Citat:
Jag var inte deltagare, jag har en mycket gedigen militr bakgrund och jag var med under hela produktionen. Mer detaljer n s berttar jag inte. Fr att vara rlig, jag har hittills inte lst ngra kommentarer i denna trd frn personer som r insatta i vra specialfrband. Men vissa har uppenbarligen kunskaper om FM. I rdande vrldslge s frstr nog ocks alla med lite frstnd innanfr pannbenet att sdan inte r lmpligt att diskutera dylikt. En eventuell fiende lgger pussel utifrn ppen information de kan hitta.
Gllande programmet, dr besitter jag mer kunskap n ngon annan som hittills varit med i denna trd.
Jag tycker det r intressant att lsa mnniskors reaktioner och synpunkter p ngon jag varit inblandad i. P grund av kontrakt s r jag begrnsad i vad jag kan prata om, speciellt nr det gller kommande avsnitt. Men jag frsker frklara saker som gller visade avsnitt och mer grundlggande saker.
Om du tror mig eller ej r fr mig ointressant, jag r inte med i trden fr att skryta eller gra mig mrkvrdig. Jag vet vad jag kan och vad jag gjort, det rcker fr mig. Jag tnkte att lite inblick kunde vara intressant och vara balans som spekulationer och rena felaktigheter. Om du irriterar dig s vldigt p mig s kan du ju helt enkelt strunta i inlgg frn mig.