2024-11-05, 13:13
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Härligt, tack! Då blir det sup och en runk idag. Men vem ska nu skjutsa hans mor till ögonkliniken som ligger mitt ute i det fria?

#504 Spännande att veta vilket modus Bullen använde för att slita ut jacket, blev det repet alla Pappastor eller blev det att koppla dammsugarslangen till avgasröret på Oldsmobilen och leda in den i kupén? 💨
Citera
2024-11-05, 13:30
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#504 Spännande att veta vilket modus Bullen använde för att slita ut jacket, blev det repet alla Pappastor eller blev det att koppla dammsugarslangen till avgasröret på Oldsmobilen och leda in den i kupén? 💨

Haha! "Slita ut jacket", härlig metafor! Var det inte denna gubbe vissa jämförde med Pappa-Stor redan vid publiceringen?

EDIT: Jupp, Blompissare vann Stryptipset förra veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Någon mer som får Pappastor vibbar av #504?!
Senast redigerad av Leibach 2024-11-05 kl. 13:34.
Citera
2024-11-05, 13:57
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Haha! "Slita ut jacket", härlig metafor! Var det inte denna gubbe vissa jämförde med Pappa-Stor redan vid publiceringen?

EDIT: Jupp, Blompissare vann Stryptipset förra veckan.

Metaforen måste vara stulen från numera framlidne Ingvar Hirdwall (Grannen Valdemar i Bäck)
Citera
2024-11-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika

Jisses människa! Visar han sina ekonomiska muskler??? Vet du hur mycket hans fika kostade eller vet du ngt vi andra inte vet?
Köpte han fiket???
Citera
2024-11-05, 14:22
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Ja, det är två totala främlingar, där den ena dessutom är 14 år.

Jag är helt med på att samtycke inte är verbalt och att människor i relationer vill vara med varandra. Men här är det en 59 årig predator och en 14 årig flicka. Handlingen skulle kunna vara smärtsam för barnet i fråga.

Vad vuxna gör med varandra lägger jag mig inte i. Men att någon 50+ vill trycka in k***n i någon som är 14 är stört. Han var dessutom beredd att träffa någon som var 11-12. En total predator. Det var åldern på offret som fick mig att reagera, inte handlingen i sig (mellan samtyckande vuxa).

Han tror att han pratar med en 14-årig flicka och det är sjukt med vuxna människor som vill ha sex med högstadiebarn - ja. Jag tycker dock inte att det är uttalandet om att trycka in sin kuk i henne när de sover tillsammans som är det värsta med honom. Hans totala vidrighet framgår i konfrontationen. När han barnsligt, drygt, världsfrånvänt, självgott och korkat sitter och långsamt skiter ur sig en massa pinsamt nonsens.

Det är våldtäkt när man har sex med nån som inte kan ge sitt sexuella samtycke. Så är det. Men att så totalt snöa in just på det är lite skumt tycker jag. Jag tror inte att det är nåt slags shit test han använder för att se hur lätt offer han pratar med. Jag tror att han helt enkelt bara skriver så som han skulle gjort till en vuxen. Ja! Det är fel att skriva så till ett barn, men jag tror att det här dvärgtrollet till bakelse helt enkelt tycker att de har en nice och trevlig chatt med lite "sexigt flirtiga" inslag och därför tycker att det är passande. Han beskriver trots allt nåt som är väldigt vanligt förekommande i vuxna relationer.

Förstår inte att just det blev en sån grej. Är det inte betydligt värre med bilderna på knullväskan med de begagnade sexleksakerna han vill använda på ett barn? I en chatt vuxna emellan skulle det vara ganska så osmakligt. Och han gör det till vad han tror är en 14-åring.

Citera
2024-11-05, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han tror att han pratar med en 14-årig flicka och det är sjukt med vuxna människor som vill ha sex med högstadiebarn - ja. Jag tycker dock inte att det är uttalandet om att trycka in sin kuk i henne när de sover tillsammans som är det värsta med honom. Hans totala vidrighet framgår i konfrontationen. När han barnsligt, drygt, världsfrånvänt, självgott och korkat sitter och långsamt skiter ur sig en massa pinsamt nonsens.

Det är våldtäkt när man har sex med nån som inte kan ge sitt sexuella samtycke. Så är det. Men att så totalt snöa in just på det är lite skumt tycker jag. Jag tror inte att det är nåt slags shit test han använder för att se hur lätt offer han pratar med. Jag tror att han helt enkelt bara skriver så som han skulle gjort till en vuxen. Ja! Det är fel att skriva så till ett barn, men jag tror att det här dvärgtrollet till bakelse helt enkelt tycker att de har en nice och trevlig chatt med lite "sexigt flirtiga" inslag och därför tycker att det är passande. Han beskriver trots allt nåt som är väldigt vanligt förekommande i vuxna relationer.

