2024-11-01, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Såklart, men i ett sånt här läge där deltagarna är drillade av experterna att ge matchen en ärlig chans (såväl känslomässigt som fysiskt) så borde inte Hector vara så motbjudade svår att åtminstone testa att vara fysisk med. Det var också något med Magnus ansiktsuttryck när han sa det, det glimmade till i blicken, som att han gillade att förminska Hectors utseende

Jag fick känslan att Magnus är rasist och ser ner på Hector pga av hans ursprung. Han verkar ju inte ens lite nyfiken på Hector. Hector ser ju väldigt bra ut.
Citera
2024-11-01, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag fick känslan att Magnus är rasist och ser ner på Hector pga av hans ursprung. Han verkar ju inte ens lite nyfiken på Hector. Hector ser ju väldigt bra ut.

Magnus har extrema kroppskomplex och uttrycker det genom att trycka ner andra och försöker göra sin omgivning eller partner i detta fallet, osäker.

Det räcker ju att kolla på Magnus. Vem som helst hade känt sig svajig i humöret med ett sådant hästansikte
Senast redigerad av kastenhof 2024-11-01 kl. 05:10.
Citera
2024-11-01, 05:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Jag är inte singel men bortsett från det så var jag seriös. Varför skulle jag inte vara det?

Ja, varför inte? ☺️
Fredric Bohm.
Citera
2024-11-01, 05:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du har så som ofta väldigt rätt!
Tack!

Citat:
Kan det vara så att Magnus är rädd för att bli avvisad utseendemässigt och "förebyggande" avvisar Hectors fysik? Enda rimliga förklaring!

Citat:
Tyckte Selma skickade iväg lustfyllda blickar mot den engelska experten - var som en flirtig stämning där ett tag
De borde dejta, han tycker ju att hon är så ”passionerad”.

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Ninni: "Nicklas tar hand om mig bra, i det intima *fniss*" (eller vad hon sa).

Jag visste det! KNULLKUNGEN!!!

Ninni har struck gold. Nu behöver hon bara bestämma om hon vill bo i en treplansvilla utanför Örebro, eller en sketen tvåa i Täby. Tips från coachen: satsa på ett Närke-mansion. Där får ni dessutom plats med en sexgunga.

Jag tror det med.
Lätt bäst i sängen av alla deltagare.

Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Ja... Vilket avsnitt.

Finast är de två autisterna som funnit varandra, beundrar varandra på gymmet och utbyter ögonkontakt som neurotypiska tycker är märklig. Men de känns ju som de matchats helt rätt!

Sen börjar problemen torna upp sig!
Jag säger bara... kaninbajs och halm i hela lägenheten...
Och panik för att han inte vet efter två veckor om han vill skaffa barn med henne... oj oj.

Elsa och självutplånande Adam... som tassar så försiktigt kring henne och ber om ursäkt när hon beter sig som en bortskämd trotsig tonåring... run Adam... run!

Grabbarna som verkar prata förvånansvärt moget om det hela, verkar dessvärre ha kört fast också... fasen. Ett par av fyra är vad vi kan hoppas på alltså.

Tycker det är talande att folk ger dem en psykiatrisk diagnos samtidigt som alla är överens om att det är Ninni och Nicklas som är:
Klokast
Mognast
Sundaste sättet att bemöta varandra
Mest vuxna
Osv.
Tänk att det ska stämplas med en stigmatiserande diagnos.
Jag har insett mer och mer att ”autistisk” innebär saker som ”pålitlig”, ”smart”, ”oförställd” osv.
Inte falska.

Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Magnus har extrema kroppskomplex och uttrycker det genom att trycka ner andra och försöker göra sin omgivning eller partner i detta fallet, osäker.

Det räcker ju att kolla på Magnus. Vem som helst hade känt sig svajig i humöret med ett sådant hästansikte

Ja, hela hans presentation av sig själv som frankofil som pratar franska med sin katt och vill ha makt som politiker borde ha fått riktiga psykologer att inte tycka att han var en lämplig kandidat att gifta bort en intet ont anande kille med (som inte ens sökt till programmet).
Citera
2024-11-01, 05:55
Avslutad
Citat:

Det kan jag tänka mig. Inte öppet men absolut att det kan finnas där.
Citera
2024-11-01, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det kan jag tänka mig. Inte öppet men absolut att det kan finnas där.

