Röd diagonal förlorad på 4h, inte precis reaktionen man hade kunnat förvänta sig än så länge. Bullish över blå, bearish under svart.
Och innan någon kommenterar, - jag sitter mest och analyserar 4h i dagsläget för skojs skull. Har inga trades öppna och när jag skriver bearish kanske hela prisrörelsen ner handlar om drygt 1000usd. Det här är väldigt kortsiktg pa.
Har noterat det. Vi får se om det är ett trendskifte eller bara tillfälligt.
Lite trist att se diverse meningslösa altcoins distrahera kapital som borde gå direkt in i bitcoin. Nu blir det en överflödig omfördelning av kapitalet från plebejer till shitcoininsiders, och först därefter strömmar det in i bitcoin helt eller delvis.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-11-09 kl. 10:40.
Har noterat det. Vi får se om det är ett trendskifte eller bara tillfälligt.
Lite trist att se diverse meningslösa altcoins distrahera kapital som borde gå direkt in i bitcoin. Nu blir det en onödig omfördelning av kapitalet från plebejer till shitcoininsiders, och först därefter strömmar det in i bitcoin helt eller delvis.
Även Total2 och Total3 har rört sig upp den senaste tiden. Bitcoin dominansen kommer såklart att falla förr eller senare. Frågan är väl bara om det är nu eller något längre fram.
Även Total2 och Total3 har rört sig upp den senaste tiden. Bitcoin dominansen kommer såklart att falla förr eller senare. Frågan är väl bara om det är nu eller något längre fram.
Marknaderna tenderar att ha agerat innan nyheterna sker, så isf tror jag snarare på en sell the news den 20:e.
Fast det är inte säkert att det händer något den 20e februari. Kanske tar till hösten innan det händer grejer. Eller så händer det första timmen eller så händer det aldrig och allt har varit valfläsk.