2024-11-07, 08:47
Medlem
löls avatar
De kvinnliga väljarna svek Harris har nu MSM plockat upp 🤣
47% av dem röstade på Trump. Vilket är 15% fler än förra valet mot Biden.

Var inte Trump en kvinnohatare eller har kvinnorna börjat se genom vänsterns lögner?
Harris vrålade ut att Trump var hitler och kvinnohatare rätt så rejält vill jag minnas 😂😂
Citera
2024-11-07, 08:48
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Hoppas han besöker Ryssland/Putin relativt fort samt tar bort Amerikanska sanktioner mot landet.. jäklar vad detta hade irriterat Europa..😅😂
Vad är du för något då? Alla vi andra är européer.
Citera
2024-11-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Vem var det som sa att vi skulle öppna våra hjärtan igen?

I USA hade man bakat in de(såssar och Reinfeldt med nyliberaler) i ett gemensamt parti: Demokraterna
Citera
2024-11-07, 08:49
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Nej, här firar ni en rabiat gubbjävel som imponeras av diktaturer som Ryssland.
Du låter lite rädd vännen, är det månne en plats i Gulag jag ser i din framtid.
Citera
2024-11-07, 08:50
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Så jävla gött!!

Antar att han lyfter sanktionerna mot Ryssland mot att dom lämnar Ukraina. Sen lär han väl göra detsamma med israel/Gaza.
Haha, stor chans. Han kommer ge grönt ljus för Israel att skövla palestina. Tråkigt för dig och dina arabkompisar.
Citera
2024-11-07, 08:50
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Hoppas han besöker Ryssland/Putin relativt fort samt tar bort Amerikanska sanktioner mot landet.. jäklar vad detta hade irriterat Europa..😅😂

Ja, ni ryssråttor är såklart glada över att rysshoran Trump vann valet. Han är dock oberäknelig så jag skulle inte hoppas för mycket om jag var du...
Citera
2024-11-07, 08:52
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Fast det är på tiden… finns inget som säger Ukraina komma klara vinna kriget ändå och USA måste väl börja tänka på sig själva också. Lösa sina egna problem …

Inte? Ryssland förlorar ju 1500+ soldater per dag och lyckas inte avancera nämnvärt eller ens försvara sitt egna lands gränser.
Citera
2024-11-07, 08:53
Medlem
ariberts avatar
Citat:

Sanktionerna drabbade inte USA som fortsatt handlat med Ryssland.
Det är helt riktigt att det var Europa som fick ta smällen.
Citera
2024-11-07, 08:53
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Kommer njuta de närmaste dagarna för att läsa alla uttalnden som kommer. Ikväll dricker jag vinnoch tittar på lefties/libtard tårar. De är helt sopade under mattan. Fantastiskt!
Vet du vart jag kan hitta det? Blev sugen nu faktiskt men jag tar nog hellre en öl och tittar på dessa nollor som gråter
Citera
2024-11-07, 08:54
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
När man tillåter att röster skickas in utan någon som helst ID koll så kan aldrig fusk bevisas.

Frågan att ställa sig är varför demokraterna är så starkt emot att skydd mot valfusk införs och som sagt, varför vinner demokraterna bara i delstater som inte kräver ID. Kan du inte svara på det någon gång?

Haha, vad bekvämt att din patetiska konspirationsteori inte kan bevisas.
Citera
2024-11-07, 08:54
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Inte? Ryssland förlorar ju 1500+ soldater per dag och lyckas inte avancera nämnvärt eller ens försvara sitt egna lands gränser.
Allt detta upphör om Usa slutar hjälpa Ukraina. Ingen tror väl att Ukraina är så starka? Kom igen Trump "pall the men back"
Citera
2024-11-07, 08:56
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Haha ena stunden hävdar ni att ryssen är så svag och håller på att förlora, i nästa stund bölar ni om att de kommer erövra hela Europa bara för att inte USA skyddar oss. *hjäsp*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in