2024-10-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Lite tidigt att ha panik ännu.

Innan jag la av körde jag också sjuka kombinationer dagligen.

MDPV, META, Benzo, gas, MDMA, nästan helt utan sömn och mat i veckor och månader i stöten. Jag körde så hårt i flera år i allt jag fick tag på.
.
Med det sagt så tog det ungefär ett halvår efter att jag slutat innan min mentala hälsa började komma i balans igen. Jag trodde aldrig att jag skulle bli mig själv.
Hade hallucinationer och vanföreställningar i över ett halvår.
Konstig i kroppen.

Men du har misshandlat din kropp nu och det tar tid att läka den.

Vila, ät nyttigt, lägg på hälsosamma produkter det du skulle lagt på knark..Finns massor med tillskott som hjälper till att reparera nerver och synapser.

Personligen tror jag inte att någonting i din kropp gått sönder, däremot att du är överstimulerad och utmattad.

Lägg knarket på hyllan och ge det ett par månader så ska du se att det blir bra.

Hade du hallucinationer och vanföreställningar på dagarna också?

Det är som sagt 17 dagar sen jag tog sista dosen, de första 10 dagarna minns jag inget alls ifrån, de 7-8 sista dagarna minns jag och har inga problem alls med psyket. Det är de sista 2 nätterna som blivit sååååå överjävliga.. Nu har jag börjat halluicinera och vanföreställningar. Jag skäller på folk jag känner som är hemma hos mig och ber de lämna min säng. De är inte skrämmande, endast störiga. Jag skulle kunna tro att dessa är korta små drömmar? Men min sömn är helt obefintlig sen jag vaknade ur 10dagars koman, enligt min watchclock

Det kanske är brist på sömn som får mig o hallucinera om nätterna?

Alla människor jag ser på stan o sånt ser såååå välbekanta ut. ALLA!! Somom jag känner de
Imorgon bitti ska jag till min läkare!
Senast redigerad av Nederlanderna2020 2024-10-29 kl. 13:48.
Citera
2024-10-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Har du overklighetskänslor också eller känner du dig ändå "kopplad" till verkligheten?

Jag känner mig totalt kopplad till verkligheten. Det endaste är att sedan jag vaknade ur min mini-koma på 10 dagar där jag int3 minns nåt alls ifrån är att alla människor ser så jävla bekanta ut. Typ alla som kommer mot mig tänker jsg: det är ju han! Det är ju hon. Varför säger hon inte hej tänker jag typ varje gång. Samt att jag de två sista nätterna har halluicnerat hela nätterna. Börjar tro att jag har en psykisk sjukdom nu. Men sen när jag vaknat o käkat frulle så försvinner dessa och kommer inte föränn runt 01 på natten
Citera
2024-10-29, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Minnesförlusten beror på benzodiazepinen. Det behöver du nog inte oroa dig för.

Jag tycker att de övriga symptomen stämmer ganska väl in för den typen av droger du missbrukat. Det kommer högst troligt att gå över, med andra ord.

Ät bra mat. Mycket protein, gärna grönsaker. Bananer, valnötter och kalkon kan snabba på återhämtningen av serotonin. Om du inte är i skick att fixa/laga mat nu lev på pizza eller annan levererad mat i några dagar. Ta multivitamin dagligen. Om du tagit väldigt mycket lustgas, drick några glas mjölk per dag. Sov så mycket som du behöver. Inga mer droger. Ingen alkohol. Daglig fysisk aktivitet, snabba promenader räcker om du inte gillar att träna. Det kan ta tid att återhämta sig, men det kommer att ordna sig. Räkna med någon/några veckor för det värsta att lägga sig. Sedan ytterligare en period upp till ett par månader för att bli helt återställd.

Jag tror inte det är någonting "farligt" (ditt bruk av droger är farligt, men du förstår vad jag menar) men om något av följande symptom uppstår rekommenderar jag att du söker vård, försäkring eller ej:
- Snabbt påkommen svår huvudvärk
- Kraftigt illamående/kräkningar i kombination med huvudvärk
- Om du blir överdrivet paranoid mot grannar, vänner eller dylikt.
- Fokala neurologiska symptom, dvs svårt att tala/förstå tal, en arm/kroppshalvan som inte fungerar eller dylikt.
- Ytterligare försämring av ditt tillstånd, trots att du följer ovanstående råd.

Håll dig nykter nu och låt din hjärna vila.

