2024-10-31, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Lillitheyes är inte frisk. Befästs genom att vederbörande ser upp till Fredrik Bohm. Sämsta tereapeuten någonsin. Fulast dessutom.

Har inte sagt att jag ser upp till honom. Sa bara att han är den jag vill knulla med - om jag måste välja nån i programmet.
Citera
2024-10-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Minns inte exakt vad Hector sa när han satt i terapisoffan med Magnus, men det var en väldigt artig omskrivning av "ursäkta mig, men jag skulle kunna gå ner på närmaste klubb och bli uppraggad av en skitsnygg dansant tiotaggare istället för att sitta här med dig ditt trista gamla skäggmiffo". Vilket han nog borde gjort också, tyvärr.

Får lite kink/dominansvibbar av Magnus, möjligen var det inte Hectors grej och det var därför det började pratas om att de hade olika "teknik", eller var det var Magnus skyllde på. Väldigt märkligt.

Skulle gissat på att H är den perversa av de två. Kul att se bögar som M som inte uppför sig som stereotypiska bögar, dessa brukar få mindre uppmärksamhet känns det som.
Citera
2024-10-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Skulle gissat på att H är den perversa av de två. Kul att se bögar som M som inte uppför sig som stereotypiska bögar, dessa brukar få mindre uppmärksamhet känns det som.

Men vad är viktigast? En som inte beter sig som typisk bög (inte för att Hector är överdriven) eller klarar av att vara mänsklig?
Citera
2024-10-31, 23:30
Medlem
Vad är det som rycker under huden på Semlas vänstra kind? Generellt rycker hon i huvudet vid varje ord hon tar, förstår inte, är hon människa eller robot
Citera
2024-10-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Tyckte Selma skickade iväg lustfyllda blickar mot den engelska experten - var som en flirtig stämning där ett tag

Reagerade också på det.
Senast redigerad av novaextremex 2024-10-31 kl. 23:53.
Citera
2024-10-31, 23:55
Medlem
JymdKjams avatar
Söker folk frivilligt till det här programmet? Eller är det något straff som utdelats, typ samhällstjänst?
Citera
2024-11-01, 00:21
Medlem
Citat:
Kan det vara så att Magnus är rädd för att bli avvisad utseendemässigt och "förebyggande" avvisar Hectors fysik? Enda rimliga förklaring!
Fast när det kommer till attraktion så handlar inte allt om utseende. Dessutom har alla olika smak och preferenser.
Citera
2024-11-01, 00:29
Medlem
Skulle inte Hector och den engelskspråkiga experten kunna funka?
Citera
2024-11-01, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Skulle inte Hector och den engelskspråkiga experten kunna funka?

Nej.
Citera
2024-11-01, 01:29
Medlem
Adam blev överlycklig när Elsa ringde (utan att klicka honom den här gången) Å fortare än kvickt satte han sig på tåget till Göteborg. Ja, han har helt klart kärat ner sig i henne, å visst, Elsa var mjukare mot honom nu än vad hon var i det förra avsnittet, men kan det kanske bero på att hon är i sin hemmiljö och därför känner sig mer avslappnad? Det förvånar mig inte det minsta ifall Adam snart råkar andas fel och helvetet brakar lös igen..

Selmas stress när Andreas inte kunde svara på frågorna om framtiden… Jag kunde känna hennes ångest genom teven, förhoppningsvis chillar hon ner sig lite men kan hålla med henne om att det är lite skumt att Andreas är så okej med allting. Hade han varit annorlunda ifall kamera-teamet inte fanns där? Nu känns han mest bara som en robot.

Hector och skägget borde avsluta experimentet. Om han inte ens vill lägga sin arm runt Hector så blir det nog svårt, eller?

Och sen Ninni och Nicklas, gööörgulliga Snart ser vi dom med 10 barn och nästa program blir Familjen Annorlunda!
Senast redigerad av Heybundy 2024-11-01 kl. 01:34.
Citera
2024-11-01, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Fast när det kommer till attraktion så handlar inte allt om utseende. Dessutom har alla olika smak och preferenser.

Såklart, men i ett sånt här läge där deltagarna är drillade av experterna att ge matchen en ärlig chans (såväl känslomässigt som fysiskt) så borde inte Hector vara så motbjudade svår att åtminstone testa att vara fysisk med. Det var också något med Magnus ansiktsuttryck när han sa det, det glimmade till i blicken, som att han gillade att förminska Hectors utseende
Citera
2024-11-01, 01:52
Medlem
Citat:
Såklart, men i ett sånt här läge där deltagarna är drillade av experterna att ge matchen en ärlig chans (såväl känslomässigt som fysiskt) så borde inte Hector vara så motbjudade svår att åtminstone testa att vara fysisk med. Det var också något med Magnus ansiktsuttryck när han sa det, det glimmade till i blicken, som att han gillade att förminska Hectors utseende

Exakt! Det var något i hans blick och han känns typ äcklad.. När Hector sa ”jag är ju inte världens gräsligaste människa som man inte kan ta på” så satt bara Magnus där och glodde utan att säga ett ljud.. Då kunde han ju varit lite street smart å isåfall förklarat att det handlar inte om utseendet Hector med bus i blicken, bjuder på sig själv och är en skön jävel. Jag hade.. om jag va homosexuell
Senast redigerad av Heybundy 2024-11-01 kl. 02:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in