Ja precis, aldrig att han skulle var öppen med det föraktet att Hector har annat ursprung. Vi får se hur det utvecklar sig, jag kan ha fel. Det är i alla fall kört för dem, aldrig att Hector stannar när en sån som Magnus öppet uttalar att han inte är attraherad. Varför ska Hector stanna kvar då, han har säkert flera snygga partners som väntar runt hörnet.
Citera
2024-11-01, 06:38
Avslutad
Citat:
Ja precis, aldrig att han skulle var öppen med det föraktet att Hector har annat ursprung. Vi får se hur det utvecklar sig, jag kan ha fel. Det är i alla fall kört för dem, aldrig att Hector stannar när en sån som Magnus öppet uttalar att han inte är attraherad. Varför ska Hector stanna kvar då, han har säkert flera snygga partners som väntar runt hörnet.

Hector ser mycket yngre ut. Kul att de alltid matchar två bögar bara på basis att bägge vill gifta sig med en man.
Hector hade valt Andreas om alla killarna var gay tror jag.
Magnus hade nog velat välja Ninni egentligen.
Citera
2024-11-01, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Fast när det kommer till attraktion så handlar inte allt om utseende. Dessutom har alla olika smak och preferenser.

Eller hur. Förstår inte riktigt kritiken mot Magnus i den här tråden.

Hector kräver att bli tagen på mer eller mindre hela tiden, verkar det som. Men Magnus är inte attraherad av Hector. Självklart är det inte speciellt lockande att vara fysisk med en person man inte tänder på, särskilt då om personen kysser på ett sätt som man inte känner sig bekväm med. Tycker inte det är konstigt alls.

Dock var det lite snålt att inte kunna ställa upp på den där salsalektionen. Men det tyder väl på att han egentligen helt gett upp tanken på att det ska bli något mellan dem.
Citera
2024-11-01, 07:03
Medlem
Såg på SVTs Instagram live igår kväll med Adam, Hector och Andreas som gäster

- Adam fick mycket kärlek i chatten men pratade om Elsa på ett värdigt sätt. Han sa att det kändes jobbigt att se sig själv på tv tvivla så mycket på sig själv/pudla sig. Han verkar väldigt fin. Hoppas han mår bra nu.

- Andreas sa att det var att han inte visste om han ville barn alls som föranlett samtalet med experten. Att de varit förvirrande varför de blivit matchade när det är så viktigt för henne medan han aldrig tänkt på sig själv som någon som skulle ha barn. Han sa också att kaninen inte var så skitig som det såg ut och att den mest sket i en låda i ett hörn men att det ibland kom lite utanför lådan bara.

- Hector sa att han inte varit så attraherad av Magnus i början och att han hade förväntat sig någon yngre eftersom han själv är ung i sinnet. Han sa att han ansträngt sig mycket mer än Magnus för att försöka få det bra mellan dem och att det därför var som ett slag i magen när Magnus sa att han inte var attraherad.

Fick generellt känslan att det blev en lite negativ energi bland alla tre när Magnus togs upp... det ska bli spännande att se om det blir något drama med honom som "the bad guy" eller om killarna bara inte gillar honom.
Citera
2024-11-01, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Elsa din jävla jättebebis, hur kan du ens tänka på att gifta dig med en emotionell mognad som ett barn?
"Jag kommer tappa det på dig!" säger hon en minut efter att Adam börjat försöka förklara.
Ni som tycker att han är rörig och har svårt att formulera sig ska veta att det är sån man blir när en narcissist kommer och psykar en. Man tappar varje vettig tanke man har.

Exakt! Man försöker nå fram (innan man insett att det är lönlöst, och det tenderar att dröja) på alla möjliga sätt. Först är man rak och enkel, begriplig, men får sån respons som Elsa ger och försöker med andra uttryck och till slut är man helt insnurrad i nåt som inte går att reda ut. Man ska hålla fast vid det man sa först och stanna där. Narcissister vinner alltid om man så bara viker sig en micro-nano-peta millimeter. Elsa är fan sjuk i huvudet.
Citera
2024-11-01, 07:57
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverkligeSnatan
Exakt! Man försöker nå fram (innan man insett att det är lönlöst, och det tenderar att dröja) på alla möjliga sätt. Först är man rak och enkel, begriplig, men får sån respons som Elsa ger och försöker med andra uttryck och till slut är man helt insnurrad i nåt som inte går att reda ut. Man ska hålla fast vid det man sa först och stanna där. Narcissister vinner alltid om man så bara viker sig en micro-nano-peta millimeter. Elsa är fan sjuk i huvudet.

Precis så, huvudet på spiken!! Det är så himla fel att folk säger att han inte kan formulera sig, man märkte i början att han faktiskt var det.
Citera
2024-11-01, 08:38
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Har det någonsin i GVFÖs historia varit kvinnans fel?
Det var väl fel på Ida som undrade över att Arvid sov naken med andra damer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in