Tack! 😇
Är ett par glas vin på fredag ok att jsg dricker på en kväll.5-6st. Samt en 1mg benzo tull sömn? Eller kommer det trigga igång något galet?
Citera
2024-10-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Tack! 😇
Är ett par glas vin på fredag ok att jsg dricker på en kväll.5-6st. Samt en 1mg benzo tull sömn? Eller kommer det trigga igång något galet?

Inga problem.

Nej, jag tycker att du bör hålla dig helt nykter. Som du själv vet är det lätt att det blir mer när man får i sig alkohol och benso eftersom konsekvenstänk försvinner direkt.
Citera
2024-10-29, 19:56
Medlem
Jag har ett nytt symptom idag. O det är att det känns som att någon har knutit en lina runt mitt bröst och sen drar i knuten bakom och jag dras bakåt och neråt. Och samma känslor gäller ibland att någon drar mig åt sidan. Hört talas om det? Låter det farligt?

Ska till läkaren imorgon. Men är as skraj för inatt
Citera
2024-10-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tycker inte du ska vara för orolig. Klart det tar tid att bli normal. Tog mig flera veckor och då var det bara benso. Ha tålamod. Försök att göra normala saker, äta, dricka och röra på dig.

Kan du berätta vad som hände dig med benzon ovh vid vilka doser det var?
Citera
2024-10-29, 23:38
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Kan du berätta vad som hände dig med benzon ovh vid vilka doser det var?

Det var en av de ryska benson, pulverform. Det är rätt länge sedan nu försöker komma ihåg. Det fanns outspätt och utspätt. Jag tänkte att jag köpte nog den utspädda och åt dubbla maxdosen. Förutom att jag glömt vilket pulver det var så jag slurpade i mig 20 gånger maxdos. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde första dygnet förutom att trilla på saker eller bara spontant.

Jag kände mig rätt OK men skum efter några dagar. Men jag hade dålig balans, svindelkänsla, svårt att tänka, svårt att tala, rätt borta.

Effekten satt i mycket längre än substansen. Säkert två veckor var jag så skum. Sedan började jag bli normal.
Citera
2024-10-30, 01:07
Medlem
Citat:
Jag har ett nytt symptom idag. O det är att det känns som att någon har knutit en lina runt mitt bröst och sen drar i knuten bakom och jag dras bakåt och neråt. Och samma känslor gäller ibland att någon drar mig åt sidan. Hört talas om det? Låter det farligt?

Ska till läkaren imorgon. Men är as skraj för inatt

Hej! Jag tycker inte du ska försöka diagnostisera dig själv och läsa om olika sjukdomar. Det du behöver är sömn. Ordentlig sömn.

Bra att du ska träffa läkare imorgon. Oroa dig inte. Var helt ärlig med läkaren om alla symptom. Jag tror du har fuckat upp din sömnkvalitet och får antingen för lite djupsömn eller för lite REM-sömn. Antagligen har du även fått förhöjt blodtryck av störd sömn och stress/ångest. Allt kommer lösa sig bara du får vila ut och äta nyttigt. Fyll på med extra mycket magnesium och zink.
Citera
2024-11-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Hej! Jag tycker inte du ska försöka diagnostisera dig själv och läsa om olika sjukdomar. Det du behöver är sömn. Ordentlig sömn.

Bra att du ska träffa läkare imorgon. Oroa dig inte. Var helt ärlig med läkaren om alla symptom. Jag tror du har fuckat upp din sömnkvalitet och får antingen för lite djupsömn eller för lite REM-sömn. Antagligen har du även fått förhöjt blodtryck av störd sömn och stress/ångest. Allt kommer lösa sig bara du får vila ut och äta nyttigt. Fyll på med extra mycket magnesium och zink.

Fan vad rätt du hade. Gick till sjukhuset och jag SOOOOOOOV där en natt. Dagen efter var jag helt frisk.. Helt sjukt
Citera
2024-11-09, 11:22
Medlem
Citat:
Hade du hallucinationer och vanföreställningar på dagarna också?

Ja, sjuka hallucinationer lång tid efter att jag slutat. Låg i veckor på psyk och kollade in i de kritvita väggarna, de var som stora TV-skärmar.
Såg så mycket sjuka saker i mitt rum.
Allt rörde på sig och där det inte fanns något manifesterade sig saker från tomma intet.

Demoner, människor. När jag blundade var det closes eye visuals i timmar.
Blandat med paranoia och vanföreställningar.
Samma typ av skeva tankar som när man varit vaken alldeles för länge.

Antipsykotisk spruta i skinkan var det enda aom gav mig ro.
Citera
2024-11-17, 12:54
Medlem
Blomsoppas avatar
Citat:
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?

Sök vård och SLUTA med dessa droger/ sjuksköterska
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in