2024-11-12, 18:00
Medlem
finkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aabbcc123
Stort tack för det utförliga svaret! Jag har ett holdingbolag vars enda syfte är att hålla personliga investeringar så ska nog gräva vidare i inkognitoprojektet även på denna fronten. Bra tips med kivra företag då min nuvarande bolagsaddress också är min hemadress.

Med de förutsättningarna blir nog Kivra en perfekt lösning för dig. Kostar typ 120 kr/mån och eventuell papperspost scannas in av dem och hamnar i din digitala brevlåda. Sånt som inte går att scanna, som tex betalkort, skickas vidare från Kivra till den alternativadress du uppger i appen (den adressen kan man byta när och hur ofta man vill). Det tar typ 2 dgr extra att få ngt hemskickat.

Det som kan knasa med denna lösning är om ngn insisterar att skicka paket till din företagsadress, som också måste signas. Då funkar det inte eftersom ingen fysisk person tar emot försändelsen hos Kivra.

Men om du väljer detta så kommer din nya företagsadress hos Bolagsverket och alla söktjänster bli:

Holdingbolaget AB
Kivra 123456-1234 (ditt orgnr)
106 31 Stockholm

En riktigt smart tjänst.
Citera
2024-11-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag såg det med nu måste alla in och anmäla dem, om ni vill är jag med på en stämning med, jävla horungar..
Klart vi stämmer de jävla idioterna
Citera
2024-11-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkelvolten
Med de förutsättningarna blir nog Kivra en perfekt lösning för dig. Kostar typ 120 kr/mån och eventuell papperspost scannas in av dem och hamnar i din digitala brevlåda. Sånt som inte går att scanna, som tex betalkort, skickas vidare från Kivra till den alternativadress du uppger i appen (den adressen kan man byta när och hur ofta man vill). Det tar typ 2 dgr extra att få ngt hemskickat.

Det som kan knasa med denna lösning är om ngn insisterar att skicka paket till din företagsadress, som också måste signas. Då funkar det inte eftersom ingen fysisk person tar emot försändelsen hos Kivra.

Men om du väljer detta så kommer din nya företagsadress hos Bolagsverket och alla söktjänster bli:

Holdingbolaget AB
Kivra 123456-1234 (ditt orgnr)
106 31 Stockholm

En riktigt smart tjänst.

Fantastiskt, låter ju supersmidigt. Enda breven bolaget kommer få är från skatteverket , bolagsverket när jag klantar mig samt från banken.
Citera
2024-11-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honestbitch
Så det är

Mattias Gustafsson 1954xxxx-7954 70 år 11 nov '24 (tidigare namn Mamikon Ghadimyan)
Armine Stepanyan 19711019-XXXX 53 år
Liam Stepanyan 19961009-xxxx 28 år
som håller i trådarna för det här www.krimfup.se

Armine S och hennes son Liam S äger www.krimfup.se/Fuplex AB med "nyhetesbyrån" Fu
https://www.allabolag.se/befattnings.../2KIE4EDI5YDLG

Mattias (Mamikon) är åtalad i brottmål med dom 221201 B 17348-22
Göteborgs tingsrätt. Han var även missnöjd med för lågt socialbidrag 2017 så har ett ärende om det också: FR GBG 2677-17

De har också Olskrokens spel https://www.instagram.com/olskrokensspel/ med 2000+ följare
Kan inte förstå att de hänger ut frikända också och riskerar dra ner hela verksamheten i skiten Spelbutiken/tobaksbutik och krimfup-verksamheten.
Armine har nyligen köpt lgh i Karlatronet för 5+ mille också. Tror inte Armine bor där själv precis såsom hon är skriven. Mattias har kvar lägenheten på Olskroksgatan 20 lgh 1002 416 66 Göteborg.
Bara att gå in och upplysa alla kunder på Olskrokens spel & Tobak på instagram vad de pysslar med...
även Salman Niazi har fingrarna i Syltburken
Citera
2024-11-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funf
Google skickade denna länk till mig.

Punkt 3 är intressant för man kan sätta press på de som sköter själva webbhotellen också.

https://support.google.com/websearch/answer/9109?hl=sv
intressant det har jag inte tänkt på. Då hotar man bara webhotellen med stämning för vart och ett som de byter till. Lite som Palestinas och Irans väpnade kompisar & Co's ledare som avrättas av Israel systematiskt..
Citera
2024-11-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elin1488
Det där är bara undflyende av ansvar. 9 av 10 hotell slår ifrån sig i såna här mindre tydliga fall.

