Citat:
Ursprungligen postat av
SuperHeroPowers
DU HAR FÅTT LÄNKEN!!!!!!!!!!!!!! HUR SKA JAG KUNNA ARGUMENTERA SJÄLV NÄR BEVISET GÅR UT PÅ ATT NGN SOM HAR FILERNA TALAR OM DET I ETT SCENARIE DÄR DE INTE KAN LJUGA SOM EN RÄTTEGÅNG?!?!?
DU ÄR ETT TROLL?!?!
"HAR DU EN LÄNK" DU SVARADE ÅP LÄNKEBN OCH FRÅGADE VAD JAG HADE BEVISAT DÄR DU CITERADE LÄNKEN!!! DET VAR DROPPEN!!!! TROLL
BYE
troll!! när folk argumenterar själva ber om du bevis, ner bevis levereas säger du att de borde arguemtnera själva!! haha otroligt.. troll
Ehhh... jag har fått en länk till ett klipp på rumble där en ökänd foliehatt står och yrar.
Du sa något om filer från Vita Huset. Hur kan man läsa dem? Lite nyfiken på vad som står i dem - tvivlar starkt på att det står ett ord om chemtrails i dem.
Och så nämnde du något om vilka flygplan det handlade om. Var kan jag läsa mer om det? Lite svårt att diskutera när du är så smarspakad med din infomation. Kanke beror på att du inte har så mycket att komma med?
Citat:
Ursprungligen postat av
SuperHeroPowers
... I ETT SCENARIE DÄR DE INTE KAN LJUGA SOM EN RÄTTEGÅNG?!?!?
Det går alldeles utmärkt att ljuga under en rättegång. Fast nu var det ingen rättegång och han kanske inte medvetet ljög. Han kanske bara var väldigt korkad, lättlurad och felinformerad?
Du lider av konfirmeringsbias. Du litar blint på en okunnig politiker som säger vad du vill höra för att i nästa sekund förakta alla experter, myndigheter och politker som inte säger det du vill höra.