2024-11-07, 07:56
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Jaha! Och vad innebär det att vara politiskt korrekt?
Haha jag fattade inte först, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll och var ledsen i ögat över att Trump vann, men nu förstår jag att du är retarderad på riktigt.

Du är sannolikt konsekvensen av att man stängde ner det rasbiologiska institutet.(en typisk konsekvens av politisk korrekthet förövrigt.)
Men men, det ska snart bli ändring på det.

Du får väl önska dig ett ordlexikon i julklapp om du tycker att det används för komplicerade ord här inne, men slösa inte min tid, jag är inte din pappa.
Citera
2024-11-07, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Är världen platt också?
vne va tkr du?
Citera
2024-11-07, 07:58
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Haha jag fattade inte först, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll, men nu förstår jag att du är retarderad på riktigt.

Du är sannolikt konsekvensen av att man stängde ner det rasbiologiska institutet.(en typisk konsekvens av politisk korrekthet förövrigt.)

Du får väl önska dig ett ordlexikon i julklapp om du tycker att det används för komplicerade ord här inne, men slösa inte min tid, jag är inte din pappa.

Jag förstår. Du och dina retarderade Trump-lapdogs förstår alltså inte de ord som ni dagligen använder. Tack, då vet jag.
Citera
2024-11-07, 08:03
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Haha jag fattade inte först, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll och var ledsen i ögat över att Trump vann, men nu förstår jag att du är retarderad på riktigt.

Det är mer övertygande om du inte skriver sådär mycket, du verkar supertörstig. :/
Citera
2024-11-07, 08:04
Medlem
Citat:
Nej då. Det är inte demokraterna som imponeras av valfuskande diktaturer. Det är Putins lilla bitch, Donald Trump, som gör det.

Citat:
Därför att det inte finns något påvisat valfusk förutom i Trump-fansens hjärntvättade huvuden. Du och dina patetiska gelikar använder er enbart av halmstrån i form av konspirationsteorier för att spinna vidare på Trumps fantasier. Patetiskt!

Du skrev ju nyss att Trump valfuskade så du säger emot dig själv.
Varför vägrade demokraterna att införa åtgärder mot valfusk om de själva inte fuskar men tror att Trump gör det?

Det går inte ihop som sagt.
Citera
2024-11-07, 08:04
Medlem
Citat:
Jag förstår. Du och dina retarderade Trump-lapdogs förstår alltså inte de ord som ni dagligen använder. Tack, då vet jag.
Naah du kämpar i onödan lilla sojapojke, du kan inte göra mig upprörd eller kränkt med din dumhet,
jag tycker bara synd om dig.

Bättre lycka nästa val. (Om det nu blir fler, kanske lika bra att avskaffa demokratin ,förbjuda libereralism och sätta vänsterblivna i interneringsläger.
Sverige blir världsledande på produktion av lampskärmar och tvål...)
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-11-07 kl. 08:07.
Citera
2024-11-07, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Det är mer övertygande om du inte skriver sådär mycket, du verkar supertörstig. :/
Oy vey! Allt annat än törstig efter alla liberala tårar jag intagit det senaste dygnet.

Jag hade bara inte tid att göra mitt inlägg kortare...😎
Citera
2024-11-07, 08:09
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Du skrev ju nyss att Trump valfuskade så du säger emot dig själv.
Varför vägrade demokraterna att införa åtgärder mot valfusk om de själva inte fuskar men tror att Trump gör det?

Det går inte ihop som sagt.

Nej, jag skrev inte att Trump valfuskade. Däremot att han är imponerad av ledare som valfuskar. Det är en viss skillnad.

Du har absolut inga belägg för att demokraterna genomfört valfusk, din patetiska konspirationsdåre.
Citera
2024-11-07, 08:13
Medlem
Citat:
Nej, jag skrev inte att Trump valfuskade. Däremot att han är imponerad av ledare som valfuskar. Det är en viss skillnad.

Du har absolut inga belägg för att demokraterna genomfört valfusk, din patetiska konspirationsdåre.

Så varför är demokraterna så starkt emot att försvåra valfusk så att sådana här "konspirationsteorier" inte får fäste då? Vad är de så rädda för och varför vinner de bara i delstater som inte kräver ID?
Citera
2024-11-07, 08:13
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Naah du kämpar i onödan lilla sojapojke, du kan inte göra mig upprörd eller kränkt med din dumhet,
jag tycker bara synd om dig.

Bättre lycka nästa val. (Om det nu blir fler, kanske lika bra att avskaffa demokratin ,förbjuda libereralism och sätta vänsterblivna i interneringsläger.
Sverige blir världsledande på produktion av lampskärmar och tvål...)

Du behöver inte tycka synd om mig. Du utgör endast min morgonunderhållning, kära Trumphora.

Trevlig helg!
Citera
2024-11-07, 08:15
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Så varför är demokraterna så starkt emot att försvåra valfusk så att sådana här "konspirationsteorier" inte får fäste då? Vad är de så rädda för och varför vinner de bara i delstater som inte kräver ID?

Jaha! Så du erkänner nu att det är konspirationsteorier. Vad är då problemet om det inte förekommer valfusk?
Citera
2024-11-07, 08:15
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Har du levt under en sten din rabiata MAGA-jävel?
Du var visst inte särskilt vänlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in