Citat:
Halmgubbe.
Det handlar om hur man testar strategier. Slumpen är helt central när det kommer till statistisk hypotesprövning. För att testa en strategi så är det alldeles för lite att prata om ett fåtal observationer. Därför är det meningslöst när vissa av er i tråden vill ge sken av: ''Han hade fel, jag hade rätt blablabla''. Det blir faktiskt patetiskt.
Inga slutsatser kan dras för att man har ''rätt ett par gånger''. Det är det som är poängen.
Citat:
Halmgubbe igen. Att bo i en etta är inte nödvändigtvis synonymt med att det inte går bra för en. Det kan vara ett taktiskt val.
Du kan klanka ner på andra. Ska vi jämföra din akademiska bakgrund mot min och vilka kontakter jag har? Jag har blivit tränad av framstående professorer. Absolut har jag det och det kan beläggas. Vi kan göra en kukmätartävling vilken dag du vill. Det är bara att PM:a. Sist jag gjorde detta så sprang feministen iväg med svansen mellan benen.
Att sätta sig över andra ska man inte göra. Speciellt inte när man är en nobody själv.
Tillskillnad mot dig och Leaston så har jag faktiskt åstadkommit något.
Citat:
Blev du provocerad av min kommentar? Det verkar så. Det du skriver är inte ens relevant för min poäng. Cyklisk modell.... du måste skämta
? Ditt språkbruk är likt en nybörjares. Du förstod inte ens min poäng angående slumpen. Din ''radar'' snappade inte upp poängen för du kan inget, precis som Leaston.
Citat:
Ingenting behöver kartläggas. Alla relevanta svar finns att hitta i tråden. Jag har uttalat mig i tråden flera gånger.
Tillskillnad mot dig och Leaston så har jag faktiskt rejält med kompetens i bagaget. Det är därför jag uttalar mig så säkert.
Betta allt du äger på bitcoin om du nu tror på det fullt ut. Ta även lån vetja.
Senast redigerad av PelleTrollkarl 2024-11-10 kl. 19:56.
Senast redigerad av PelleTrollkarl 2024-11-10 kl. 19:56.
Kanske blir det att sälja en del bags efter Trump faktiskt tillträder som president då han kanske inte uppfyller allt han lovar. 4 års cykeln pekar ju enligt mig på en bear market med start någon gång 2025. (kanske andra halvan)