• 1
  • 2
2024-10-27, 14:45
Medlem
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?
Senast redigerad av Nederlanderna2020 2024-10-27 kl. 14:49.
Citera
2024-10-27, 14:53
Medlem
MASSAGATTIs avatar
En pundare som fyller skallen med kemikalier som förstör hjärnan och sen undrar varför hjärnan går sönder.

Vissa människor klarar knappt att kvala in som Homosapien .

Som svar på frågan : Ja din hjärna är skit som inte ens fattar att den trycker i sig kemikalier som bevisligen förstör hjärnan.

Tänk till med det lilla som fungerar fortfarande och sluta med skiten .
Citera
2024-10-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
En pundare som fyller skallen med kemikalier som förstör hjärnan och sen undrar varför hjärnan går sönder.

Vissa människor klarar knappt att kvala in som Homosapien .

Som svar på frågan : Ja din hjärna är skit som inte ens fattar att den trycker i sig kemikalier som bevisligen förstör hjärnan.

Tänk till med det lilla som fungerar fortfarande och sluta med skiten .

Tack för svar. Jag ska aldrig röra dessa droger mer.

Du tror inte att det här kommer gå över snart då om jag vilar mig denna vecka bra mat sömn osv. Tror du jag är skadad för evigt?
Citera
2024-10-27, 15:02
Medlem
Du får ta upp det med vården istället tycker jag. Här är det gott om folk som inte tänker linan ut och inser inte att det oftast finns en underliggande orsak varför vissa människor missbrukar.
Citera
2024-10-27, 15:03
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Tack för svar. Jag ska aldrig röra dessa droger mer.

Du tror inte att det här kommer gå över snart då om jag vilar mig denna vecka bra mat sömn osv. Tror du jag är skadad för evigt?
Det mesta går över med rätt mängd vila, träning och bra kost.

Undrade dom inte varför du inte dök upp till jobbet? 10 dagar är ganska lång tid, mina närstående skulle knackat på redan dag 2.

Håll ut och försök knarka mer ansvarsfullt i framtiden
Citera
2024-10-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Undrade dom inte varför du inte dök upp till jobbet? 10 dagar är ganska lång tid, mina närstående skulle knackat på redan dag 2.

Bor på utlandet o är arbetslös. Folk har ringt mig o h jag har ju pratat med de. Men de har sen hört att jag varit skum i rösten så de skickade polisen hit för en kontroll eller typ säga hej lever du.
Citera
2024-10-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Skönt o höra, tack. De blir aldrig mer såna droger i hela mitt liv.
Citera
2024-10-27, 15:15
Medlem
kalkryggars avatar
Om du känner ordentligt på huvudet så du inte är öm, har någon bula eller annan skada på skallen. Du kan ju ha ramlat och slagit i huvudet illa.

Kan du ha varit utan syre till huvudet under någon tid?

Du kan ha fått någon mindre hjärnblödning. Om du har fått det så måste du upp till sjukan illa kvickt.

Så i vilket fall så anser jag att du omedelbart bör åka till sjukan.

Sen i fortsättningen så kan du väl ägna livet åt annat än att knarka. Det förstör bara och gör verkligheten så trist med knark.
Citera
2024-10-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Om du känner ordentligt på huvudet så du inte är öm, har någon bula eller annan skada på skallen. Du kan ju ha ramlat och slagit i huvudet illa.

Du kan ha fått någon mindre hjärnblödning. Om du har fått det så måste du upp till sjukan illa kvickt.

Sen i fortsättningen så kan du väl ägna livet åt annat än att knarka. Det förstör bara och gör verkligheten så trist med knark.

Nej jag har inga bulor eller huvudvärk.. Jag läste lite om stroke men det stämde inte riktigt på mig. Ska läsa lite om hjärnblödning nu.

Absolut, detta var sista gången jag rörde sådana droger. Aldrig mer. Hoppas jag får en sista chans av gud. Vill inte bli totalt sjuk i denna ålder
Citera
2024-10-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Hjärnblödning är ju stroke typ.

Jag tror att det jag har är mer psykiskt. När jsg nyss googlade Hjärnblödning och symtom så ryckte mitt huvud armar ben som en galning. För att det var så läskigt ich stressande att läsa om möjlig sjukdom.

Jsg hoppas det här gå över!
Citera
2024-10-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?

Lite tidigt att ha panik ännu.

Innan jag la av körde jag också sjuka kombinationer dagligen.

MDPV, META, Benzo, gas, MDMA, nästan helt utan sömn och mat i veckor och månader i stöten. Jag körde så hårt i flera år i allt jag fick tag på.
.
Med det sagt så tog det ungefär ett halvår efter att jag slutat innan min mentala hälsa började komma i balans igen. Jag trodde aldrig att jag skulle bli mig själv.
Hade hallucinationer och vanföreställningar i över ett halvår.
Konstig i kroppen.

Men du har misshandlat din kropp nu och det tar tid att läka den.

Vila, ät nyttigt, lägg på hälsosamma produkter det du skulle lagt på knark..Finns massor med tillskott som hjälper till att reparera nerver och synapser.

Personligen tror jag inte att någonting i din kropp gått sönder, däremot att du är överstimulerad och utmattad.

Lägg knarket på hyllan och ge det ett par månader så ska du se att det blir bra.
Senast redigerad av Blomsterklet 2024-10-27 kl. 15:35.
Citera
2024-10-27, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Lite tidigt att ha panik ännu.

Innan jag la av körde jag också sjuka kombinationer dagligen.

MDPV, META, Benzo, gas, MDMA, nästan helt utan sömn och mat i veckor och månader i stöten. Jag körde så hårt i flera år i allt jag fick tag på.
.
Med det sagt så tog det ungefär ett halvår efter att jag slutat innan min mentala hälsa började komma i balans igen. Jag trodde aldrig att jag skulle bli mig själv.
Hade hallucinationer och vanföreställningar i över ett halvår.
Konstig i kroppen.

Men du har misshandlat din kropp nu och det tar tid att läka den.

Vila, ät nyttigt, lägg på hälsosamma produkter det du skulle lagt på knark..Finns massor med tillskott som hjälper till att reparera nerver och synapser.

Personligen tror jag inte att någonting i din kropp gått sönder, däremot att du är överstimulerad och utmattad.

Lägg knarket på hyllan och ge det ett par månader så ska du se att det blir bra.

Det måste varit tufft för dig att gå av på det där och under så lång tid som du hållit på s...men skönt att det gick bra.

Känner du igen ryckningarna ikroppen? Mest armar ben händer? Mun mobil har bokstavligt talat flugit upp i taket 3ggr. Och den dåliga balansenen och svårigheten att slappna av i kroppen när du går?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in