2024-11-05, 09:26
Medlem
#504 registrerad som avliden idag.
Citera
2024-11-05, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
505 var en gädda av en helt ny skådad kaliber. Han utmanade dumpen på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Han var mäktig och med ett lugn och en kyla som överraskade i konfrontationen. Gäddan vek sig aldrig, han la sig aldrig utan han stod fast. Som ett berg satt denna gigant till man och utmanade dumpen på det som kan liknas vid en debatt. Han förde sig civiliserat och kunde inte rubbas. Ett psyke av stål var vad denna titan visade upp. Precis som pappastor hade han ett enormt skägg och han var väldigt driven av sitt sprut. Det var känslan av orgasmen som fört honom till platsen. Begäret att njuta ohämmat. Och just detta är något som dumpengäddorna har gemensamt. 505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika.

505 bevisar också min teori vidare. Att gäddorna som fångas är hypersexuella. De är galen av lust och styrs av sexuella begär och gigantisk potens. Ta 505 som ett exempel. Han är 58 år och fortfarande säkert kåtare en en 15 årig pojk. Detta visar på ett erotiskt driv och enorm potens. Han är så styrd av sprutet att han börjar ragga på en tjej från dumpen. Helt otroligt! Och hon har svårt att avvisa gäddan som med sin enorma aptit på sex går på hårt. Det här är inte vanliga män utan supersexuella män. De vill knulla till varje pris, ålder skiter de i. Den här gäddan skulle även gå till sängs med en äldre dam (pensionär) om han fick chansen. Med en pondus inte av denna värld skulle jag säga att de inte kunde knäcka den här gäddan. Det skulle vara roligt att se Sara och Patrik utmana honom.

Jag tror inte 505 kan pryglas. Han är alldeles för stark. Jag minns konfrontationen med pappastor och hur de fullkomligt slaktade honom de första minuterna. Men sedan hände något. Sprutet gav Pappastor förnyat självförtroende och han började att skratta både högt och gott. Pappastor reste sig som fågeln Fenix men tyvärr var hans bortförklaringar alldeles för orealistiska. Men han lämnade i alla fall Patrik och Sara med fanan i topp. Vad som hände minuterna efter är jag väldigt intresserad av. Hur resonerade Pappastor med sig själv och sin lust? Hur planerade han för den stundande sociala apokalypsen? Hans liv förändrades för alltid efter mötet där på tågstationen och jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur han levde sitt liv. Både före och efter mötet. Jag tror mig ha information som säger att Pappastor ägde ett hus tillsammans med sin fru. Kan någon verifiera detta?

Väl talat. Ja Pappastor hade ett hus med fru och två chokladungar. Det jag hört är att Pappastor rakade av sitt skägg omgående och vidhöll sin historia till "the end of the days". Det var en stor komplett mot Pappastor, inget annat! Någon hade "hackat" Pappastor.

Pappastor bytte även efternamn. Inte till något alldagligt utan tvärtom. Något väldigt utmärkande och unikt.
Citera
2024-11-05, 09:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Ska vi titta lite på vad svälliga prinsessbakelsen skriver i chatten? #505

Vildmannen har 3189 dagar på Kik och en anonym profilbild som ser ut att ha lika många dagar på nacken. Skägget är mörkt och kort.

Han inleder med att säga att barnet har en fin bild och att det låter fint att hon är ung och glad. Han säger att han är riktigt gammal - 58 - så han ljuger inte om sin ålder. Han får reda på att barnet är 14.

Vardagligt småprat som man gör med nån man nyss fått kontakt med. Han skriver faktiskt att han tycker om prinsesstårta.

Lite skämtsam ton, han kanske kan bjuda på fika om han kommer till Piteå. Han nämner dusch flera ggr och det är barnet som säger att det är synd att hon inte är hos honom, han svarar att det är synd och att de hade kunnat duscha tillsammans men hon måste nog bli lite äldre först. Barnet säger att hon inte är oskuld och Bakelsen frågar om ålder på killen. 19 och 36. Han frågar om hon gillar äldre. Jo, det gör hon. Han skriver att han gillar unga tjejer. Yngsta han har varit med är 15 men det är länge sen. På senare år har han träffat unga, men de har varit över 15. Han skriver att grupper på Kik är ett bra sätt om man vill träffa nån men att hon ska vara försiktig för det finns många galningar. (Som att han själv inte skulle vara det.) Han tycker att hon också verkar vettig trots att hon är så ung.

