2024-10-30, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Du har fått alla bevis, förstår du inte det nu är det inte mitt problem det är verkligen abra ditt problem.
Tokig borde du inte kalla andra, du förstår inte hur man ser en video på engelska, sen beter du dig som du försått vad du såg och säger det som sägs i videon inte existerar.

Det hela är väl ganska enkelt. Du pratar om molnsådd, jag pratar om strimmorna man ser på hög höjd och på en förövrigt klar himmel.

Du har uppenbarligen helt missuppfattat trådens ämne.
Citera
2024-10-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Överbevisad när det gäller vad? Att strimmorna vi ser på hög höjd och en molnfri himmel är chemtrails? Nej självklart inte.

Från ditt klipp:

Inget som ens är i närheten av vad vi diskuterar i tråden.

Chemtrails och vad som ingår i den konspirationsteorin diskuteras inte i tråden chemtrails konspirationsteori?

Aha, ok! Vad diskuteras här då?
Citera
2024-10-30, 18:26
Medlem
Citat:
Det hela är väl ganska enkelt. Du pratar om molnsådd, jag pratar om strimmorna man ser på hög höjd och på en förövrigt klar himmel.

Du har uppenbarligen helt missuppfattat trådens ämne.

Du tror att ngn ska landa på molnet med ett flyg och hälla ett ämne i molnet med en vattenkanna, sen ska du se molnet växa och ett speciellt ljud som bara du vet om hur det låter ska höras för att det ska vara sant? DÅåå är det sant?!
Citera
2024-10-30, 18:26
Medlem
Citat:
Videon bevisar precis vad jag talar om.

Då är du off-topic. Tråden handlar om strimmor man ser, tråden handlar inte om vad som är dolt ovanför ett molntäcke.
Citera
2024-10-30, 18:32
Medlem
Citat:
Chemtrails och vad som ingår i den konspirationsteorin diskuteras inte i tråden chemtrails konspirationsteori?

Vad de flesta av oss diskuteras är t.ex det här:

Citat:
... Jag har sett flyg skapa sina spår i skyn ...

Vad vi däremot inte diskuterar är strimmor som inte syns. Som kanske inte ens är strimmor för ingen har sett dem.
Citera
2024-10-30, 18:33
Medlem
Citat:
Det är off-topic att posta en video som förklarar hur strimmorna du ser skapas?
Motsäger du dig själv?

Klippet innehåller inte ett smack om hur strimmorna vi ser skapas.

Du pratar molnsådd, jag pratar om strimmorna på 10000 meters höjd.
Citera
2024-10-30, 18:38
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Du har fått alla bevis, förstår du inte det nu är det inte mitt problem det är verkligen abra ditt problem.
Tokig borde du inte kalla andra, du förstår inte hur man ser en video på engelska, sen beter du dig som du försått vad du såg och säger det som sägs i videon inte existerar.

Vill du lägga fram validerad data över de parametrar jag bad om?
Annars visar du bara en film som inte betyder något alls.
Citera
2024-10-30, 18:41
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Molnsådd är en av sakerna som INTE ingår.
Svårt att förstå att det är två helt olika saker?
Citera
2024-10-30, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Molnsådd är en av sakerna som INTE ingår.
Svårt att förstå att det är två helt olika saker?

Molndsådd = weathermodification = ingår i konspiratonsteorin = sluta nu.
Sluta skriva något ska vara svårt att förstå när du fått wikipedias version av vad som ingår. Om den versionen är fel, vem är det som bestämmer vad det är i sånna fall?!
Tråden handlar om konspirationen om chemtrails, inom kospirationen om chemtrails står det att vädermodifiering ingår så du har fel, sluta nu.
Citera
2024-10-30, 18:44
Medlem
Citat:
Vi pratar om molnbildning på 10000 meters höjd. Du påstår att två väldigt lika molntyper - cirrus & contrails - har helt olika förusättningar att blir kvarliggande. Varför?

därför att dom bildas på två helt olika sätt.

Citat:

Det är ju en högst subjektiv uppfattning som motsägs av böcker, filmer, vittnen...

Hur förklarar du att jag såg dem men inte du?

du kanske gärna vill att du såg dom, och har sett så många gamla bilder att du helt enkelt inbillar dig saker.
Citera
2024-10-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ett jävligt märkligt påstående med tanke på att du aldrig såg dem förr.

nej just det. dom lämnade inga spår förr. det var vara en kort vit svans, om något.

Citat:

Förklaras av att människan skitar ned i naturen. Kolkraftverk, tung industri, transportsektorn....

Eller menar du att om jag mäter upp förhöjda halter av tungmetaller i Stockholm så är det ett bevis för att Jultomten har åkt omkring med sina renar och medvetet släppt ut tungmetaller?

det fanns ju inget kolkraftverk i närheten när proverna togs i San Diego, inte heller fanns någon tung industri i staden.
Citera
2024-10-30, 19:14
Avslutad
Citat:
Jag är medveten om att det är ganska meningslöst att argumentera med personer som inte resonerar logiskt eller ger svar på tal på ett sätt som tyder på att de tar in och förstår informationen man själv bidrar med.
Jag ger bara svar på tal och har rätt.. men ja, jag borde sluta, det är som att argumentera med en flat-earther.. vilka bevis de än får är Jorden ändå platt..

Ja de arbetar ju heltid med att fylla ut tråden med skitinlägg och försöka förneka verkligheten för folk, såväl i denna tråd som i andra.

Detta ser knappast ut att vara någon slags normala kondensationsstreck utan ser absolut ut som avsiktlig sprejning.
https://youtu.be/2m3KFpOK4qI?list=LL&t=20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in