Citat:
Ursprungligen postat av
Nederlanderna2020
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.
Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall
Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....
Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam
Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?
Förr eller senare säger kroppen ifrån och vissa biverkningar blir nog bestående men. Likadant med alkoholmissbruk. Till slut fungerar något organ i kroppen sämre och går inte att åtgärda.
Du kanske har fått en mindre hjärnblödning av drogintaget? Jag tycker att du ska uppsöka vården.