2024-11-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nix!
I MGTOWs essens ligger att inte göra anspråk på något som är någon annans. MGTOWs kicker är den absoluta opolitiskheten.

Sug på den kuken en stund och berätta hur gott det smakar.

4B-rörelsen fungerar likadant. De lägger inte heller anspråk på något som är någon annans.
Som sagt: 4B-rörelsen är en kvinnlig motsvarighet till ditt kära MGTOW.
Citera
2024-11-09, 13:55
Medlem
Tramsbytta!

Citat:
Roligast av allt. Dina "trumpråttor" och "nazistkärringar" är mer hedervärda och synnerligen bättre medmänniskor än din sort.
De kommer bättre överens med latinos, svarta, judar, hederliga araber och kvinnor.
...

Nazistjävlarna har väl aldrig utrotat människor i dödsfabriker eller lagt hela världsdelar i ruiner pga någon dåraktig tyranns nycker!

Nej, det är ju feminister som förorsakat världen dylika mardrömmar, eller hur!

Jag vidhåller min åsikt att de kanonmatsproducerande honorna i NMR utgör ett hot mot världen. Tillsammans med resten av NMR.
Rötäggen i trumplägret är något lite mindre avskyvärda.
Senast redigerad av GaussBonnet 2024-11-09 kl. 13:59.
Citera
2024-11-09, 13:55
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
4B-rörelsen fungerar likadant. De lägger inte heller anspråk på något som är någon annans.
Som sagt: 4B-rörelsen är en kvinnlig motsvarighet till ditt kära MGTOW.

Jomenvisst lilla gumman...
Citera
2024-11-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Nazistjävlarna har väl aldrig utrotat människor i dödsfabriker eller lagt hela världsdelar i ruiner pga någon dåraktig tyranns nycker!

Nej, det är ju feminister som förorsakat världen dylika mardrömmar, eller hur!

Jag vidhåller min åsikt att de kanonmatsproducerande honorna i NMR utgör ett hot mot världen.
Rötäggen i trumplägret är något lite mindre avskyvärda.

Du verkar inte kunna skilja på olika.
Lycka till med ditt NMR lilla gumman.

Jag kommer att sitta vid sidan om och mysa över hur ni försöker knulla dörrhandtag som utvecklingsstörda
Citera
2024-11-09, 14:02
Avslutad
Citat:

Klassisk come-back från en kvinnohatande narcissist
Citera
2024-11-09, 14:03
Medlem
Citat:
Du verkar inte kunna skilja på olika.
Lycka till med ditt NMR lilla gumman.

Jag kommer att sitta vid sidan om och mysa över hur ni försöker knulla dörrhandtag som utvecklingsstörda

Menar du att vår sort öht kommer att tilllåtas leva i Trumps, Putins och Kim den Fetes nya sköna värld?

Då är du mera optimist än jag!
Citera
2024-11-09, 14:05
Medlem
Citat:

4B-rörelsen vill: inte dejta män (dvs. inte lägga beslag på mannens pengar om det är han som skulle stå för notan på dejten), inte gifta sig med män (dvs.: återigen, inte ta mannens pengar), inte ha sex med män (inte ta mannens energi och kropp), inte få barn med män (inte ta hans sperma).

Så. 4B-rörelsen vill inte ta något som inte är deras eget. De vill bara ha vanliga normala mänskliga rättigheter. Men gör något extremt radikalt av det och undviker intima relationer med män, helt enkelt.

MGTOW fungerar likadant. Men av annan orsak. MGTOW är sura för att ni inte får förtrycka snygga och unga kvinnor. Och ni tycker att kvinnor beter sig illa åt (när kvinnor beter sig åt som de människor de faktiskt är). Och därför går ni er egen väg, utan kvinnor. Och siter ändå och gnäller över hur dumma kvinnor och feminister är som inte låter er förtrycka varsin ung och snygg kvinna

Både 4B-rörelsen och MGTOW är radikala rörelser. Och båda väljer bort intima relationer med det motsatta könet. Är du helt blind för likheterna?
Citera
2024-11-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Menar du att vår sort öht kommer att tilllåtas leva i Trumps, Putins och Kim den Fetes nya sköna värld?

Då är du mera optimist än jag!

