2024-11-09, 09:57
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Åh, var inte orolig. Nazistkärringarna i NMR ynglar som kaniner och får sedan hederspris för det.

Ty någon får ju föda fram kanonmaten som Der Fuhrer ska slakta på slagfälten.

Men det måste förstås göra ont för Trumpråttor som inte får fett på sylen med andra medel än makt.

Roligast av allt. Dina "trumpråttor" och "nazistkärringar" är mer hedervärda och synnerligen bättre medmänniskor än din sort.
De kommer bättre överens med latinos, svarta, judar, hederliga araber och kvinnor.
Dessa kommer att lägga grunden till sina starka framtider genom de kommande 10-20 potentiella hårda åren som progressivismen skapat.

4b kommer att välförtjänt ödelägga de kvinnor som rättar in sig i kommunistledet.
Lycka till
Citera
2024-11-09, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
4b rörelsen i usa är swedistanskossornas normaltillstånd.

Vi går mot ett krig mellan könen.

Vem bryr sig dock? Kanske vita svennarna, de består mest av simps ändå.

Nej.
Feministhororna har redan förlorat könskriget.
Det är över. De kan bara skada sig själva och ingen bryr sig.
Citera
2024-11-09, 10:00
Medlem
TonyBergmans avatar
Jag tror det till största delen är hyckleri.
En man kan dra en runk sen leva på som vanligt. Medan kvinnorna behöver den fysiska närheten på helt andra sätt. Dom kommer krypa tillbaka till sina "män".

Men det bästa är om dom verkligen härdar ut och inte släpper till igen.
Det skulle utrota en generation av vänsterblivna idioter
Citera
2024-11-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
En man kan dra en runk sen leva på som vanligt. Medan kvinnorna behöver den fysiska närheten på helt andra sätt. Dom kommer krypa tillbaka till sina "män".

Ja och deras psykiska problem kommer att växa bortom alla tidigare rimliga gränser.
Som man med skönhets och styrkeideal ser jag en framtid fylld av fantastisk "salt" att vältra sig i.

Medierna t.ex. har helt tappat narrativet.
De vet att de hör hemma i tråden om "gammelmedias död".

Vi går mot svårare/besvärligare tider(mest ekonomiskt), 4b går mot sin välförtjänta undergång.
Citera
2024-11-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det kvittar, helt och fullt.

De radikaliserade äckliga haggorna som har diciplin att hålla sitt löfte kommer att vara äldre och fysiskt avsevärt mycket mindre tjänliga om 4 år.

Revolutionen äter sina barn.

Lägg där till att vi med stor sannolikhet går mot hårda tider, vilket de inte står rustade(investerade mm.) inför. Så kan vi gissa att deras psyken kommer vara i mycket dåligt skick. Eftersom de bara är skolade till att gråta och skricka som barn, inte lösa problem.

Denna fantastiska och synnerligen välförtjänta gynocid kommer att vara som på steroider.
Mycket nöje!

4B-rörelsen är kvinnors motsvarighet till MGTOW.
Dessa kvinnor uppger att deras mänskliga rättigheter blir inskränkta pga. blivande president Trump (tex. rätten till säker och laglig abort, vilken försvann/inskränktes i flera delstater när Trump tillsatte domare i HD som var mot abort) och går till 4B-rörelsen. Du anser att du inte får ha det som du vill ha det (en snygg, ung underdånig fru som sköter allt i ditt hem och serverar dig god mat och sex?) och går MGTOW.

Anser du att kvinnor som ansluter sig till 4B-rörelsen är "radikaliserade", så kan jag meddela dig att du är minst lika radikaliserad med ditt MGTOW och klagande över kvinnor.

