2021-01-25, 14:52
Medlem
Jag r ingen lagspelare... Bra, men d kan du ju packa ihop och dra. Hur understr hon sig att ens erknna en sdan sak? Varfr sker mnniskan in ht?
Citera
2021-01-25, 17:02
Medlem
Ville bara ppeka att Lulu Carter fyller 60 i april. Jag tror inte hon har nt i det hr programmet att gra.
Citera
2021-01-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Ville bara ppeka att Lulu Carter fyller 60 i april. Jag tror inte hon har nt i det hr programmet att gra.

Skrev ovan vem hon r
Citera
2021-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Jag r ingen lagspelare... Bra, men d kan du ju packa ihop och dra. Hur understr hon sig att ens erknna en sdan sak? Varfr sker mnniskan in ht?

Haha, n det kan man ju undra 😝😄
Citera
2021-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Kallt vatten stller till det i kroppen kan jag sga, har gjort d dr testet och fr er coola snubbar som vet och kan allt s r det ingen lek🇸🇪

Gjorde nt liknande i lumpen... inget hrligt alls 😮
Citera
2021-01-25, 18:06
Medlem
Petra r en riktig tuff mnniska, men gissar p ni p flashback lra trycka ner henne. Att hon fick jobbet fr att hon lg med ngon general
Citera
2021-01-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terragg
Gjorde nt liknande i lumpen... inget hrligt alls 😮

Skall prva nsta gng jag badar.... Tror inte jag skulle klarar av det.. fr nog panik d jag har lite vattenskrck. (Blir utan att binda fast armar och ben men att jag inte anvnder dom)
Citera
2021-01-25, 19:33
Medlem
Majornapacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terragg
Det r Madeleine Vall heter hon.

Tyckte med det va likt Lulu ibland 👀😄

Precis, en riktigt duktig fighter nr hon var aktiv, skulle iofs tro att hon har rtt mycket att sga till om i ringen fortfarande.
Citera
2021-01-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Petra r en riktig tuff mnniska, men gissar p ni p flashback lra trycka ner henne. Att hon fick jobbet fr att hon lg med ngon general
Det roliga r att Frsvarsmakten aldrig bekrftar om ngn har varit medlem i SOG, eftersom det r sekretessbelagt (framgick av intervjun med Petra i SR P1). Alla instruktrer i serien skulle allts kunna vara Manuel Knight-figurer som bara hittar p.

Fr vrigt pratas det alldeles fr lite om Elins stjrt!
Citera
2021-01-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det roliga r att Frsvarsmakten aldrig bekrftar om ngn har varit medlem i SOG, eftersom det r sekretessbelagt (framgick av intervjun med Petra i SR P1). Alla instruktrer i serien skulle allts kunna vara Manuel Knight-figurer som bara hittar p.

Fr vrigt pratas det alldeles fr lite om Elins stjrt!

Vilken Elin?
Citera
2021-01-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det r intressant, det r som sagt inte lika tufft som den engelska frlagan, men det r trots allt bde psykiskt och fysiskt ganska jobbiga vningar, hoppas dom snpper upp nivn allt eftersom. Tjejen r den hrdaste av ledarna, jag gillade att hon skllde ut killen som pstod att "han alltid gav 110%" efter noter.

En tjej som skller p vuxna mn...
Nja. Det funkar inte riktigt nr man har noll vldskapital att backa upp det med.
Citera
2021-01-25, 22:00
Medlem
regndroppens avatar
Hela dokuspaupplgget r direkt pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in