2025-01-30, 12:18
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu försöker han intala oss om att han har massor med möjliga samarbeten, bara om han vill men han vill inte marknadsföra alla produkter, hans varumärke står på fel.

En ansiktstatuerad, arbetslös loser, det är precis vad alla företagare vill ska representera firman.
Dom flesta företag är nog jäkligt rädda att samarbeta med Rask, som du redan har skrivit, vilka företag vill samarbeta med Rask! Dom riskerar dessutom att bli uthängda i framtiden om bajsmannen är på dåligt humör. Länken ovan där Rask hänger ut sin egen mamma är ett praktexempel på Rasks gränslösa beteende..
Citera
2025-01-30, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han har ingen som helt koll på vad som händer utanför hans lilla skolåda. Allt han vet något om, är saker som händer på någon plattform.
Idioten fick ut för någon dag sedan, detta med Trump, och ville hans följare skulle hjälpa honom med information. Japp, tro fan han är så jävla lågbegåvad, när han förlitar sig på sina följare om information. Synnerligen i denna komplexa fråga.

Men videon igår. Va fan handla det om? Att han önskade han fick sitta där, och svara på anjos frågor?!
Gud vad han inte mår bra av att inte vara i centrum. Inte ens i detta med antisemitiska debacel.

Visualisera dig... Rask sitter där, med polerat huvud, bandana långt ner över ögonen, med så mycket kajal, att han liknar en tvättbjörn.
Sitt fula VL halsband, 3 burkar snus. Och sen mic. Givetvis sin GG Alien tröja.

Victor hade startat sin kamera, och får syn på denna varelse.
Han hade stäng av kameran och prylar anjo för han skickade rask.

Det har att göra med hans instant-gratification mindset där han är så van att få allting serverat. YouTube-shorts, porrsurfning och godis och skräpmat. Saker ska hända snabbt utan någon ansträngning. Varför jobba för att spara ihop till en hund när man kan tigga pengar av andra? Varför betala sina skadestånd när man kan utnyttja andra?

Upplever även att han bemöter mig när han säger att folk sagt att Anjo ska åka på förtal hur länge som helst men inget händer. Rask, det beror inte på att han inte ägnar sig åt förtal. Det beror på att Emelie Bumbi är en svagbegåvad person som inte förstår hur hon ska ta tillvara sina rättigheter. Hon är ett väldigt tacksamt offer på det sättet. Det spelar heller ingen roll att Anjo redan har förtalat en person i sin video och du bara reagerar på det. Om han sprider förtal och du sedan sprider det vidare så är det också förtal. Det spelar ingen roll att en stor publik redan tagit del av det. Lagen tar ingen hänsyn till detta, den tar bara hänsyn till uppgifternas karaktär och räckvidd. Alla som kollade på din video kan redan ha tagit del av informationen från Anjo, det kvittar.

Sluta intala dig själv saker, det blir inte mer sant för att du säger det högt för dig själv, Rask. Om jag var du hade jag tagit lite av mina YouTube-pengar och konsulterat med en advokat kring vad jag får sprida och inte utan några risker, därefter hade jag slutat göra videor av det slaget och raderat alla videor av det slaget jag redan har gjort och hoppas att ingen hunnit rippa dessa.
Citera
2025-01-30, 12:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det har att göra med hans instant-gratification mindset där han är så van att få allting serverat. YouTube-shorts, porrsurfning och godis och skräpmat. Saker ska hända snabbt utan någon ansträngning. Varför jobba för att spara ihop till en hund när man kan tigga pengar av andra? Varför betala sina skadestånd när man kan utnyttja andra?

Upplever även att han bemöter mig när han säger att folk sagt att Anjo ska åka på förtal hur länge som helst men inget händer. Rask, det beror inte på att han inte ägnar sig åt förtal. Det beror på att Emelie Bumbi är en svagbegåvad person som inte förstår hur hon ska ta tillvara sina rättigheter. Hon är ett väldigt tacksamt offer på det sättet. Det spelar heller ingen roll att Anjo redan har förtalat en person i sin video och du bara reagerar på det. Om han sprider förtal och du sedan sprider det vidare så är det också förtal. Det spelar ingen roll att en stor publik redan tagit del av det. Lagen tar ingen hänsyn till detta, den tar bara hänsyn till uppgifternas karaktär och räckvidd. Alla som kollade på din video kan redan ha tagit del av informationen från Anjo, det kvittar.

Sluta intala dig själv saker, det blir inte mer sant för att du säger det högt för dig själv, Rask. Om jag var du hade jag tagit lite av mina YouTube-pengar och konsulterat med en advokat kring vad jag får sprida och inte utan några risker, därefter hade jag slutat göra videor av det slaget och raderat alla videor av det slaget jag redan har gjort och hoppas att ingen hunnit rippa dessa.

Tänkte på detta med soc utredningen. 2 stora utredningar.
Båda visar sig vara utan anmärkningar. Vilket om det nu stämmer, är jävligt skönt för barnens skull.
Men jag hade fan satt mig ner, redan första gången någon mordhotat mig och min familj. Om det verkligen är värt det?

Nä, man ska inte skrämma folk till tystnad, men där jag jag undantaget. Men enbhel normal funtad människa, hade ALDRIG utsatt sina barn eller familj för sånt mer än en gång.

