Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Du har inte visat på några vetenskapliga bevis att "dessa spår i skyn har ämnen i sig som modifierar molnen ".
Du har inte visat att "ämnena skapar vissa moln".
Dina länkar bevisar inte att strimmorna vi ser är chemtrails.
Jo det har du. I stället för att diskutera trådens ämne - strimmor i skyn - försöker du nu desperat styra in diskussionen på molnsådd.
Jag försöker inte desperat styra in tråden på något. Om du inte klarar av att förstå den enkla vetenskapen som bevisar vad jag talat om i de vidoes jag postat så är det ditt problem.
Du får en sista chans nu för det här börjar likna galenskap.
Vad av den information i videon som beskriver hur de manipulerar molnen påstår du inte skulle beskriva hur de manipulerar molnen?
Du ska svara i form av att du citerar de delar i videon där vetenskapliga fakta beskriver detta och sen tala om varför du påstår att denna vetenskapliga fakta inte skulle stödja vad som påstås i videon.
Klarar du inte av detta har du ingen rätt att ställa frågor, då allting du påstår inte besvarats har besvarats.
Länka timestamps i videno jag postade och tala sen om vad som du påstår är iformellt felaktigt. Tills dess står jag fast vid att det bevisar vad jag talar om. Du svamlar bara.
Det du skrievr är 100% svammel.