Ganska mycket vardagligt chattande om vad de har gjort men så snackar han återigen om att duscha (han nämner dusch orimligt ofta - ett sätt att leda in på nakenhet givetvis). Inte fan tjatar man om dusch med en potentiell date? Jag vet inte, men det är nåt jag förutsätter att folk gör. Det är ju inte information man behöver ge folk. Åtminstone inte varje gång man gör det. Barnet hade kunnat få tvåla in honom och hon vet nog vilka delar man brukar tvåla in lite extra noga...

Han frågar när hon fyller 15. I februari. Han fyller 59 ett par veckor efteråt och de skämtar om att fira tillsammans. Var och hur då? Undrar inte hennes föräldrar var hon är om hon är borta över natten? Han tänker sig alltså ett övernattningsfirande. Barnet kan säga att hon sover hos en kompis. Bakelsen skriver att han kan hyra en mysig stuga där de kan fira.

Sjuk människa det här... Han är varken hotfull/på eller slow groomer-typen. Han pratar med en 14-åring som vore hon vuxen. Än så länge är det inte nåt särskilt uppseendeväckande i chattloggarna. Hade det varit två vuxna så hade det kunnat passera som en Tinder-chatt. Men här är det en 58-åring som pratar med en 14-åring.
Citera
2024-11-05, 09:54
Medlem
#504 Har ju skrivits om hans död i flera dagar och med tanke på att hans FB stått orörd, blev det nog suicid omgående. "Överläkare Sara" missbedömde sin suicidbedömningsförmåga här, vilket är lite konstigt, skummade de hans chatloggar bara ytligt? Han erkände övergrepp på flera barn och även om ett scenario föreföll vara en patetisk fantasi, måste man nog utgå ifrån att en sådan person kan ha verkliga övergrepp i bagaget som gäddan vill undvika kommer fram, så han måste stå för det.

Undrar hur Dumpens hantering gick till, varför trycker de inte ut visitkort till psykakuten och ger till en sådan person?
Citera
2024-11-05, 10:07
Medlem
JuniorDahlens avatar
Men gud. Ena dagen blir ens telefon hackad och man följer med sin gamla mamma till ögonläkaren. Andra dagen tar man livet av sig. Fy vilken osis
Citera
2024-11-05, 10:10
Medlem
StigEngstroms avatar
504 målade ju in sig i ett hörn där alla hans anhöriga kunde se att han ljög för kung och fosterland under konfrontationen, då kan man inte stånga sig blodig sen att man är oskyldig.
Jag förstår inte varför gäddor ska stanna kvar inför kamera och försöka argumentera för sin sak, dom kommer aldrig vinna.
Citera
2024-11-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ska vi titta lite på vad svälliga prinsessbakelsen skriver i chatten? #505

Vildmannen har 3189 dagar på Kik och en anonym profilbild som ser ut att ha lika många dagar på nacken. Skägget är mörkt och kort.

....

Sjuk människa det här... Han är varken hotfull/på eller slow groomer-typen. Han pratar med en 14-åring som vore hon vuxen. Än så länge är det inte nåt särskilt uppseendeväckande i chattloggarna. Hade det varit två vuxna så hade det kunnat passera som en Tinder-chatt. Men här är det en 58-åring som pratar med en 14-åring.

Ett tillägg; det stämmer att de chattar alldagligt, men plötsligt faller gäddans mask. Fiskaren frågar/trålar hur gäddan skulle väcka den 14-åriga tjejen om de sover tillsammans "genom att köra in k***n" svarar gäddan rakt på. Det är en attitydförändring, eller möjligtvis ett så kallat "shit-test" som störda människor gör tidigt och genongående i relationer, de gör något elakt eller stört för att se om deras (tilltänkta) offer tolererar att bli behandlade som skit. Sätter offret ned foten så går gäddan vidare för att hitta andra lättare offer, men accepterar offret att bli behandlad som skit så sätter gäddan klorna i den, de vet att de kan begå brott mot personen och manipulera den här personen som de vill.
Citera
2024-11-05, 10:47
Medlem
PROLIFICs avatar
#505 - Prinsessbakelsen - Del 2

Han vill inte berätta vad han heter, skriver att han har ett typiskt svenskt namn. Han skriver att han är hemlig eftersom han pratar med nån som är under 15, vore inte bra om hennes föräldrar kollar hennes mobil. Lite mer vardagligt småprat, hade verkligen kunnat vara en Tinder-konversation. Bl. a. om bilar. Märken, modeller och årsmodeller.

