2024-11-06, 17:28
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det kan du tycka men jag är inte ämnet.

Det finns inga belägg för det du skrev om att dems ville ha JFKjr och kan konstateras som bullshit eftersom du heller inte har källa som styrker dina påståenden.

As simple as that.

Du är med andra ord ifrågasatt på etg debattforum, gilla läget.

Håller du på än. Det roligaste av allt med att Trump vann är hur stötta så många personer blev.
Citera
2024-11-06, 17:29
Medlem
Man kan ju hoppas att Vance ser till att han blir klippt sen.
Citera
2024-11-06, 17:30
Medlem
Citat:
Nej.
Jag gick in i forumet inför valet och har följt valet. Det lönar som sagt inte att vara drama.

Jag har öht inte beskrivit att Trump ska gasa judar heller.

Diskutera politik och Trump du snedseglar off topic för närvarande som en fjolla.
Din TDS smakar så salt, underbart. Det blir spännande att se hur fel du kommer ha närmaste 4 åren. Ditt omdöme är minst sagt grumligt.

Det är häpnadsväckande hur ni påverkas av denne orangea man, hur kan ha sådan makt över era hjärnor? Jag tror att man vetenskapligt kan mäta detta fenomen och att det skulle visa sig i nedsatt kognitiv förmåga. Ert omdöme försvinner helt bara ni ser en bild på honom, eller ens läser hans efternamn. Fantastiskt underhållande och intressant.
Citera
2024-11-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Fast.. det är rätt efterblivet att tänka som dig.

Eller tänkte du att Biden var skitbra helt plötsligt.. bara för att han vann förra valet? Då hade ju majoriteten rätt och du helt fel om precis allting? Verkligheten kom ikapp dig då? Är du 12 år?

Det här är ditt och andras problem. Du tror att en objektiv värdefri beskrivning av verkligheten, den att allting tydde på att Trump skulle vinna valet 2024, på något sätt är en värdering av hans politik. Det är det inte. Om allt hade pekat mot en vinst för Kamala så hade jag sagt det - trots att jag anser att hon är betydligt sämre kandidat rent politiskt.

För det andra så spammade jag inte forumet dagligen i ett års tid om att Trump kommer vinna valet 2020 så som vissa spammat forumet om att Kamala kommer vinna 2024.
Citera
2024-11-06, 17:31
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Vad skulle hända om Trump avlider innan han svärs in? Omval eller blir Vance president?

Då tar Vance över.
Citera
2024-11-06, 17:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Håller du på än. Det roligaste av allt med att Trump vann är hur stötta så många personer blev.
Självklart. Du också?

Det är säkert jättekul i din bubbla, andra är oroliga för hans utrikespolitik som Nato och Ukraina.

Jag tillhör den gruppen eftersom Trump är narcissist och han har inte uppvisat stabilitet.
.... Oavsett om han beundras ang förra sittningen.
Citera
2024-11-06, 17:32
Medlem
USA byter en heldement mot en halvdement gubbe, är dessa människor de bästa de kunna vaska fram?
Men om inte annat blir det roligt att se dessa hysteriska reaktioner från alla i politiken och media i Sverige som reflexmässigt föredrar demokraterna i USA och verkligen inte kan, eller vill, förstå varför de förlorar.
Citera
2024-11-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Vi vann. Du förlorade !!! 4 år av skadeglädje AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA !!

om du röstar eller anser att man ska av skadeglädje, så tar du inte demokratin på allvar. sicket stolpskott
Citera
2024-11-06, 17:33
Medlem
Citat:
Du har inte förklarat ett dugg och du centrersr dig fortfarande kring min person.

Jodå, förklaringen finns i mina inlägg. Det är en förklaring du inte tycker om att höra men den är likväl sann. Sanningen kan vara svår att acceptera ibland.

Citat:
Han är mer skruvad, degenerad och mer radikal.

Vi får hoppas att han blivit betydligt mer högerradikal än förra gången. Sanningen är dock att han är center-right och inte särskilt radikal alls utan mer som en demokrat fast så som demokraterna var för 25 år sedan.
Citera
2024-11-06, 17:34
Medlem
tackar trump för att han höll ihop det ända in i mål.. slängde in 20k till 1.55 och kammade hem 11k i profit. mange takk.
Citera
2024-11-06, 17:34
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Vad tror ni att Harris nu gör?

Hon har ju framställt honom som fascist och en modern Hitler och sig själv som stor ledare. Kommer hon att nu ta konsekvensen av detta och faktiskt själv arrangera någon typ av attack mot honom?

Om hon inte ljög utan verkligen tror på detta så är det ju något hon MÅSTE göra.

Det här säger så jävla mycket om Trump-fansen alltså.
Citera
2024-11-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
https://thehill.com/homenews/campaign/4959306-trump-wins-pennsylvania-election/
https://www.fox5atlanta.com/election/donald-trump-projected-win-georgia-fox-news

Georgia har störst andel svarta i hela USA, vilket visar att de svarta kändisar som Beyonce, Rihanna och Oprah... övertygade inte svarta att rösta på Harris.
Även latinamerikaner röstade på Trump.

Nu ska han hålla tal, är ni nöjda?

Svarta var just den grupp som inte gick till Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in