2024-11-06, 16:18
Medlem
Ok då är det min tur att råka illa ut av Krimfup.se. Uthängd trots aldrig fälld för brott.

Ni som är ej fällda för brott men förtalas av Krimfup.se hör av er till mig!! Vi begär kvarstad på förtalskadestånd och släcker ner deras verksamhet nu tycker jag. Med flera kvarstad mål blir det konkurs för Fuplex AB och problemet försvinner.

Det är ju inte annat än folk med icke rent mjöl i påsen. Varför vill de hänga ut folk som inte är fällda på deras sida. Det är svårt att få jobb då. Man får gå ner i lön tex från 60 000 till 25 000 kr. Detta är katastrof deluxe.

www.krimfup.se
Fuplex AB
559378-0165
Olskroksgatan 20
416 66 Göteborg
styrelse 1 Armine Stepanyan, 19711019-XXXX, Lodjursstråket 1 lgh 3509, (Karlatornet våning 35 av 70 ) 417 51 Göteborg Lön 2023 enl ratsit 41300,00/mån, underskott kapital 2023: -2662 saknar betalningsanmärkning/skuld. https://www.upplysning.se/person/?x=1300&who=Armine+Stepanyan&m=1
Har tagit bort sig på Ratsit, Mrkoll m.m. ( https://www.ratsit.se/sok/person?vem=Lodjursstr%C3%A5ket%201%20lgh%203509%20 41751&m=0&k=0&r=0&er=0&b=0&eb=0&amin=16&amax=120&f on=1&page=1) Intressant att en tobaksaffär kan ge en stabil lön på 41 tkr per år och inga bekymmer att ha lägenhet i Karlatornet.
förtroendeuppdrag: OLSKROKENS FÖRETAGAREFÖRENING EK FÖR ordf: Ceci*ia Melin* Lindgren 1989xxxx-7126 (kan vara bra att berätta för dem om Armines kriminalitet förtal etc)

styrelse 2 Liam Stepanyan 19961009-xxxx (son till mamma Armine S)

Intressant att de står för kiosken också Olskrokens Spel och Tobak AB. Jag ska definitivt avlägga ett besök där inom kort och "snicksnacka" lite och känna av läget...

De har kiosken ihop med Salm*n Ni*zi 1990xxxx-3432 (* = A) som även han har förvånande hög inkomst av kiosken ??? 39100/mån och ingen betalningsanmärkning. Han var dock i tvist i GBG Tingsrätt med dom meddelad för 1.5 år sen T 14261-22

Så är dessa 3 personer "bara" bulvaner eller äger de verkligen www.krimfup.se och kiosken eller bara kiosken ? Vad har de mer för verksamheter och vilka står bakom allt detta ?

En mamma 50+ som bor i Karlatornet (med någon till med skyddad adress?? vet ej ? ) och en son + 1 till i åldrarna 28 och 36 som driver kiosken.
Citera
2024-11-06, 16:22
Medlem
Finns såklart en man till med här ca 50 år. Förmodligen nån som sitter inne eller har frigång. Skyddad identitet
Citera
2024-11-06, 16:27
Medlem
Tycker Sverige är helt ute och cyklar som tillåter lexbase och krimfup. Dom som är dömda för sexbrott får gärna ligga kvar synligt. Men resten borde förbjudas att publicera.
Citera
2024-11-06, 16:44
Medlem
Ja finns inte i andra länder med databaser som medborgarna får slå upp varandra i så här.

Detta är bara ett experiment sossarna gjort för att slå ut folk och skapa bidragsgrupper. Lexbase startade 2014 just när (s) tog över Sverige igen. De har t o m varit inblandade i Lexbase med storsossen Aschberg och förgreningar med EXPO m.m. Allt har orkestrerats av (s)
Samma tänk som demokraterna i USA är oroade att inte så många vill rösta på dem så de låter de sämsta invandrarna välla in som de vet blir demokrat-röstare.

