2024-10-31, 22:24
Medlem
Ok. Vi går igenom paren.

Selma och Andreas är väldigt lika mig och min tjej. Hon är bohem och jag ordentlig. Hemligheten i att trivas ihop är bägge ser charmen i att ena plockar o fixar och den andra stökar, men bidrar på andra vis.
Det där med barntjafset tror jag produktionen tvingade fram.
För övrigt: Selma pratar exakt som Amanda Jensen. De bor säkert på samma gata i samma by.

NiNi (Ninni och Nicklas).
Perfect match. Ingen av dem behöver spänning, enbart trygghet.

Elsa och Adam:
Visst, Elsa är enfaldig, obildad, omogen, osympatisk, egoistisk samt oskön. Men Adam är kvasiintellektuell. Vilket gör att han försöker vara bildad och därmed ökas avståndet till sin fru helt i onödan. Eftersom han egentligen inte är på så hög nivå. Adam gör sig själv till en anal och stel person vilket Elsa får panik inför. Bägge lider av sina respektive tillkortakommanden och förgör varandra.

Den söta och skägget.

Skägget är en stel och tråkig jävel som matchats med en söt, snäll, rolig, levande, insiktsfull, sexig, mångkunnig, fantasifull ovh helt underbar man. Ofantligt dålig match.

Som än en gång bevisar att castingfolket är cyniska och helt ointresserade av att par förblir ihop.
Citera
2024-10-31, 22:32
Medlem
plommonstups avatar
Minns inte exakt vad Hector sa när han satt i terapisoffan med Magnus, men det var en väldigt artig omskrivning av "ursäkta mig, men jag skulle kunna gå ner på närmaste klubb och bli uppraggad av en skitsnygg dansant tiotaggare istället för att sitta här med dig ditt trista gamla skäggmiffo". Vilket han nog borde gjort också, tyvärr.

Får lite kink/dominansvibbar av Magnus, möjligen var det inte Hectors grej och det var därför det började pratas om att de hade olika "teknik", eller var det var Magnus skyllde på. Väldigt märkligt.
Citera
2024-10-31, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Elsa sken upp & blev attraherad som ett barn!
så fort hon självifyllt Adams åsikt genom att läsa av hans struphuvud varvid kunde hon skönja
orden som hans stämband försökte tolka mellan sväljningarna nämligen
att hon skulle vara dålig på smalltalk, när Elsa säger att det är det sjukaste
hon hört, då vet man att det togs som en komplimang!

Fas 2 av shittestet kunde därmed inledas med att hon spelade kränkt & sa hejdå! & åkte ifrån honom
till barnbacken och här var det viktigt att han nu inte stakade efter henne för
att försöka reda ut det, utan spendera resten av åken i puckelpistbacken
för att smälta alla negativa känslor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-31 kl. 22:36.
Citera
2024-10-31, 22:35
Medlem
Du läser av fel. Antagligen för att du har issues eller dragning åt dominans. Magnus utstrålar ingenting förutom akademiskt tråkighet
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Minns inte exakt vad Hector sa när han satt i terapisoffan med Magnus, men det var en väldigt artig omskrivning av "ursäkta mig, men jag skulle kunna gå ner på närmaste klubb och bli uppraggad av en skitsnygg dansant tiotaggare istället för att sitta här med dig ditt trista gamla skäggmiffo". Vilket han nog borde gjort också, tyvärr.

Får lite kink/dominansvibbar av Magnus, möjligen var det inte Hectors grej och det var därför det började pratas om att de hade olika "teknik", eller var det var Magnus skyllde på. Väldigt märkligt.
Citera
2024-10-31, 22:42
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du läser av fel. Antagligen för att du har issues eller dragning åt dominans. Magnus utstrålar ingenting förutom akademiskt tråkighet

Har ingen dragning åt dominanssvängen alls, dock går jag igång på akademisk tråkighet (men är nästan plågsamt straight). Fick bara en ingivelse att Magnus under den tillrättalagda ytan kanske behöver få utlopp för vissa saker.
Citera
2024-10-31, 22:47
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Kan det vara så att Magnus är rädd för att bli avvisad utseendemässigt och "förebyggande" avvisar Hectors fysik? Enda rimliga förklaring!

