2024-10-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Precis, det handlar inte om hur man mår, utan om hur man behandlar andra.
Man kan ha ont, vara ledsen, vara irriterad osv utan att hacka sönder sin partner.

Du har så som ofta väldigt rätt!
Citera
2024-10-31, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hur kan han inte vara sugen på Hector ?!

Kan det vara så att Magnus är rädd för att bli avvisad utseendemässigt och "förebyggande" avvisar Hectors fysik? Enda rimliga förklaring!
Citera
2024-10-31, 21:59
Medlem
Kvinnor alltså. Har alla mer eller mindre problem?
Citera
2024-10-31, 22:01
Medlem
Tyckte Selma skickade iväg lustfyllda blickar mot den engelska experten - var som en flirtig stämning där ett tag
Citera
2024-10-31, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Tyckte Selma skickade iväg lustfyllda blickar mot den engelska experten - var som en flirtig stämning där ett tag

Fast han är uppenbart homosexuell.
Citera
2024-10-31, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hur kan han inte vara sugen på Hector ?!

Han kanske är för feminin för skäggbögen?
Citera
2024-10-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Han kanske är för feminin för skäggbögen?

Svårläst stel man. Han är för intellektuell för att dras till dominant läderbög men samtidigt ratar mello-bögar.
Citera
2024-10-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Svårläst stel man. Han är för intellektuell för att dras till dominant läderbög men samtidigt ratar mello-bögar.
Det är tydligt att Magnus har mycket fasad: han vill inte dansa salsa (dåligt) i TV, blir skitlack(!) när man driver med hans tarmtömnings-neuroser, etc. Att inte kunna bjuda på sig själv är faktiskt extremt oattraktivt, så här sjunker han rejält.

MEN: många i den diskussionen är därmed "team Hector" och tycker att dansaren är skön och avspänd. Jag håller med om att Hector verkar vara en reko snubbe, men varför har han då aldrig haft ett förhållande? Det är kanske värt att ägna det en tanke, innan vi höjer "sköna" Hector till skyarna.

Om Mange varit yngre hade jag trott att han hade en fot kvar i garderoben ("annan teknik" låter som en eufemism för "herregud jag hånglar med en snubbe!"), men nu är han ju tillräckligt gammal för att vara erfaren. Han är helt enkelt en stiff jävel!
Citera
2024-10-31, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
"Alla flickor provar ut sin nya hatt" gnolade Siv Malmqvist
Delpine använder alltså skattebetalarnas ögon för detta syfte
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-31 kl. 22:52.
Citera
2024-10-31, 22:18
Medlem
Ninni och Nicklas är en av de bästa matchningarna i programmets historia, Arvid och Ida är bäst.
Citera
2024-10-31, 22:20
Medlem
Ninni: "Nicklas tar hand om mig bra, i det intima *fniss*" (eller vad hon sa).

Jag visste det! KNULLKUNGEN!!!

Ninni har struck gold. Nu behöver hon bara bestämma om hon vill bo i en treplansvilla utanför Örebro, eller en sketen tvåa i Täby. Tips från coachen: satsa på ett Närke-mansion. Där får ni dessutom plats med en sexgunga.
Citera
2024-10-31, 22:24
Medlem
Ja... Vilket avsnitt.

Finast är de två autisterna som funnit varandra, beundrar varandra på gymmet och utbyter ögonkontakt som neurotypiska tycker är märklig. Men de känns ju som de matchats helt rätt!

Sen börjar problemen torna upp sig!
Jag säger bara... kaninbajs och halm i hela lägenheten...
Och panik för att han inte vet efter två veckor om han vill skaffa barn med henne... oj oj.

Elsa och självutplånande Adam... som tassar så försiktigt kring henne och ber om ursäkt när hon beter sig som en bortskämd trotsig tonåring... run Adam... run!

Grabbarna som verkar prata förvånansvärt moget om det hela, verkar dessvärre ha kört fast också... fasen. Ett par av fyra är vad vi kan hoppas på alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in