Varför skulle Sverige ha 100+ skjutningar per år när övriga Norden har 5 per land? I andra länder har man inte Lexbase och folk blockas inte från jobb via Google/Lexbase/Mrkoll. Visst har vi tagit in fler än resten av Norden men inte 20 ggr fler
Citera
2024-11-06, 17:00
Medlem
Så det är

Mattias Gustafsson 1954xxxx-7954 70 år 11 nov '24 (tidigare namn Mamikon Ghadimyan)
Armine Stepanyan 19711019-XXXX 53 år
Liam Stepanyan 19961009-xxxx 28 år
som håller i trådarna för det här www.krimfup.se

Armine S och hennes son Liam S äger www.krimfup.se/Fuplex AB med "nyhetesbyrån" Fu
https://www.allabolag.se/befattningshavare/fuplex-ab/g%C3%B6teborg/datacenters/2KIE4EDI5YDLG

Mattias (Mamikon) är åtalad i brottmål med dom 221201 B 17348-22
Göteborgs tingsrätt. Han var även missnöjd med för lågt socialbidrag 2017 så har ett ärende om det också: FR GBG 2677-17

De har också Olskrokens spel https://www.instagram.com/olskrokensspel/ med 2000+ följare
Kan inte förstå att de hänger ut frikända också och riskerar dra ner hela verksamheten i skiten Spelbutiken/tobaksbutik och krimfup-verksamheten.
Armine har nyligen köpt lgh i Karlatronet för 5+ mille också. Tror inte Armine bor där själv precis såsom hon är skriven. Mattias har kvar lägenheten på Olskroksgatan 20 lgh 1002 416 66 Göteborg.
Bara att gå in och upplysa alla kunder på Olskrokens spel & Tobak på instagram vad de pysslar med...
Senast redigerad av honestbitch 2024-11-06 kl. 17:40.
Citera
2024-11-06, 18:15
Medlem
pOXEs avatar
De följer tråden ser man några av de är borttagna från diverse sidor men inte alla

Kan förstå de då det är rätt farlig hemsida de driver.
Senast redigerad av pOXE 2024-11-06 kl. 18:36.
Citera
2024-11-07, 11:05
Medlem
Krimfup.se

Killen Mattias (Mamikon Ghadimyan) är 70 bast. för 7 år sen skrev han till förvaltningsrätten GBG (2677-17) och ville få mer pengar
"Den som inte själv kan tillgodose sina behov eller kan få dem tillgodosedda
på annat sätt har rätt till bistånd av socialnämnden för sin försörjning (för
sörjningsstöd) och för sin livsföring i övrigt" men inkomster 1436 kr hade inte förklarats (och inte skattats).
avslag.

Mattias Gustafsson 1954xxxx-7954 70 år 11 nov '24 (tidigare namn Mamikon Ghadimyan)
Citera
2024-11-07, 11:17
Medlem
Men vänta nu... så Mamikon jobbar heltid på krimfup.se och kvitterar ut socialbidrag 170 lax per år. Han sitter ju och mailar därifrån och har sig så att han jobbar där råder det inget tvivel om. Adressen mattias.gustafsson@krimfup.se funkar perfekt och han svarar där hela tiden.

Krimfup (Fuplex AB) omsätter ett par miljoner och det finns gott om löneutrymme (som han säkert får också svart på annat sätt). Då är det ju bidragsbrott också att lägga till i listan av förtal på nätet m.m.

Så Mamikon 70 bast sitter hemma på Olskroken och lägger upp folk på krimfup.se och scammar och har sig. Förstör så man inte kan använda CVt och examen för att söka jobb. Den såg man inte komma när man var 17 år på gymnasiet och fick höga betyg och sen på högskola 4 år.
Inte lönt du stannar hemma och pluggar på helgerna för höga betyg och fina utbildningar. Mamikon skulle scamma dig ändå och lägga upp ostraffade blandat med dömda för att alla skulle betala honom för att se datat.
Hemma i Armenien hade killen fått livstid.
Om jag åkt till Armenien och byggt upp en databas och scammat på det sättet hade jag varit glad om jag fått livstid bara.
I Sverige belönas han med socialbidrag och hyran betald av det allmänna. Ungefär 150 000 årligen har han kvitterat ut sen 2015.
(S) kunde inte vara gladare att ha dessa personer som omöjliggör jobbsök med CVt och man hamnar i bidragsberoende = fler som röstar (s).
Senast redigerad av lillaludret 2024-11-07 kl. 11:36.
Citera
2024-11-07, 19:22
Medlem
finkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaludret
Men vänta nu... så Mamikon jobbar heltid på krimfup.se och kvitterar ut socialbidrag 170 lax per år. Han sitter ju och mailar därifrån och har sig så att han jobbar där råder det inget tvivel om. Adressen mattias.gustafsson@krimfup.se funkar perfekt och han svarar där hela tiden.

