2024-11-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Fet? Hur vet du att det inte r en muskuls kropp drunder? SOG-agenter mste alltid hlla sig i god form, dom ska i princip kunna klara uttagningsprovet nr som helst.

Samma med Poliser och brandmn, bara fr att dom klarat utbildningen s kan dom inte g ner sig utan mste klara fysprov d och d, annars fr man skrivbordstjnst.

Vi vet. Syns p alla vis i diverse program hon syns i. Hon r inte i form. Lnge sedan Petra var aktiv soldat.
Citera
2024-11-05, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Vi vet. Syns p alla vis i diverse program hon syns i. Hon r inte i form. Lnge sedan Petra var aktiv soldat.
Petra r som sagt inte i aktiv tjnst lngre, s hon kan vl ha hur mnga mammakilon hon vill. Men man kan ju fundera p att det bara r grabbarna som fr "show off" i samband med uppgifter (dyka i vattnet, klttra under helikoptern etc.). Petras jobb verkar mest vara att kramas med de som hoppar av?

Generellt tycker jag att nivn verkar ha steppats upp lite? Mnga hrda moment som straffar ut, och ont om mat. Den senaste danska ssongen kndes betydligt mesigare (hamburgare och mackor, pah!). Jag hoppas ocks att det blir ett rejlt krigsfnge-moment i r!
Citera
2024-11-06, 20:24
Medlem
Gammalochglads avatar
Har blivit en grt-spa av svenska Elitstyrkan. I tredje avsnittet rinner mer trar n svett. Snlla ledare, annat n i UK-varianten
Citera
2024-11-06, 21:18
Medlem
Petra r endast med fr att hon r kvinna. Sjukt s sjukt att det i alla sammanhang mste vara representation av antingen olika kn, kroppsform (kolla kvinnliga dansare numera i svt/tv4-produktioner), sexuell lggning samt etniciteter. Jag vill ha ett samhlle dr folk vljs baserat p kompetens. I detta program borde en tjock manlig och orrlig instruktr f vara med fr att legitimera Petras medverkan.

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Petra r som sagt inte i aktiv tjnst lngre, s hon kan vl ha hur mnga mammakilon hon vill. Men man kan ju fundera p att det bara r grabbarna som fr "show off" i samband med uppgifter (dyka i vattnet, klttra under helikoptern etc.). Petras jobb verkar mest vara att kramas med de som hoppar av?

Generellt tycker jag att nivn verkar ha steppats upp lite? Mnga hrda moment som straffar ut, och ont om mat. Den senaste danska ssongen kndes betydligt mesigare (hamburgare och mackor, pah!). Jag hoppas ocks att det blir ett rejlt krigsfnge-moment i r!
Citera
2024-11-10, 23:56
Medlem
Vad vet vi om muskelberget Amir? Verkar vara en jvligt obehaglig mnniska. Sn som kan snappa och explodera p en sekund.
Citera
2024-11-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymguy
Vad vet vi om muskelberget Amir? Verkar vara en jvligt obehaglig mnniska. Sn som kan snappa och explodera p en sekund.
Han liknar Jackie arklv tycker jag
Citera
2024-11-11, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Snygg-Minna har varit ihop med en tidigare deltagare (den medberoende?)
samt har ftt cancer
https://www.facebook.com/meraljungby...95972863/?_rdr

3 stycken hr inte hemma hr sger Petra, och dom 3 r bara kvinnor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-11 kl. 20:58.
Citera
2024-11-12, 00:22
Medlem
S kom det till slut, MENA-killen visade typiska MENA-takterna. Jag trodde inte att han skulle hemfalla till det betende efter att han i frsta avsnitten verkade kontrollerad. Men s kom nu tjurigheten och uttagerandet.
Citera
2024-11-12, 07:52
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalochglad
Har blivit en grt-spa av svenska Elitstyrkan. I tredje avsnittet rinner mer trar n svett. Snlla ledare, annat n i UK-varianten

Jag tnkte samma sak hon dr med fltor nummer 11. De borde ju veta vad de har gett sig in p som sagt.
Citera
2024-11-12, 09:05
Medlem
NiccoJs avatar
Str mig p den gravallvarliga tonen i detta lekprogram, nstan sjlvmordsstmning.
Hade varit roligare med en lite dryg programledare som flinade o skojade om att utmaningarna r fr enkla.

r nog fel program att ska till om man gillar l o frckisar.
Citera
2024-11-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Str mig p den gravallvarliga tonen i detta lekprogram, nstan sjlvmordsstmning.
Hade varit roligare med en lite dryg programledare som flinade o skojade om att utmaningarna r fr enkla.
Testa den danska versionen. Dr r det mer att instruktrerna garvar och sger "Er det ikke rigtigt sjovt? To runder til!" samtidigt som deltagarna spyr och grinar...

Bsta var nog nr deltagarna fick en djupfryst pizza att ta och en frgade "instruktr, hur kan man ta pizzan?" och han svarade "jag freslr att du fr den till munnen, och biter i den"

Sen har ju instruktrerna lite olika stil, som i alla versioner. Bella r den skne och skmtsamme, Slam mer tystlten och proffsig, KP r en uppenbar psykopat och Petra r den coachande/snlla. Bra mix faktiskt!
Citera
2024-11-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalochglad

lite vl mycket gnll i denna trden. Testa att sjlv sova lite, ta minimalt och dessutom cklig burk soppa. Bli tillsagd vad du ska gra och vakna mitt i natten fr att trna osv. Jag tror mnga sitter hemma och kritiserar men hade knappast gjort det bttre sjlva.

Kollade p elitstyrkans hemligheter USA nyligen. En kille kunde inte ta att han inte fick gra en baktvolt i vattnet och brjade nstan grta fr han blev s krnkt. En tjej kte fr hon kunde inte kunde rka cigg dr. En annan kte hem, Britney spears syster fr att hon saknade sina barn. Om man jmfr med Sverige s visst det mycket trar men jag tycker inte ngon gett upp p snna fjantiga grunder.
Senast redigerad av solenskiner120 2024-11-12 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in