Det ska vara barnporr, copyrightbrott, knarkförsäljning typ för att det ska vara ens lönt är min erfarenhet
beror på. Jag kontaktar dem i alla fall så det ska vi nog bli två om. De kommer få sina fiskar varma och förhoppningsvis släcka sidan.
Citera
2024-11-12, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
https://www.allabolag.se/foretag/kor.../4GD2NWFI5YHQ5
de driver även city gott kortedala torg sett dem där flera gånger med
intressant..
Citera
2024-11-13, 01:05
Medlem
Verkar som www.krimfup.se har slutat svara. De lägger fortfarande upp artiklar på sin blogg. Undrar just vad det är för någon ljusskygg person som sitter hemma på kammaren och skriver artiklar och laddar upp på krimfup.se

All annan verksamhet ligger nere. De svarar inte på mail.

Då blir det nog en smal sak att dra in deras utgivningsbevis om ansvarig utgivare inte går att nå längre.

De har ett tillstånd när man söker här
https://mediemyndigheten.se/tillstandsregister/ på Fuplex AB
registrator@mediemyndigheten.se, 08-580 070 00

Startdatum 2022-07-01 gäller 10 år. Är det så att verksamheten nu bara är bloggen och ingen går att nå om deras databas eller nås där alls så kan tillståndet dras tillbaka nu.

Hur kan man godkänna en databas med domar för medborgarna att slå upp varandra i bara för att man har en nyhetsblogg som man uppdaterar 5-10 ggr / v.
Då kan varje medborgare starta samma sak
Ett tillstånd kostar 3 000 kr ( https://e-tjanst.mediemyndigheten.se...e-c400f1a8d17b ) Vad tar handläggningen ? 5-10 arbetsdagar ?

Det är dessa personer, ledningsgruppen, som ansvarar för allt löpande som sker på Mediemyndigheten och kan bli personligt ansvariga för brottsliga handlingar såsom medhjälp till grovt förtal.
Jan-Olof.Lind@mediemyndigheten.se Kungsholmen, Sthlm lön: 110 000/mån
Generaldirektör
Peter.Schierbeck@mediemyndigheten.se lön: Nacka, lön: 82 000/mån
Avdelningschef, ställföreträdande Generaldirektör
Maria.Bergerlind.Dierauer@mediemyndigheten.se Tyresö, lön 68 000/mån
Avdelningschef kommunikation och främjande
Helena.Söderman@mediemyndigheten.se Södermalm, Sthlm lön: 68 000 / mån
Avdelningschef tillsyn och granskning
Kajsa.Rohdin@mediemyndigheten.se Tyresö, lön: 64 000 / mån
Avdelningschef tillstånd och mediestöd
Idah.Klint@mediemyndigheten.se Trångsund, Sthlm lön: 57000/mån
Avdelningschef utredning och analys
Citera
2024-11-13, 08:18
Medlem
Gick så där
Hej,

Tack för ditt mail.

Biluppgifter publicerar inga personuppgifter.

Med vänliga hälsningar,

Teamet på Biluppgifter.se
Citera
2024-11-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aabbcc123
Hur gör ni som driver bolag/är styrelsemedlemmar? Efter att ha följt första inlägget är jag så gott som borta överallt förutom sökresultat i Google som länkar till mitt bolag hos allabolag, där man kan se mitt namn, adress osv.
tror ingen i tråden enl Guiden här lyckats plocka bort sig om man är med i enskild firma / aktiebolag
Citera
2024-11-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alekto
Gick så där
Hej,

Tack för ditt mail.

Biluppgifter publicerar inga personuppgifter.

Med vänliga hälsningar,

Teamet på Biluppgifter.se

Jag försvann från biluppgifter efter att ha tagit bort mig från alla sidor i första inlägget på tråden, mer specifikt från ratsit. Bilen dyker ju självklart upp på regnummer och under ägaruopgifter står det:

Vem äger bilen?
Fordonet ägs av en privatperson från Hägersten. Personen har ägt fordonet i 1 år och 10 månader.

Det finns inga ytterligare fordon registrerade på denna ägare.

Visa kompletta ägaruppgifter

Klickar jag på visa kompletta ägaruppgifter hamnar jag bara på landsningssidsn för biluppgifter.se då biluppgifter hämtar personuppgifter från ratsit (där jag inte finns)
Citera
2024-11-13, 12:59
Medlem
Mich13s avatar
Kan man bara "dölja" sig på Ratsit i 12 månader och inte ta bort helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in