Krimfup (Fuplex AB) omsätter ett par miljoner och det finns gott om löneutrymme (som han säkert får också svart på annat sätt). Då är det ju bidragsbrott också att lägga till i listan av förtal på nätet m.m.

Så Mamikon 70 bast sitter hemma på Olskroken och lägger upp folk på krimfup.se och scammar och har sig. Förstör så man inte kan använda CVt och examen för att söka jobb. Den såg man inte komma när man var 17 år på gymnasiet och fick höga betyg och sen på högskola 4 år.
Inte lönt du stannar hemma och pluggar på helgerna för höga betyg och fina utbildningar. Mamikon skulle scamma dig ändå och lägga upp ostraffade blandat med dömda för att alla skulle betala honom för att se datat.
Hemma i Armenien hade killen fått livstid.
Om jag åkt till Armenien och byggt upp en databas och scammat på det sättet hade jag varit glad om jag fått livstid bara.
I Sverige belönas han med socialbidrag och hyran betald av det allmänna. Ungefär 150 000 årligen har han kvitterat ut sen 2015.
(S) kunde inte vara gladare att ha dessa personer som omöjliggör jobbsök med CVt och man hamnar i bidragsberoende = fler som röstar (s).

Tipsa skatteverket. Verkar finnas en del skelett i krimfups garderob. Med lite tur konkar de. Ett problem mindre👍
Citera
2024-11-08, 09:22
Medlem
funfs avatar
Google är snabba på att ta bort nu. Tror deras jurister gjort bedömningarna att detta är olagligt enligt GDPR. De sa till mig att dessa sidor bryter emot deras regler.

Det är nog en tidsfråga innan allt är borta. Staten vill nog rädda detta för att göra egna slagningar.

Sidor eller dessa databaser är inte förenligt enligt GDPR.
Senast redigerad av funf 2024-11-08 kl. 09:37.
Citera
2024-11-08, 12:20
Medlem
Faraherdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honestbitch
Så det är

Armine S och hennes son Liam S äger www.krimfup.se/Fuplex AB med "nyhetesbyrån" Fu
https://www.allabolag.se/befattningshavare/fuplex-ab/g%C3%B6teborg/datacenters/2KIE4EDI5YDLG

Mattias (Mamikon) är åtalad i brottmål med dom 221201 B 17348-22
Göteborgs tingsrätt. Han var även missnöjd med för lågt socialbidrag 2017 så har ett ärende om det också: FR GBG 2677-17

De har också Olskrokens spel https://www.instagram.com/olskrokensspel/ med 2000+ följare
Kan inte förstå att de hänger ut frikända också och riskerar dra ner hela verksamheten i skiten Spelbutiken/tobaksbutik och krimfup-verksamheten.
Armine har nyligen köpt lgh i Karlatronet för 5+ mille också. Tror inte Armine bor där själv precis såsom hon är skriven. Mattias har kvar lägenheten på Olskroksgatan 20 lgh 1002 416 66 Göteborg.
Bara att gå in och upplysa alla kunder på Olskrokens spel & Tobak på instagram vad de pysslar med...

Mycket bra jobbat! Dom här parasiterna ska få smaka på sin egen medicin. Hade jag bott i Göteborg så vet jag vilken spelbutik jag hade besökt för att säga ett och annat. Helt vansinnigt att en sån här sida får finnas till och dessutom gynna personer som dom.
Citera
2024-11-08, 13:28
Medlem
funfs avatar
Google skickade denna länk till mig.

Punkt 3 är intressant för man kan sätta press på de som sköter själva webbhotellen också.

https://support.google.com/websearch/answer/9109?hl=sv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in