Förstår inte att just det blev en sån grej. Är det inte betydligt värre med bilderna på knullväskan med de begagnade sexleksakerna han vill använda på ett barn? I en chatt vuxna emellan skulle det vara ganska så osmakligt. Och han gör det till vad han tror är en 14-åring.

Nu har det blivit någon meta-diskussion. Det jag initialt anmärkte på var att det blev ett skifte i hans attityd, lite som att Dr Jekyll lät Mr Hyde komma fram. Fram tills dess hade han haft en någotsånär vanlig konversation. Sen reagerade jag över att han skrev så till en tjej han trodde var 14. Inte handlingen i sig.

Jag ansåg att debän meningen var lite portalen till det gränslösa. Att han testar barnet, "accepterar hon att han skriver så så accepterar hon nog allt".
Citera
2024-11-05, 14:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Nu har det blivit någon meta-diskussion. Det jag initialt anmärkte på var att det blev ett skifte i hans attityd, lite som att Dr Jekyll lät Mr Hyde komma fram. Fram tills dess hade han haft en någotsånär vanlig konversation. Sen reagerade jag över att han skrev så till en tjej han trodde var 14. Inte handlingen i sig.

Jag ansåg att debän meningen var lite portalen till det gränslösa. Att han testar barnet, "accepterar hon att han skriver så så accepterar hon nog allt".

Jag förstår vad du menar, men jag tror som sagt att han bara tyckte att de hade en flirtig och sexig ton i chatten och han fortsatte på det spåret. Den här dåren är totalt världsfrånvänd och verkar ju tycka att man kan prata på det sättet även till barn. Jag tror faktiskt inte att det var ett medvetet test från hans sida. Han liksom bara raggade vidare. #505
Citera
2024-11-05, 15:09
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#505 - Prinsessbakelsen - Del 2

Han vill inte berätta vad han heter, skriver att han har ett typiskt svenskt namn. Han skriver att han är hemlig eftersom han pratar med nån som är under 15, vore inte bra om hennes föräldrar kollar hennes mobil. Lite mer vardagligt småprat, hade verkligen kunnat vara en Tinder-konversation. Bl. a. om bilar. Märken, modeller och årsmodeller.

Det är faktiskt barnet som är lite på. Frågar vad han hade gjort om han sov intill henne. Han skulle inte störa, bara hållit om henne. Det är barnet som är den som leder in det på mer än pussar och hålla om. Givetvis ingen ursäkt för en gubbjävel på närmare 60 att haka på men i det här läget är han inte drivande. Han skriver dock att det är mysigt att sova tillsammans och att han ofta har stånd när han vaknar. Det är barnet som frågar vad han brukar göra då. "Skulle väcka dig genom att köra in kuken" Han berättar lite mer om hur det skulle gå till och frågar om hon har testat flera olika ställningar. Doggy. Men Bakelsen föredrar missionären så att man kan kyssas medan man knullar.

"Har du fått testa suga kuk då?"

Nej. Hon kan få testa att suga honom. Barnet vill se hur han ser ut. De diskuterar hur Snap funkar. Han är nyfiken på att se hur hon ser ut och han skriver att hon kanske tycker att han ser för gammal ut. Ännu en gång nämner han dusch. Vardagligt prat fortsätter dagen efter. Barnet skriver att hon gillar hans profilbild. Han frågar om hon gillar skägg. Ja, det gör hon. Men skägget på profilbilden på Kik har som sagt många år på nacken. Diskussion om appen Session och möjligheter att ringa samtal anonymt.

Han verkar ofta vara iväg och träffa kompisar och för det mesta handlar umgänget om att laga bilar. Bakelsen verkar ju gilla gamla bilar så det är inte konstigt att han har kompisar med samma intresse. Hursomhelst så verkar han inte totalt isolerad och ensam - det är ofta han skriver att han träffar kompisar och gör saker. Mer vardagligt prat, prat om Snap och Session och att gäddan ska duscha. Det är barnet som leder in diskussionen på snusk. Bakelsen säger att hår och skägg lär stå åt alla håll, hon frågar om det är nåt mer som står.

Barnet verkar skicka bild på sina ben. Bakelsen skickar en på sina. Och en på en fjärdedel av överkroppen. Blekfetma. Skägget flyter ihop med brösthåret. Han tror på riktigt att barnet tycker "Å 😍😍😍" Alltså..... Snälla. Sluta! Bara sluta! Den här verklighetsfrånvände "kungen" svarar istället. "Tack 🥰"

Dagen efter skickar han bilden där han står i bar överkropp. Axlarna sluttar som på en flaska och halsen är obefintlig = hållning som en svårt rörelsehindrad. Blicken är tom. Han ser bister ut. Munnen hänger som på en riktig surkärring. Håret syns knappt eftersom hårfästet sitter uppe på hjässan.

