2024-11-09, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Men lilla stumpan. Du får leva/dö vart du vill, jag bryr mig inte.
På min kropp blir det inga uniformer igen. Så är det bara och det finns absolut inget ni kan göra åt saken. Kontraktet är brutet och det var inte jag som bröt det.

Jag var inställd på att leva gott eller bara väl i en fientlig värld redan för 20 år sedan.
Vägen hit har inte bara varit rolig eller lätt. Sådant är livet. Hårt jobb, besparingar och investeringar lönar sig.

Jag vet att ni kommer skapa era egna helveten här på jorden. 4b är bara ett av dem och jag kommer glatt att fortsätta skriva av mig.

Det var tvunget att kontraktet bröts eftersom det är en enormt sårbar situation att befinna sig i för en vuxen människa att vara ekonomiskt och juridiskt beroende av en annan vuxen.
Citera
2024-11-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att de inte får ligga. Duh.

Men är du dum? Varför skulle de vara ledsna för att de inte får ligga med någon de inte vill ligga med?
Citera
2024-11-09, 14:49
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hur har du det med läsförmågan?

Jag skriver inte att män och kvinnor är lika.

Jag skriver att 4B-rörelsen och MGTOW är lika radikaliserade rörelser och att båda rörelserna bojkottar det motsatta könet.

Du går din egen radikala MGTOW-väg utan kvinnor.
Kvinnorna i 4B-rörelsen går sin egen radikala väg utan män.

Skillnaden är att 4B-rörelsen strider för kvinnors mänskliga rättigheter.
Och du som MGTOW surar över att du inte får förtrycka kvinnor, för det tror du är en bra samhällsordning: när kvinnor är livegna och förtryckta av män.

Just det..."lika"... Precis som att män och kvinnor är lika.
Snart får ni era lik. Istället för likhet blir det stelt.

Problemet är erat, ni startade könskriget. Vi män var produktiva och generellt nöjda.
Citera
2024-11-09, 14:49
Avslutad
Citat:
Jo men gullevännen då!
Själva essensen i deras 4b är att utöva sin toxiskhet över andra.

Hahaha... ingen kommer att sakna dem.
Om några år får vi se suiciderna.

De har noll mgtow i sina äckliga väsen.

Nja tror inte "ensamma" kvinnor någonsin kommer komma upp i samma antal självmord som ensamma män. Just pga att kvinnor sällan är helt ensamma.
Citera
2024-11-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det var tvunget att kontraktet bröts eftersom det är en enormt sårbar situation att befinna sig i för en vuxen människa att vara ekonomiskt och juridiskt beroende av en annan vuxen.

Precis!
Och nu skall det parasiteras medelst staten.
Kul att ni passade på att ta in era 5-kolonnare i landet som konkurerar om parasitskålarna.

Tiden är magisk...
Muslimerna har rätt om kvinnor
Lycka till
Citera
2024-11-09, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Men är du dum? Varför skulle de vara ledsna för att de inte får ligga med någon de inte vill ligga med?
Vilka skulle de annars ligga med? Du bölade ju som fan i en annan tråd om hur män inte får ligga och knappt lyckas få till det fem gånger under en livstid.
Citera
2024-11-09, 14:56
Avslutad
Citat:

Problemet är erat, ni startade könskriget. Vi män var produktiva och generellt nöjda.

Helt rätt, det var kvinnor som var förtryckta och rättslösa, alltså var det kvinnor som var tvungna att förändra sin (livs)situation. Det sk. "könskriget" som ni Trumpråttor kallar det, det startades av män mot kvinnor för flera tusen år sen.
Citera
2024-11-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nja tror inte "ensamma" kvinnor någonsin kommer komma upp i samma antal självmord som ensamma män. Just pga att kvinnor sällan är helt ensamma.

Därför blir det helt otroligt spännande att se.
Kvinnor är djupt rötna i sin förljugenhet, så jag tror 4b mm. kommer att bli som en magisk egen häxbryggd i psykisk ohälsa.

Lika välförtjänt som tragiskt

Det fetade: Inte mgtow, som fan... Noll och ingen likhet
Lycka till med att ljuga dig till framgång
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2024-11-09 kl. 15:01.
Citera
2024-11-09, 14:59
Avslutad
Citat:
Precis!
Och nu skall det parasiteras medelst staten.
Kul att ni passade på att ta in era 5-kolonnare i landet som konkurerar om parasitskålarna.

Tiden är magisk...
Muslimerna har rätt om kvinnor
Lycka till

Både kvinnor och män betalar skatt, till och med de arbetslösa och sjukskrivna betalar skatt.

Majoriteten som röstade på sossarna och Moderaterna fram till 2018 "röstade för massinvandring". Efter 2018 ändrades asyl- och invandringspolitiken men då var det försent.

Muslimerna har inte rätt om nånting.
Citera
2024-11-09, 15:04
Avslutad
Citat:
Därför blir det helt otroligt spännande att se.
Kvinnor är djupt rötna i sin förljugenhet, så jag tror 4b mm. kommer att bli som en magisk egen häxbryggd i psykisk ohälsa.

Lika välförtjänt som tragiskt

Nja jag tror de här kvinnorna kommer börja ligga runt och njuta av sex igen och få multipla orgasmer med män som inte är (Trump)råttor. Alltså helt normala vanliga män. 4 år är en lång tid utan sex, tror inte många kvinnor klarar det.
Citera
2024-11-09, 15:06
Medlem
Citat:

Kvinnor var förtryckta. Och ville inte vara förtryckta och livegna. Så ja: de fick starta ett "krig" för att bli fria och få mänskliga rättigheter. Samma sak sker nu i Iran tex. där kvinnor (och deras män) revolterar mot regimen som tvingar kvinnor att bära slöja och där moralpolisen tom. har ihjäl kvinnor som bär slöjan fel.

Det är inte konstigt att förtryckta människor "krigar" för sin frihet/sina mänskliga rättigheter.

Som sagt: du surar för att du inte får förtrycka kvinnor. Och eftersom du inte får förtrycka kvinnor så har du surt gått MGTOW. Och du verkar inte fatta att det inte fanns något "kontrakt" underskrivet av kvinnor, att det var ok att förtrycka dem och inskränka deras mänskliga rättigheter. Män tog sig friheten att förtrycka kvinnor ändå. Det fanns aldrig ett kontrakt. Bara förtryck. Som kvinnorna "krigade" sig fria från. Och som kvinnor runtom i världen fortsatt "krigar" för att bli fria från.

4B-rörelsen väljer en fredlig väg. De bojkottar bara män.
Precis som MGTOW bojkottar män.
Båda rörelserna går ut på att bojkotta det motsatta könet. Och där har du likheten, som du har såååååå svårt att se. Vakna upp, lilla gumman!
Citera
2024-11-09, 15:06
Avslutad
Citat:
Lycka till med att ljuga dig till framgång

Hur ljuger man sig till framgång? Är det när man sitter på flashback och berättar att man har besparingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in