Båda könen behöver varandra. Leva i harmoni med varandra, komplettera varandra, leva jämställt med varandra. Visa varandra hänsyn och respekt och värna varandras mänskliga rättigheter. Även du MGTOW are och de i 4B-rörelsen, behöver det motsatta könet.
Citera
2024-11-09, 11:39
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman

En generation?
I Sydkorea där 4B har sitt ursprung är födelsetalen 0.7 barn per kvinna (kommer sjunka ännu lägre).
Så 100 sydkoreaner idag kommer ha 35 barn (65% av Sydkorea är vänsterblivna idioter?).
100 sydkoreaner idag kommer ha 12.3 barnbarn.
100 sydkoreaner idag kommer ha 4.3 barnbarnsbarn.
96% befolkningsminskning på 100 år.

I Seoul där 50% av Sydkoreas befolkning bor är födelsetalen 0.55
Citera
2024-11-09, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
4B-rörelsen är kvinnors motsvarighet till MGTOW.
Dessa kvinnor uppger att deras mänskliga rättigheter blir inskränkta pga. blivande president Trump (tex. rätten till säker och laglig abort, vilken försvann/inskränktes i flera delstater när Trump tillsatte domare i HD som var mot abort) och går till 4B-rörelsen. Du anser att du inte får ha det som du vill ha det (en snygg, ung underdånig fru som sköter allt i ditt hem och serverar dig god mat och sex?) och går MGTOW.

Anser du att kvinnor som ansluter sig till 4B-rörelsen är "radikaliserade", så kan jag meddela dig att du är minst lika radikaliserad med ditt MGTOW och klagande över kvinnor.

Båda könen behöver varandra. Leva i harmoni med varandra, komplettera varandra, leva jämställt med varandra. Visa varandra hänsyn och respekt och värna varandras mänskliga rättigheter. Även du MGTOW are och de i 4B-rörelsen, behöver det motsatta könet.

Nej, det är inte kvinnors motsvarighet till mgtow.

Mer troligt tvärt om... Ockhams rakblad... parasiter.
Så, som bäst incells. Fast självförvållat och mycket välförtjänt p.g.a. deras radikala toxiskhet.

Vi badar redan i deras fantastiska "salt" och kommer få åtnjuta än mer poetiskt rättvis psykisk nedbrytning.

Edit:
En sentida historisk referens är ju fetto-positivismen. Deras fetton som var så "hälsosamma" på "barikaderna" överlevde inte ens 10 år av sin sk. "kamp".
Flertalet av de framstående fetto-idioterna kom ut med att de ångrade sig strax före sina välförtjänt tragiska bortgångar.

Jag gissar att suiciderna kommer att hagla tätt bland fem-incellerna framgent.

Alla män jag känner som går sin egna väg, hör till gruppen kreativa och producerande människor.
Det ger oss himmelrikets mandat. Genom det kommande progressivt skapade mörkret kommer våra stabila grunder hålla oss torra, hela och rena.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2024-11-09 kl. 12:27.
Citera
2024-11-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att de inte får ligga så klart.

Varför skulle någon vara ledsen över att inte få ligga med fula feminister?
Citera
2024-11-09, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Varför skulle någon vara ledsen över att inte få ligga med fula feminister?
För att de inte får ligga. Duh.
Citera
2024-11-09, 13:13
Medlem
Briljant. Absolut briljant och lite humor. Alltså att det är det ultimata straffet någon kan komma på för män. Så simpla är män. För det ligger så mycket sanning i det.

Undrar dock när dom ska sluta? Alltså när har sex-strejken gett tillräckligt med effekt så man kan börja ligga igen? När alla på Jorden har rätt till abort?
Citera
2024-11-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nej, det är inte kvinnors motsvarighet till mgtow.

Mer troligt tvärt om... Ockhams rakblad... parasiter.
Så, som bäst incells. Fast självförvållat och mycket välförtjänt p.g.a. deras radikala toxiskhet.

Vi badar redan i deras fantastiska "salt" och kommer få åtnjuta än mer poetiskt rättvis psykisk nedbrytning.

