2024-11-05, 17:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
nej, dom är ironiska flashbackare.

Ta inte allt på blodigt allvar. Spänn av.

Dumpen är en humorsida.
Korrekt! Dumpen är det bästa som hänt svensk humor sedan Killing-gängets storhetstid. Man har liksom utvecklat ett beroende av lyteskomik. Man behöver sin dagliga dos gubbkuk och nervösa bortförklaringar. Och snart är det dags igen. Tack Dumpen! Tack Lennart!
Citera
2024-11-05, 17:25
Medlem
Psykpatient33s avatar
Princessbakelsen #505

Han skäms inte alls utan står upp för sin pedofili.

Han ska väcka 14-åringen och knulla barnet. Det är en vanlig knull bara. Inte alls en våldtäkt säger han. Han fattar inte att han är en mentalsjuk pedofil. När 14-åringen inte kommer så raggar han på Dumpen i stället.

Jävligt norrländskt, helt lugn och fin. Han kommer bara försvinna in i skogen.

Aschberg är så jävla äcklig. Det är såklart Dumpen som är ond och dålig, och deras verksamhet borde stoppas, och inte ersättas med någonting. Den här jävla pedofilen håller med.

Intressant lång dialog de har. Han har en poäng med att i arabländerna är det helt okej med pedofili.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-11-05 kl. 17:38.
Citera
2024-11-05, 17:56
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
#504 registrerad som avliden på Ratsit idag. Enligt ryktet tog han livet av sig dagen före publiceringen.
Oj! Det var snabba ryck. Vet vi hur han gick till väga?

Vila i frid, får man väl säga. När jag tänker tillbaka på Oldsmobilegäddan är det för alltid denna bild jag ser framför mig.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/stefan3.jpg

Citera
2024-11-05, 17:56
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Korrekt! Dumpen är det bästa som hänt svensk humor sedan Killing-gängets storhetstid. Man har liksom utvecklat ett beroende av lyteskomik. Man behöver sin dagliga dos gubbkuk och nervösa bortförklaringar. Och snart är det dags igen. Tack Dumpen! Tack Lennart!

Instämmer! Det är reality-tv på steroider. Samtidigt som något gott görs, får vi skratta.
Citera
2024-11-05, 17:58
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Princessbakelsen #505

Han skäms inte alls utan står upp för sin pedofili.

Han ska väcka 14-åringen och knulla barnet. Det är en vanlig knull bara. Inte alls en våldtäkt säger han. Han fattar inte att han är en mentalsjuk pedofil. När 14-åringen inte kommer så raggar han på Dumpen i stället.

Jävligt norrländskt, helt lugn och fin. Han kommer bara försvinna in i skogen.

Aschberg är så jävla äcklig. Det är såklart Dumpen som är ond och dålig, och deras verksamhet borde stoppas, och inte ersättas med någonting. Den här jävla pedofilen håller med.

Intressant lång dialog de har. Han har en poäng med att i arabländerna är det helt okej med pedofili.

Flera europeiska länder är det 14 års gräns för samtycke vid sex. Tyskland, Portugal, Österrike, Italien, Ungern, Albanien mfl. Så var ska gränsen dras? Verkar som #505 är väl påläst om samtyckeslagar.
Citera
2024-11-05, 18:03
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
505 var en gädda av en helt ny skådad kaliber. Han utmanade dumpen på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Han var mäktig och med ett lugn och en kyla som överraskade i konfrontationen. Gäddan vek sig aldrig, han la sig aldrig utan han stod fast. Som ett berg satt denna gigant till man och utmanade dumpen på det som kan liknas vid en debatt. Han förde sig civiliserat och kunde inte rubbas. Ett psyke av stål var vad denna titan visade upp. Precis som pappastor hade han ett enormt skägg och han var väldigt driven av sitt sprut. Det var känslan av orgasmen som fört honom till platsen. Begäret att njuta ohämmat. Och just detta är något som dumpengäddorna har gemensamt. 505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika.

