Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Du har så som ofta väldigt rätt!
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
jandals
Kan det vara så att Magnus är rädd för att bli avvisad utseendemässigt och "förebyggande" avvisar Hectors fysik? Enda rimliga förklaring!
Citat:
Ursprungligen postat av
jandals
Tyckte Selma skickade iväg lustfyllda blickar mot den engelska experten - var som en flirtig stämning där ett tag
De borde dejta, han tycker ju att hon är så ”passionerad”.
Citat:
Ursprungligen postat av
SierraBlue
Ninni: "Nicklas tar hand om mig bra, i det intima *fniss*" (eller vad hon sa).
Jag visste det! KNULLKUNGEN!!!
Ninni har struck gold. Nu behöver hon bara bestämma om hon vill bo i en treplansvilla utanför Örebro, eller en sketen tvåa i Täby. Tips från coachen: satsa på ett Närke-mansion. Där får ni dessutom plats med en sexgunga.
Jag tror det med.
Lätt bäst i sängen av alla deltagare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hnes1983
Ja... Vilket avsnitt.
Finast är de två autisterna som funnit varandra, beundrar varandra på gymmet och utbyter ögonkontakt som neurotypiska tycker är märklig. Men de känns ju som de matchats helt rätt!
Sen börjar problemen torna upp sig!
Jag säger bara... kaninbajs och halm i hela lägenheten...
Och panik för att han inte vet efter två veckor om han vill skaffa barn med henne... oj oj.
Elsa och självutplånande Adam... som tassar så försiktigt kring henne och ber om ursäkt när hon beter sig som en bortskämd trotsig tonåring... run Adam... run!
Grabbarna som verkar prata förvånansvärt moget om det hela, verkar dessvärre ha kört fast också... fasen. Ett par av fyra är vad vi kan hoppas på alltså.
Tycker det är talande att folk ger dem en psykiatrisk diagnos samtidigt som alla är överens om att det är Ninni och Nicklas som är:
Klokast
Mognast
Sundaste sättet att bemöta varandra
Mest vuxna
Osv.
Tänk att det ska stämplas med en stigmatiserande diagnos.
Jag har insett mer och mer att ”autistisk” innebär saker som ”pålitlig”, ”smart”, ”oförställd” osv.
Inte falska.
Citat:
Ursprungligen postat av
kastenhof
Magnus har extrema kroppskomplex och uttrycker det genom att trycka ner andra och försöker göra sin omgivning eller partner i detta fallet, osäker.
Det räcker ju att kolla på Magnus. Vem som helst hade känt sig svajig i humöret med ett sådant hästansikte
Ja, hela hans presentation av sig själv som frankofil som pratar franska med sin katt och vill ha makt som politiker borde ha fått riktiga psykologer att inte tycka att han var en lämplig kandidat att gifta bort en intet ont anande kille med (som inte ens sökt till programmet).