Edit:
En sentida historisk referens är ju fetto-positivismen. Deras fetton som var så "hälsosamma" på "barikaderna" överlevde inte ens 10 år av sin sk. "kamp".
Flertalet av de framstående fetto-idioterna kom ut med att de ångrade sig strax före sina välförtjänt tragiska bortgångar.

Jag gissar att suiciderna kommer att hagla tätt bland fem-incellerna framgent.

Alla män jag känner som går sin egna väg, hör till gruppen kreativa och producerande människor.
Det ger oss himmelrikets mandat. Genom det kommande progressivt skapade mörkret kommer våra stabila grunder hålla oss torra, hela och rena.

Åh, jo! 4B-rörelsen är ganska exakt en kvinnlig motsvarighet till ditt kära MGTOW.
MGTOW = män som vill leva utan kvinnor och gå sin egen väg.
4B-rörelsen = kvinnor som vill leva utan män och gå sin egen väg.

Så det är rätt komiskt att du ser ner på 4B-rörelsen, när du tillhör en likadan radikaliserad rörelse.

Och anledningen till att du gått MGTOW, är väl politiska skäl, där du är ledsen över att du inte får en ung, snygg fru att förtrycka. och så beskyller du feminismen och kvinnorna för det. och går MGTOW.

Och anledningen till att vissa kvinnor går med i 4B-rörelsen, är att de ser sina mänskliga rättigheter gå förlorade. Mänskliga rättigheter rörande kroppslig autonomi etc. I USA pga. politiska skäl där Trump tillsatte domare i HD, vilka var abortmotståndare.

Så. Tugga i dig det nu. 4B-rörelsen är en kvinnlig motsvarighet av ditt kära MGTOW. Fast med skillnaden att kvinnorna i 4B-rörelsen kämpar för sina mänskliga rättigheter och i samband med detta väljer bort män. Och MGTOW är sura över att inte få förtrycka kvinnor och i samband med detta väljer bort kvinnor.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-11-09 kl. 13:38.
Citera
2024-11-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Åh, jo! 4B-rörelsen är ganska exakt en kvinnlig motsvarighet till ditt kära MGTOW.
MGTOW = män som vill leva utan kvinnor och gå sin egen väg.
4B-rörelsen = kvinnor som vill leva utan män och gå sin egen väg.

Så det är rätt komiskt att du ser ner på 4B-rörelsen, när du tillhör en likadan radikaliserad rörelse.

Och anledningen till att du gått MGTOW, är väl politiska skäl, där du är ledsen över att du inte får en ung, snygg fru att förtrycka. och så beskyller du feminismen och kvinnorna för det. och går MGTOW.

Och anledningen till att vissa kvinnor går med i 4B-rörelsen, är att de ser sina mänskliga rättigheter gå förlorade. Mänskliga rättigheter rörande kroppslig autonomi etc. I USA pga. politiska skäl där Trump tillsatte domare i HD, vilka var abortmotståndare.

Så. Tugga i dig det nu. 4B-rörelsen är en kvinnlig motsvarighet av ditt kära MGTOW. Fast med skillnaden att kvinnorna i 4B-rörelsen kämpar för sina mänskliga rättigheter och i samband med detta väljer bort män. Och MGTOW är sura över att inte få förtrycka kvinnor och i samband med detta väljer bort kvinnor.

Nix!
I MGTOWs essens ligger att inte göra anspråk på något som är någon annans. MGTOWs kicker är den absoluta opolitiskheten.

Sug på den kuken en stund och berätta hur gott det smakar.

Att jag som person går längre till höger än alla andra, det är jag och jag går precis vart jag vill med mitt liv.
Jag kan ju säga att högern absolut inte uppskattar MGTOW. Lyssna på vad t.ex. Jordan Pettersson har att säga om mgtow. Han gillar det inte. Men han har fått lite om bakfoten och jag har hört att han kommit på bättre tankar.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2024-11-09 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in