Edit... Ja, den videon om hans mamma är lika vidrig som dom om hans pappa. Må hända har har rätt, i exakt 100% av allt han säger om sina föräldrar. Men då tar man det med dom.
Jävla idiot.
Senast redigerad av Crabby88 2025-01-30 kl. 12:39.
Citera
2025-01-30, 13:01
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Jag hade så gärna velat se rask vara lärling som snickare på ett bygge. Kan han inte ta en yrkesutbildning som snickare sen bli lärling på ett företag. Hade gärna varit en fluga på väggen på de bygget. Han kan tjäna bra o röra på sig o blir händig! Han gillar o snusa med, som många hantverkare även gör
Ger du aldrig upp
Minst en gång i månaden är du inne här och skriver ett nytt förslag om något jobb Rask borde ta. 😅
Han skulle hellre hugga av sig benet så han blev rullstolsbunden än att skaffa ett jobb, ifall det var det som krävdes så hade han gjort det.

STB beskrev det rätt bra:

“ Det hänger inte på det, det hänger på att Rask ser ner på taxichaufförer, eller lagerarbetare, eller budbilsförare. Det enda han kan tänka sig, det är att vara programledare i TV, rockstjärna eller något annat uppmärksammat. Vanliga yrken han kan tänka sig handlar väl om sådant som psykolog, läkare eller mäklare. Men dessa yrken faller på att han är lat och odisciplinerad. Han skulle aldrig orka lägga ner år av plugg och praktik för att kunna arbeta med dessa yrken.

Man kan glömma det där med att Baronen är folkskygg, inte kan prata med folk, osv. Allt handlar om att han inte vill beblanda sig med pöbeln, och vara en vanlig svensson. Det är därför han klamrar sig fast vid poddar och Youtube, och ljuger om att han livnär sig på det. För det är speciella saker som nästan ingen annan livnär sig på. Han kan inte under några omständigheter bli förknippad som Alexander Rask, taxichauffören.“
Citera
2025-01-30, 13:29
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
https://www.bitchute.com/video/rIJZTCmmtkPP

Precis sett hela videon, så JÄVLA patetisk. Men vid 52:30 så förklarar Rask att anledningen till att han hänger med sina kompisar fortfarande trots sin psykiska ohälsa, är att han tvingar sig själv för han vill inte att hans vänner ska tro "Rask följer ju ändå aldrig med <på sociala event>", så Rask tvingar sig själv för att vara en bra vän.

Men flera år senare, när familjen står på spel, och han börjar jobba som telefonförsäljare, då går det minsann inte att "tvinga sig själv" att stå ut, utan då kommer han på att hans pappa drack öl förut och därför kan Rask inte jobba. RIDÅ
Citera
2025-01-30, 14:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det är svårt att ta honom på allvar när han mästrar andra om det svenska språket, samtidigt som han inte behärskar enkla uttryck som "tack vare" eller "faller på sin egen orimlighet".
Citera
2025-01-30, 14:57
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
En av de främsta klassikerna!

https://www.bitchute.com/video/b5baPEP2fIP5

När man hör Carl-Fredriks beskrivning av Ulrika råder det inga som helst tvivel om vem han brås på. Han både ser ut som och beter sig som sin äckliga mamma. Det låter som att han pratar om sig själv.

Åh det här är verkligen en klassiker man inte bara kan gå förbi! Man fattar varför Baronen är arg, hans mamma verkar verkligen vara otroligt korkad och elak.

Jag skulle gärna vilja veta vad användaren Tosse61 tycker om det här mästerverket!
Citera
2025-01-30, 15:08
Medlem
Citat:

Så sant. Så roligt att han erkänner förtal utan att veta om det. "Jag sprider bara vad som redan finns upplagt för publiken" definitionen utav förtal! Plus att han lägger till egna skruvade värderingar och nedsättande kommentarer. Fortsätt så gubben så blir det nog bra!
Citera
2025-01-30, 15:25
Medlem
Citat:

Rask förstår nog att det är förtal han sysslar med. Eftersom Rask dagligen läser flashback och hans förtalsvideos är de främsta som nämns så hade givetvis Rask gjort en video där han ringer en jurist som kan berätta för oss tittare att hans video inte är förtal eftersom Anjo gjorde videos först.

Detta hade varit extremt tillfredsställande för Rask.

Men rask gör inte denna video, inte ens tanken har kommit till honom. Eftersom han vet att han sysslar med förtal och kränkningar osv.

Det viktiga för Rask är att fortsätta sin brottslighet och låtsas som att det är ok och få oss tittare att tro det också.
Många stolpskott verkar tro att det är okej, eller så vill de bara fortsätta kolla på cirkusen
Citera
2025-01-30, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är svårt att ta honom på allvar när han mästrar andra om det svenska språket, samtidigt som han inte behärskar enkla uttryck som "tack vare" eller "faller på sin egen orimlighet".

Att Rasken är självutnämnd språkexpert är riktigt roligt. I gårdagens videon säger han att han spelar in för att ”hjälpa en bro”. Bara nån minut senare säger han att han lär sina barn korrekt svenska och att ord som ”bro” och ”bruh” är totalförbjudna i hemmet.

Han har aldrig varit speciellt konsekvent i sitt språkbruk, lingvistbaronen.

*brofist*
Citera
2025-01-30, 16:44
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Att Rasken är självutnämnd språkexpert är riktigt roligt. I gårdagens videon säger han att han spelar in för att ”hjälpa en bro”. Bara nån minut senare säger han att han lär sina barn korrekt svenska och att ord som ”bro” och ”bruh” är totalförbjudna i hemmet.

Han har aldrig varit speciellt konsekvent i sitt språkbruk, lingvistbaronen.

*brofist*

Han är väl aldrig konsekvent.
Citera
2025-01-30, 16:51
Avstängd
Äcklet går live kl 22 ikväll.

Gissar att han inte kan hålla sig eftersom Cluee ska intervjua Chrippa kl 19 ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in