2024-11-07, 07:33
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Precis! Ingen kan förklara denna meningslösa term. Säger en del om Trump-fansens intellekt.
Vaddå vet du inte vad det innebär att vara politiskt korrekt din lilla gutmensch?
Woke ( eller hur det nu stavas) har inget med Trump att göra, det är som sagt en term som politiskt korrekta själv hittat på för att det lät bättre och skulle ha en mer positiv klang. Men detta va sannolikt före din tid snorunge.

Men för all del fortsätt briljera med din okunskap.
Citera
2024-11-07, 07:34
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Vilken patetisk konspirationsteori. Bra försök, lilla Trumptroll😉

Demokraterna kan bara vinna delstater som inte kräver legitimation vid röstning.
Citera
2024-11-07, 07:42
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Det är ett ord ni alltid kastar ur er, lika betydelselöst som ordet rasist eller incel.

Nej då. En spade är en spade och ett troll är ett troll.
Citera
2024-11-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Vita kvinnor var 50/50 till Trump. Vad gäller minoriteter så var samtliga majoritet för Harris. Den enda minoritet som var nära övervägande Trump är latinomän, och där var det typ 49/51 fördel Harris. Trump vann för att den största gruppen i usa är vita. Demokraterna kunde inte släppa in tillräckligt många illegala invandrare i tid för att vinna.

Var kan jag hitta siffror om hur olika väljargrupper röstade?
Tack på förhand!
Citera
2024-11-07, 07:43
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Demokraterna kan bara vinna delstater som inte kräver legitimation vid röstning.

Nej det stämmer inte.

MAGA kan bara vinns bland white trash-stater.
Citera
2024-11-07, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety

Citat:
Nej då. En spade är en spade och ett troll är ett troll.

Går inte att förneka siffrorna jag visade och det enkla faktumet att demokraterna bara kan vinna delstater som inte kräver ID. Det finns förstås en anledning till att demokraterna vill att det ska vara lätt att valfuska och att de bara kan vinna när det är lätt.
Citera
2024-11-07, 07:46
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Vaddå vet du inte vad det innebär att vara politiskt korrekt din lilla gutmensch?
Woke ( eller hur det nu stavas) har inget med Trump att göra, det är som sagt en term som politiskt korrekta själv hittat på för att det lät bättre och skulle ha en mer positiv klang. Men detta va sannolikt före din tid snorunge.

Men för all del fortsätt briljera med din okunskap.

Jaha! Och vad innebär det att vara politiskt korrekt?
Citera
2024-11-07, 07:48
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Går inte att förneka siffrorna jag visade och det enkla faktumet att demokraterna bara kan vinna delstater som inte kräver ID. Det finns förstås en anledning till att demokraterna vill att det ska vara lätt att valfuska och att de bara kan vinna när det är lätt.

Nej då. Det är inte demokraterna som imponeras av valfuskande diktaturer. Det är Putins lilla bitch, Donald Trump, som gör det.
Citera
2024-11-07, 07:50
Medlem
Citat:
Nej då. Det är inte demokraterna som imponeras av valfuskande diktaturer. Det är Putins lilla bitch, Donald Trump, som gör det.

Varför skulle demokraterna då vägra införa åtgärder som motverkar fusk?
Det går inte ihop.
Citera
2024-11-07, 07:52
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Keep telling yourself that. Jag anser att du är oupplyst. På samma sätt som du förmodligen anser att jag är korkad som inte lyssnar på det stora maskineriets mediekanaler.

Är världen platt också?
Citera
2024-11-07, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Var kan jag hitta siffror om hur olika väljargrupper röstade?
Tack på förhand!

Var någon snubbe på yt som redogjorde för hur olika grupper röstat. Hittar ej. Det enda jag hittar vid googling är detta. https://www.nbcwashington.com/decision-2024/2024-voter-turnout-election-demographics-trump-harris/3762138/
Citera
2024-11-07, 07:55
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Varför skulle demokraterna då vägra införa åtgärder som motverkar fusk?
Det går inte ihop.

Därför att det inte finns något påvisat valfusk förutom i Trump-fansens hjärntvättade huvuden. Du och dina patetiska gelikar använder er enbart av halmstrån i form av konspirationsteorier för att spinna vidare på Trumps fantasier. Patetiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in