2024-10-27, 23:43
Medlem
zombie-nations avatar
Det är läskigt att vissa får blackout på benso medan vissa kan ta enorma doser utan att det händer något. Då är ju risken att man återdosar utan att veta om det. Skulle du få för dig att knarka igen så använd en burk med timer.
Citera
2024-10-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?

Förr eller senare säger kroppen ifrån och vissa biverkningar blir nog bestående men. Likadant med alkoholmissbruk. Till slut fungerar något organ i kroppen sämre och går inte att åtgärda.

Du kanske har fått en mindre hjärnblödning av drogintaget? Jag tycker att du ska uppsöka vården.
Citera
2024-10-28, 00:29
Medlem
Citat:
Det måste varit tufft för dig att gå av på det där och under så lång tid som du hållit på s...men skönt att det gick bra.

Känner du igen ryckningarna ikroppen? Mest armar ben händer? Mun mobil har bokstavligt talat flugit upp i taket 3ggr. Och den dåliga balansenen och svårigheten att slappna av i kroppen när du går?
Hade ryckningar som du beskriver i drygt 3 år efter avslutat flualprazolam missbruk.

"Det blir bättre" säger dom iallafall.
Citera
2024-10-28, 01:38
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Har du overklighetskänslor också eller känner du dig ändå "kopplad" till verkligheten?
Citera
2024-10-28, 07:29
Medlem
Du har nervceller i hjärnan som påverkar resten av kroppen. Du har fått i dig olika gifter, droger utblandade med råttgift och diverse annat som gått rakt upp i hjärnan och dödat vissa av nervcellerna, vilket påverkar saker som armar, ben och syn. Om detta är permanenta skador är svårt att sia om, men på sikt kommer du att få diverse konstanta krämpor av dina droger.

Du kan ringa 1177 om du vill prata med någon mer kunnig.
Citera
2024-10-28, 08:51
Medlem
Minnesförlusten beror på benzodiazepinen. Det behöver du nog inte oroa dig för.

Jag tycker att de övriga symptomen stämmer ganska väl in för den typen av droger du missbrukat. Det kommer högst troligt att gå över, med andra ord.

Ät bra mat. Mycket protein, gärna grönsaker. Bananer, valnötter och kalkon kan snabba på återhämtningen av serotonin. Om du inte är i skick att fixa/laga mat nu lev på pizza eller annan levererad mat i några dagar. Ta multivitamin dagligen. Om du tagit väldigt mycket lustgas, drick några glas mjölk per dag. Sov så mycket som du behöver. Inga mer droger. Ingen alkohol. Daglig fysisk aktivitet, snabba promenader räcker om du inte gillar att träna. Det kan ta tid att återhämta sig, men det kommer att ordna sig. Räkna med någon/några veckor för det värsta att lägga sig. Sedan ytterligare en period upp till ett par månader för att bli helt återställd.

Jag tror inte det är någonting "farligt" (ditt bruk av droger är farligt, men du förstår vad jag menar) men om något av följande symptom uppstår rekommenderar jag att du söker vård, försäkring eller ej:
- Snabbt påkommen svår huvudvärk
- Kraftigt illamående/kräkningar i kombination med huvudvärk
- Om du blir överdrivet paranoid mot grannar, vänner eller dylikt.
- Fokala neurologiska symptom, dvs svårt att tala/förstå tal, en arm/kroppshalvan som inte fungerar eller dylikt.
- Ytterligare försämring av ditt tillstånd, trots att du följer ovanstående råd.

Håll dig nykter nu och låt din hjärna vila.
Citera
2024-10-28, 08:53
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Tack för svar. Jag ska aldrig röra dessa droger mer.

Du tror inte att det här kommer gå över snart då om jag vilar mig denna vecka bra mat sömn osv. Tror du jag är skadad för evigt?

det var en snubbe som skrev i en annan tråd om dessa kemikalier att så länge man missbrukat, så länge tar det att bli helt återställd. Vet inte om det stämmer men kanske är en fingervisning.
Citera
2024-10-28, 09:27
Medlem
psykadelikatessens avatar
Rör ALDRIG katinoner (3-mmc, 4-mmc, etc etc etc) igen, håll dig borta från benso och avstå från allt serotonergt i minst 3 år, så kommer du kanske bli normal igen

Katinoner fullständigt bränner dina neuroner, och det tar ett jävla tag att återställa, och benso förvärrar bara skadorna och hindrar potentiell återhämnting / läkande av dessa skador

Vill du inte vara fucked for life så får du skärpa dig och hålla dig på banan ett bra tag
Citera
2024-10-28, 13:32
Avslutad
Citat:

Sluta knarka med du vet inte vad, du intar då, det kommer från privat labb. Du intar kemikalier och undrar??
Citera
2024-10-28, 21:02
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Tack för svar. Jag ska aldrig röra dessa droger mer.

Du tror inte att det här kommer gå över snart då om jag vilar mig denna vecka bra mat sömn osv. Tror du jag är skadad för evigt?
Hoppas du mår bättre nu, men om ditt tillstånd är lika eller försämrat måste du ta dig till en läkare.
Du kan ha råkat ut för ett Serotonergt syndrom och det bör behandlas.
https://giftinformation.se/lakare/substanser/serotonergt-syndrom/
Citera
2024-10-28, 22:48
Medlem
Fieldxs avatar
Hoppas att du mår bättre. Hjärnan har en otrolig förmåga att läka sig själv trots sjuka kombinationer av droger och mental självmisshandel. Men det kan ta tid och det bästa är att nu fokusera på saker som faktiskt är nyttigt för din kropp och själ.

Det kan låta tråkigt men träning, bra mat och lugn och ro är vad din hjärna behöver. Acceptera jobbiga känslor och kämpa inte emot. Det kommer bli okej!
Citera
2024-10-29, 07:17
Medlem
Du kommer återhämta dig. Sluta upp med droger, speciellt rc droger. Klipp dig och skaffa dig ett jobb annars kommer det säkerligen gå och helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in