2024-12-17, 20:09
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
St fr vad du sger white trash. Du r ett skmt fr alla oss som faktiskt bidrar till statskassan, ven om de flesta av oss gr det motvilligt. Du r bara en efterbliven igel som lever p pengar som vi betalar fr dig. Jag vet att du r njd med det, men att vara stolt ver det knns mrkligt..

Argumenten r visst slut s det blir Ad Hominem istllet. Jag r mycket hellre ngot av alla invektiv du kallar mig n ngon som argumenterar som en stupfull apa. Kom tillbaka nr du har nt vettigt att komma med.

Eftersom du har haft problem med vissa ord tidigare s fr du hr en liten lnk till vad det betyder.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem-argument
Citera
2024-12-17, 20:22
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Argumenten r visst slut s det blir Ad Hominem istllet. Jag r mycket hellre ngot av alla invektiv du kallar mig n ngon som argumenterar som en stupfull apa. Kom tillbaka nr du har nt vettigt att komma med.

Eftersom du har haft problem med vissa ord tidigare s fr du hr en liten lnk till vad det betyder.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem-argument
Haha, r det ditt nya casus belli? Ett tips, anvnd inte ord eller uttryck som en mongoloid inte klarar av
Citera
2024-12-17, 21:15
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Haha, r det ditt nya casus belli? Ett tips, anvnd inte ord eller uttryck som en mongoloid inte klarar av

Jag frstr att det kan vara svrt fr dig att frst i ditt tillstnd, men ven om du r mongoloid s kan du nog lra dig att frst med de lnkar jag frser dig med.
Citera
2024-12-28, 10:31
Medlem
Tratten52s avatar
Det blir skert spnnande nya 4r nu nr USA skall styras av ett gng hsthandlare igen 🤡
Citera
2024-12-28, 14:49
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Det blir skert spnnande nya 4r nu nr USA skall styras av ett gng hsthandlare igen 🤡
Det blir garanterat mer gjort n sengngaren Biden. Det var jvligt mycket snack om att Trump tog semester nr han var president men jag har inte hrt ett knyst i media om att Biden tagit ledigt 570 dagar, allts crika 40% av sin mandatperiod. Just nu r Biden iallafall p sin sista presidentsemester i Virgin Island.
S nu nr ribban ligger s lgt och ni muppar och media inte har haft ngra invndningar mot det s har Trump mycket utrymme fr golf

Sen r det ju sjlvklart att Biden r inte den som lett landet. Hela hans administration, nrstende och gammedia har mrkat hans mentala hlsa enda sen han blev president. "sharp as a tack" hahah
Senast redigerad av knash 2024-12-28 kl. 14:56.
Citera
2024-12-28, 15:07
Medlem
knashs avatar
Hotet om tariffer lnar sig.

Mexiko bends the knee likt Kanada, som jag frutspdde frra veckan, och investerar i grnsskyddet och immigrationsinfrastruktur.
Mexiko bygger 24 immigrationfacilities vid grnsen fr den kommande deportationsvgen.
Trump visar vem som r boss.
Senast redigerad av knash 2024-12-28 kl. 16:01.
Citera
2024-12-29, 14:16
Medlem
Tullar r det vackraste ordet Trump vet
https://www.youtube.com/watch?v=uOtIFSt8HzE
Citera
2024-12-30, 12:43
Medlem
Huntsmans avatar
Blir MYCKET intressant att flja en Trump i fri fart, lossbojad frn svekfulla "medhjlpare" ifrn frra mandatperioden.
Nu r lojaliteten grundmurad hos de valda statsrden.
Hoppas personligen att speciellt wokeskiten blir en passus i vrldshistorien & aldrig terkommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in