Det är faktiskt barnet som är lite på. Frågar vad han hade gjort om han sov intill henne. Han skulle inte störa, bara hållit om henne. Det är barnet som är den som leder in det på mer än pussar och hålla om. Givetvis ingen ursäkt för en gubbjävel på närmare 60 att haka på men i det här läget är han inte drivande. Han skriver dock att det är mysigt att sova tillsammans och att han ofta har stånd när han vaknar. Det är barnet som frågar vad han brukar göra då. "Skulle väcka dig genom att köra in kuken" Han berättar lite mer om hur det skulle gå till och frågar om hon har testat flera olika ställningar. Doggy. Men Bakelsen föredrar missionären så att man kan kyssas medan man knullar.

"Har du fått testa suga kuk då?"

Nej. Hon kan få testa att suga honom. Barnet vill se hur han ser ut. De diskuterar hur Snap funkar. Han är nyfiken på att se hur hon ser ut och han skriver att hon kanske tycker att han ser för gammal ut. Ännu en gång nämner han dusch. Vardagligt prat fortsätter dagen efter. Barnet skriver att hon gillar hans profilbild. Han frågar om hon gillar skägg. Ja, det gör hon. Men skägget på profilbilden på Kik har som sagt många år på nacken. Diskussion om appen Session och möjligheter att ringa samtal anonymt.

Han verkar ofta vara iväg och träffa kompisar och för det mesta handlar umgänget om att laga bilar. Bakelsen verkar ju gilla gamla bilar så det är inte konstigt att han har kompisar med samma intresse. Hursomhelst så verkar han inte totalt isolerad och ensam - det är ofta han skriver att han träffar kompisar och gör saker. Mer vardagligt prat, prat om Snap och Session och att gäddan ska duscha. Det är barnet som leder in diskussionen på snusk. Bakelsen säger att hår och skägg lär stå åt alla håll, hon frågar om det är nåt mer som står.

Barnet verkar skicka bild på sina ben. Bakelsen skickar en på sina. Och en på en fjärdedel av överkroppen. Blekfetma. Skägget flyter ihop med brösthåret. Han tror på riktigt att barnet tycker "Å 😍😍😍" Alltså..... Snälla. Sluta! Bara sluta! Den här verklighetsfrånvände "kungen" svarar istället. "Tack 🥰"

Dagen efter skickar han bilden där han står i bar överkropp. Axlarna sluttar som på en flaska och halsen är obefintlig = hållning som en svårt rörelsehindrad. Blicken är tom. Han ser bister ut. Munnen hänger som på en riktig surkärring. Håret syns knappt eftersom hårfästet sitter uppe på hjässan.

Skulle man be AI göra en bild på självgod seriemördare från en gammal bruksort skulle AI generera precis det här. Sjukt obehaglig. En enstöring i dålig fysisk form. Uttryckslöst och dött ansikte.

Men han tror att barnet tycker att han är söt.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-05 kl. 11:11.
Citera
2024-11-05, 11:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Ett tillägg; det stämmer att de chattar alldagligt, men plötsligt faller gäddans mask. Fiskaren frågar/trålar hur gäddan skulle väcka den 14-åriga tjejen om de sover tillsammans "genom att köra in k***n" svarar gäddan rakt på. Det är en attitydförändring, eller möjligtvis ett så kallat "shit-test" som störda människor gör tidigt och genongående i relationer, de gör något elakt eller stört för att se om deras (tilltänkta) offer tolererar att bli behandlade som skit. Sätter offret ned foten så går gäddan vidare för att hitta andra lättare offer, men accepterar offret att bli behandlad som skit så sätter gäddan klorna i den, de vet att de kan begå brott mot personen och manipulera den här personen som de vill.