Nej det tror jag inte. Magnus är bara torr och tråkig, fattar inte vad han gör på TV…känns som han förlorade ett vad eller blev tvingad.

Hector kommer klara sig utmärkt utan en sån karl. Stackarn som fick sitta och vara artig när Magnus uppförde sig som han gjorde.

Någon som vet om Hector fortfarande är singel?
Citera
2024-10-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jävla Elsa...din omogna skabb-stjärt...
DU har verkligen förstört mitt nöje med att titta på GVFÖ...Jag orkar inte se ditt infantila beteende gentemot en vuxen person, mer...vad är ditt problem?

Obehandlat trotssyndrom?

Tack till er som uppdaterar vad som händer i GVFÖ...då jag nu lägger ner att titta.

Instämmer. För första gången under min nästan 10-åriga långa resa med att titta på detta program vill jag inte längre se. Mår dåligt av Elsas beteende och bemötande och kommer tyvärr spola förbi scener med det henne.
Citera
2024-10-31, 22:49
Medlem
Elsa är ett textbook-exempel på en gaslighting narcissist och det är inte ett dugg konstigt att hon är ofrivilligt singel/ej ännu gift.
Citera
2024-10-31, 22:51
Medlem
SmokeFrees avatar
Niklas tränar som när Pensionärer knullar Vilken Jävla Soja Pojke värre än Torsten från förra säsongen. Bara att vara nära Niklas gör en svagare mentalt och styrkemässigt
Citera
2024-10-31, 22:51
Medlem
Inser att det här är tredje inlägget i rad jag skriver, ber om ursäkt, men vad i helvete är det för människor de tagit med den här säsongen?????? Semla som samlar på babskorvar under soffan och stolt presenterar för Andreas!? Seriöst sjukt beteende, Elsa och hon hade varit inlåsta på dårhus om det här var för 100 år sen
Senast redigerad av DansAmanda 2024-10-31 kl. 22:52. Anledning: *bajskorvar
Citera
2024-10-31, 22:56
Medlem
Jättebebisen Elsa sken upp som en sol när Adam sa att det var LYX att hänga med henne. Så billig hon är. Och otroligt enfaldig. Utan smink är hon en 0. Med smink möjligen en 5, men hon sminkar sig som en 14 årig på 90-talet, hon kan inte alls sminkteknik. Som att sminka ett vårtsvin.

Jag känner verkligen med Ninni som lever med så svåra buksmärtor. Så bra att hon och Niklas är så väl matchade, han kommer att ta hand om henne både i soffan och sängen!

Selma är störd. Jag vill inte tänka på hur hennes smutsiga hår och kläder luktar av kaninbajs och kaninkiss. Det där är en sanitär olägenhet. Vad ska hon med ett barn till? Något nytt liv att vanvårda, är det det hon längtar så mycket efetr? Bajsblöjor och nedkräkta kläder gömda bakom soffan istället för kaninbajs? Dock är jag säker på att hon kommer att dyka upp på återföreningen, stor som en ballong gravid i 9:e månaden och krampaktigt fnissande. Andreas verkar helt blind i sin förälskelse, han har inga gränser alls, han bara accepterar allt som en robot. Stackars barn som får dem till föräldrar.

Jag blev förvånad över att bögarna inte funnit varandra, åtminstone sexuellt. Vad är det Magnus vill ha egentligen? Jag tänkte att Fredric Bohm och Magnus hade passat varandra perfekt.. Det där med sexuell preferens är väl inte så noga, om Fredric bara anstränger sig och bjuder till bara så ska han se att det kan bli riktigt mysigt (ungefär som de tvingar ihop andra helt omaka par, bara de anstränger sig så kommer relationen att funka).
Citera
2024-10-31, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Du kan inte vara seriös?
Men jag tror han är singel och bor hos sin mamma så hör av dig till honom?

Jag är gift men hade velat bli matchad med en tjej, rent hypotetiskt.
Emmy från förra året. Eller Ida.

Jag är inte singel men bortsett från det så var jag seriös. Varför skulle jag inte vara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in