505 bevisar också min teori vidare. Att gäddorna som fångas är hypersexuella. De är galen av lust och styrs av sexuella begär och gigantisk potens. Ta 505 som ett exempel. Han är 58 år och fortfarande säkert kåtare en en 15 årig pojk. Detta visar på ett erotiskt driv och enorm potens. Han är så styrd av sprutet att han börjar ragga på en tjej från dumpen. Helt otroligt! Och hon har svårt att avvisa gäddan som med sin enorma aptit på sex går på hårt. Det här är inte vanliga män utan supersexuella män. De vill knulla till varje pris, ålder skiter de i. Den här gäddan skulle även gå till sängs med en äldre dam (pensionär) om han fick chansen. Med en pondus inte av denna värld skulle jag säga att de inte kunde knäcka den här gäddan. Det skulle vara roligt att se Sara och Patrik utmana honom.

Jag tror inte 505 kan pryglas. Han är alldeles för stark. Jag minns konfrontationen med pappastor och hur de fullkomligt slaktade honom de första minuterna. Men sedan hände något. Sprutet gav Pappastor förnyat självförtroende och han började att skratta både högt och gott. Pappastor reste sig som fågeln Fenix men tyvärr var hans bortförklaringar alldeles för orealistiska. Men han lämnade i alla fall Patrik och Sara med fanan i topp. Vad som hände minuterna efter är jag väldigt intresserad av. Hur resonerade Pappastor med sig själv och sin lust? Hur planerade han för den stundande sociala apokalypsen? Hans liv förändrades för alltid efter mötet där på tågstationen och jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur han levde sitt liv. Både före och efter mötet. Jag tror mig ha information som säger att Pappastor ägde ett hus tillsammans med sin fru. Kan någon verifiera detta?

Har #505 placerat sig högre än #289 på din lista över favoriter?
Citera
2024-11-05, 18:09
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Har #505 placerat sig högre än #289 på din lista över favoriter?

Han har absolut förtjänat en plats på min topp 10 iallafall. Han är till och med uppe på topp fem.

https://www.flashback.org/sp89927571

Citera
2024-11-05, 18:17
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Han har absolut förtjänat en plats på min topp 10 iallafall. Han är till och med uppe på topp fem.

https://www.flashback.org/sp89927571

Ja, din lista kan jag instämma med! #505 är min favorit. #501, #494, #92 och #490 ingår även i min top 10.
Citera
2024-11-05, 18:39
Medlem
#187 blev #506. Ett och ett halvt år senare och med några extra kilon och mindre rosa hörlurar.
Citera
2024-11-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Oj! Det var snabba ryck. Vet vi hur han gick till väga?

Vila i frid, får man väl säga. När jag tänker tillbaka på Oldsmobilegäddan är det för alltid denna bild jag ser framför mig.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/stefan3.jpg

Den bilden😆. Han måste ha känt sig oerhört sexig och manlig
Citera
2024-11-05, 18:41
Medlem
vitalsignss avatar
Nu har en gädda som tidigare varit med dykt upp igen. Det var killen med de rosa fluffiga lurarna som gjorde låtar på youtube som var lika dåliga som de var weird. Lurarna är ännu rosa men innte fluffiga.
Jag har inte sett än, jag ska göra det nu.

https://dumpen.se/2024/11/05/mr_slice_506/?fbclid=IwY2xjawGXNuJleHRuA2FlbQIxMAABHSpVzy9SYYcP T6lcTcnYLlpnqJyI9x2hf7jHobuC_VDQEe_ZALTR0ij8EA_aem _u4ljPd2S2ZuacKrNu_eiow
Citera
2024-11-05, 18:47
Medlem
#504. Samma namn, samma adress, samma fru. Så jag återanvänder den gamla rebusen:

Ursprungligen postat av PROLIFIC:

#187 har varit skriven där sen 2021.

Förnamn 1: samma som von Anka som gillar pengar
Förnamn 2: samma som Gessle
Förnamn 3: samma som vetenskapsmannen Swedenborg
Efternamn: Han är odd och udda den här typen, byt ut O mot U i första ordet eller ta bort sista bokstaven i det andra så har du efternamnet

Född: 1980 + 3, årets fjärde månad, dag 20 + 9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in