Jag tycker att #505 är en stor jävla jubelidiot och riksäckel men just det där sätter jag inte så stor vikt vid faktiskt. Ja! Jag vet att han tror att det är ett barn han pratar med men om man ser till vuxna relationer så tycker åtminstone inte jag att det är så uppseendeväckande att sex på morgonen börjar så. Man ligger där nära varandra och en av parterna initierar sexet. Jag har bara erfarenhet av heterosexuella relationer så antingen trycker sig mannen mot kvinnan och eller så är det kvinnan som börjar ta på mannen. Jag personligen tycker att det är ett fint sätt att vakna men då är det ju tillsammans med nån jag valt att somna med och som jag har en sån relation till.

Just det läser jag faktiskt in så mycket i. Om den andra parten är för trött/inte på humör så kommer den att säga ifrån och alla normalfungerande tycker att det är ganska osexigt att ligga med nån som sover och eller/inte vill. Är man tillsammans så finns det ett slags grundsamtycke kan jag tycka. "God morgon, här ligger du, vi har en (sexuell/romantisk eller både och) relation och jag är sugen." Och så agerar man därefter. Ja! Jag vet att det finns en samtyckeslag men just den diskussionen kan vi väl ändå låta vara i den här tråden? Det är inte p.g.a. låta-kuken-glida-in-på-morgonen som gäddan är ett svin.

Du verkar resonera som att det är två totala främlingar som ens inte har minsta lilla intresse för varandra som har råkat hamna i en säng tillsammans och den ena på morgonkvisten plötsligt trycker in sin kuk i den andra. Jag kan ha fel, men jag tror inte att det är så Bakelsen menar.
Citera
2024-11-05, 11:16
Medlem
Rundcrantzs avatar
#504 registrerad som avliden på Ratsit idag. Enligt ryktet tog han livet av sig dagen före publiceringen.
Citera
2024-11-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
#504 registrerad som avliden på Ratsit idag. Enligt ryktet tog han livet av sig dagen före publiceringen.
Bara att rita ett streck till på S&P's tavla / scorecard...
Citera
2024-11-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tycker att #505 är en stor jävla jubelidiot och riksäckel men just det där sätter jag inte så stor vikt vid faktiskt. Ja! Jag vet att han tror att det är ett barn han pratar med men om man ser till vuxna relationer så tycker åtminstone inte jag att det är så uppseendeväckande att sex på morgonen börjar så. Man ligger där nära varandra och en av parterna initierar sexet. Jag har bara erfarenhet av heterosexuella relationer så antingen trycker sig mannen mot kvinnan och eller så är det kvinnan som börjar ta på mannen. Jag personligen tycker att det är ett fint sätt att vakna men då är det ju tillsammans med nån jag valt att somna med och som jag har en sån relation till.

Just det läser jag faktiskt in så mycket i. Om den andra parten är för trött/inte på humör så kommer den att säga ifrån och alla normalfungerande tycker att det är ganska osexigt att ligga med nån som sover och eller/inte vill. Är man tillsammans så finns det ett slags grundsamtycke kan jag tycka. "God morgon, här ligger du, vi har en (sexuell/romantisk eller både och) relation och jag är sugen." Och så agerar man därefter. Ja! Jag vet att det finns en samtyckeslag men just den diskussionen kan vi väl ändå låta vara i den här tråden? Det är inte p.g.a. låta-kuken-glida-in-på-morgonen som gäddan är ett svin.

Du verkar resonera som att det är två totala främlingar som ens inte har minsta lilla intresse för varandra som har råkat hamna i en säng tillsammans och den ena på morgonkvisten plötsligt trycker in sin kuk i den andra. Jag kan ha fel, men jag tror inte att det är så Bakelsen menar.

Ja, det är två totala främlingar, där den ena dessutom är 14 år.

Jag är helt med på att samtycke inte är verbalt och att människor i relationer vill vara med varandra. Men här är det en 59 årig predator och en 14 årig flicka. Handlingen skulle kunna vara smärtsam för barnet i fråga.

Vad vuxna gör med varandra lägger jag mig inte i. Men att någon 50+ vill trycka in k***n i någon som är 14 är stört. Han var dessutom beredd att träffa någon som var 11-12. En total predator. Det var åldern på offret som fick mig att reagera, inte handlingen i sig (mellan samtyckande vuxa).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in