Skulle man be AI göra en bild på självgod seriemördare från en gammal bruksort skulle AI generera precis det här. Sjukt obehaglig. En enstöring i dålig fysisk form. Uttryckslöst och dött ansikte.

Men han tror att barnet tycker att han är söt.

Du är överjävlig på dina noveller!😆
Själv orkar jag inte läsa så långa chattloggar. Har t om börjat vänta på att du ska komma med dina sammanställningar. För jävla bra, du bjuder på många skratt kan jag säga.👍
Citera
2024-11-05, 15:36
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
505 var en gädda av en helt ny skådad kaliber. Han utmanade dumpen på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Han var mäktig och med ett lugn och en kyla som överraskade i konfrontationen. Gäddan vek sig aldrig, han la sig aldrig utan han stod fast. Som ett berg satt denna gigant till man och utmanade dumpen på det som kan liknas vid en debatt. Han förde sig civiliserat och kunde inte rubbas. Ett psyke av stål var vad denna titan visade upp. Precis som pappastor hade han ett enormt skägg och han var väldigt driven av sitt sprut. Det var känslan av orgasmen som fört honom till platsen. Begäret att njuta ohämmat. Och just detta är något som dumpengäddorna har gemensamt. 505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika.

505 bevisar också min teori vidare. Att gäddorna som fångas är hypersexuella. De är galen av lust och styrs av sexuella begär och gigantisk potens. Ta 505 som ett exempel. Han är 58 år och fortfarande säkert kåtare en en 15 årig pojk. Detta visar på ett erotiskt driv och enorm potens. Han är så styrd av sprutet att han börjar ragga på en tjej från dumpen. Helt otroligt! Och hon har svårt att avvisa gäddan som med sin enorma aptit på sex går på hårt. Det här är inte vanliga män utan supersexuella män. De vill knulla till varje pris, ålder skiter de i. Den här gäddan skulle även gå till sängs med en äldre dam (pensionär) om han fick chansen. Med en pondus inte av denna värld skulle jag säga att de inte kunde knäcka den här gäddan. Det skulle vara roligt att se Sara och Patrik utmana honom.

Jag tror inte 505 kan pryglas. Han är alldeles för stark. Jag minns konfrontationen med pappastor och hur de fullkomligt slaktade honom de första minuterna. Men sedan hände något. Sprutet gav Pappastor förnyat självförtroende och han började att skratta både högt och gott. Pappastor reste sig som fågeln Fenix men tyvärr var hans bortförklaringar alldeles för orealistiska. Men han lämnade i alla fall Patrik och Sara med fanan i topp. Vad som hände minuterna efter är jag väldigt intresserad av. Hur resonerade Pappastor med sig själv och sin lust? Hur planerade han för den stundande sociala apokalypsen? Hans liv förändrades för alltid efter mötet där på tågstationen och jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur han levde sitt liv. Både före och efter mötet. Jag tror mig ha information som säger att Pappastor ägde ett hus tillsammans med sin fru. Kan någon verifiera detta?

Känns som om du beundrar de här förövarna, det här grävande i Pappastor känns rejält osunt….
Citera
2024-11-05, 17:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
nej, dom är ironiska flashbackare.

Ta inte allt på blodigt allvar. Spänn av.

Dumpen är en humorsida.
Korrekt! Dumpen är det bästa som hänt svensk humor sedan Killing-gängets storhetstid. Man har liksom utvecklat ett beroende av lyteskomik. Man behöver sin dagliga dos gubbkuk och nervösa bortförklaringar. Och snart är det dags igen. Tack Dumpen! Tack Lennart!
Citera
2024-11-05, 17:25
Medlem
Psykpatient33s avatar
Princessbakelsen #505

Han skäms inte alls utan står upp för sin pedofili.

Han ska väcka 14-åringen och knulla barnet. Det är en vanlig knull bara. Inte alls en våldtäkt säger han. Han fattar inte att han är en mentalsjuk pedofil. När 14-åringen inte kommer så raggar han på Dumpen i stället.

Jävligt norrländskt, helt lugn och fin. Han kommer bara försvinna in i skogen.

Aschberg är så jävla äcklig. Det är såklart Dumpen som är ond och dålig, och deras verksamhet borde stoppas, och inte ersättas med någonting. Den här jävla pedofilen håller med.

Intressant lång dialog de har. Han har en poäng med att i arabländerna är det helt okej med pedofili.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-11-05 kl. 17:38.
Citera
2024-11-05, 17:56
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
#504 registrerad som avliden på Ratsit idag. Enligt ryktet tog han livet av sig dagen före publiceringen.
Oj! Det var snabba ryck. Vet vi hur han gick till väga?

Vila i frid, får man väl säga. När jag tänker tillbaka på Oldsmobilegäddan är det för alltid denna bild jag ser framför mig.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/stefan3.jpg

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in