Men lilla stumpan. Du får leva/dö vart du vill, jag bryr mig inte.
På min kropp blir det inga uniformer igen. Så är det bara och det finns absolut inget ni kan göra åt saken. Kontraktet är brutet och det var inte jag som bröt det.

Jag var inställd på att leva gott eller bara väl i en fientlig värld redan för 20 år sedan.
Vägen hit har inte bara varit rolig eller lätt. Sådant är livet. Hårt jobb, besparingar och investeringar lönar sig.

Jag vet att ni kommer skapa era egna helveten här på jorden. 4b är bara ett av dem och jag kommer glatt att fortsätta skriva av mig.
Citera
2024-11-09, 14:25
Medlem
Citat:
4B-rörelsen vill: inte dejta män (dvs. inte lägga beslag på mannens pengar om det är han som skulle stå för notan på dejten), inte gifta sig med män (dvs.: återigen, inte ta mannens pengar), inte ha sex med män (inte ta mannens energi och kropp), inte få barn med män (inte ta hans sperma).

Så. 4B-rörelsen vill inte ta något som inte är deras eget. De vill bara ha vanliga normala mänskliga rättigheter. Men gör något extremt radikalt av det och undviker intima relationer med män, helt enkelt.

MGTOW fungerar likadant. Men av annan orsak. MGTOW är sura för att ni inte får förtrycka snygga och unga kvinnor. Och ni tycker att kvinnor beter sig illa åt (när kvinnor beter sig åt som de människor de faktiskt är). Och därför går ni er egen väg, utan kvinnor. Och siter ändå och gnäller över hur dumma kvinnor och feminister är som inte låter er förtrycka varsin ung och snygg kvinna

Både 4B-rörelsen och MGTOW är radikala rörelser. Och båda väljer bort intima relationer med det motsatta könet. Är du helt blind för likheterna?

Jo men gullevännen då!
Själva essensen i deras 4b är att utöva sin toxiskhet över andra.

Hahaha... ingen kommer att sakna dem.
Om några år får vi se suiciderna.

De har noll mgtow i sina äckliga väsen.
Citera
2024-11-09, 14:30
Medlem
Citat:
Jo men gullevännen då!
Själva essensen i deras 4b är att utöva sin toxiskhet över andra.

Hahaha... ingen kommer att sakna dem.
Om några år får vi se suiciderna.

De har noll mgtow i sina äckliga väsen.

4B-rörelsen bojkottar män.
MGTOW bojkottar kvinnor.

Same, same.
Citera
2024-11-09, 14:34
Medlem
Citat:
4B-rörelsen bojkottar män.
MGTOW bojkottar kvinnor.

Same, same.

Jomen visst lilla gumman...män och kvinnor är lika...inga skillnader alls.
Hahaha Hur har det gått hittils, på bara 20 år?
Hahaha och då har ni fått forcera narativ medelst regimmedier mm., stänga ned kommentarsfält mm.

Lycka till med din likhet, medan jag sett liken från min egen väg och bekvämt avstånd.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2024-11-09 kl. 14:39.
Citera
2024-11-09, 14:39
Medlem
Citat:
Jomen visst lilla gumman...män och kvinnor är lika...inga skillnader alls.
Hahaha Hur har det gått hittils, på bara 20 år?
Hahaha och då har ni fått forcera narativ medelst regimmedier mm., stänga ned kommentarsfält mm.

Lycka till med din likhet, medan jag sett liken från min egen väg

Hur har du det med läsförmågan?

Jag skriver inte att män och kvinnor är lika.

Jag skriver att 4B-rörelsen och MGTOW är lika radikaliserade rörelser och att båda rörelserna bojkottar det motsatta könet.

Du går din egen radikala MGTOW-väg utan kvinnor.
Kvinnorna i 4B-rörelsen går sin egen radikala väg utan män.

Skillnaden är att 4B-rörelsen strider för kvinnors mänskliga rättigheter.
Och du som MGTOW surar över att du inte får förtrycka kvinnor, för det tror du är en bra samhällsordning: när kvinnor är livegna och förtryckta av män. Och du anser att när kvinnor inte vill vara förtryckta under män, så har kvinnorna "sagt upp kontraktet". Tacka fan för det, vilken människa vill vara förtryckt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in