2024-10-27, 15:47
Medlem
zombie-nations avatar
Har ingen erfarenheter av caths men däremot en rejäl bensoöverdos i mitt förflutna, helt av misstag. Det tog ett par veckor att bli människa, var rejält svajig och fumlig ett tag, men det gick över.
Citera
2024-10-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020

Känner du igen ryckningarna ikroppen? Mest armar ben händer? Mun mobil har bokstavligt talat flugit upp i taket 3ggr. Och den dåliga balansenen och svårigheten att slappna av i kroppen när du går?

Ja, såna där spasmer är vanliga när man missbrukar seretonerga droger, 3MMC är en sån.

Det är jobbigt och läskigt men det ger sig.

Har själv råkat knäa mig själv i ansiktet när jag försökt sova en gång, prylar har flugit ur händerna.

Kroppen försöker stabilisera sig.
Citera
2024-10-27, 17:24
Avslutad
Citat:
Tack för svar. Jag ska aldrig röra dessa droger mer.

Du tror inte att det här kommer gå över snart då om jag vilar mig denna vecka bra mat sömn osv. Tror du jag är skadad för evigt?

Jag tycker du ska kontakta sjukvården och få en remiss till en neurolog. Risken finns att du fått en skada på hjärnan.
Hjärnan repar sig bra vid vila men kanske inte till 100%.
Citera
2024-10-27, 18:06
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Kan något ha gått sönder i min kropp eller går det ö er tror ni?

Det går troligtvis över, men sluta med RC's omedelbart! Finns en anledning till att det heter research chemicals, it's not safe!
Citera
2024-10-27, 19:57
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Hjärnblödning är ju stroke typ.

Jag tror att det jag har är mer psykiskt. När jsg nyss googlade Hjärnblödning och symtom så ryckte mitt huvud armar ben som en galning. För att det var så läskigt ich stressande att läsa om möjlig sjukdom.

Jsg hoppas det här gå över!

Men varför åker du inte in till sjukan för?
Citera
2024-10-27, 20:39
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Jag har de senaste 2 månaderna tagit ganska mycket av 3mmc och gbl. I snitt varje helg med en natts förlorad sömn. Så, på på fredag kväll o sluta söndag middag.

Senast jag använde mig av denna kombination i början på oktober så jag la ner som vanligt på söndag morgon. Sov några timmar och sen har jag vaknat och tömt de resterande två stora påsarna. Sniffat 6g 3mmc och rökt 4g NEP. Jag minns inget av detta. Jag har irrat omkring här hemma i 10 dagar helt omedvetet..Jag kommer ihåg typ 3 fragmanteriska bilder av dessa 10 dagar. Just det jag tömde också en påse av pyrazolam 1 gram!!!. Nasalt. Vilket förklarar minnesluckan iallafall

Nu 8 dagar sedan efter att jag vaknat till så mår jag fortfarande skit. Jag har ingen balans. Jag är jättestel och kan knappt gå. Helt skakig. När jag tittar runt så ser allt lite trippigt ut. Symptomen förändras från dag till dag och tid till tid. .men jag måste säga att jag känner mig lite bättre idag men jag är inte säker.....

Känner ni igen något av dessa symptomen? Snälla svara om dethär kommer gå över. Är då rädd o ensam

Det händer att folk får permanenta hjärnskador efter sånna här saker, blir satta på LSS hem eller andra vårdinrättningar resten av livet. Om du inte kan hantera dina droger som du har hemma så ska du inte ha droger hemma. Hoppas det går över.
Citera
2024-10-27, 21:34
Medlem
Vila några dagar till så ska du se att det släpper. Det kan säkert ta lite tid.
Bra att du inte tänker röra skiten igen.
Citera
2024-10-27, 22:09
Medlem
Citat:
Jag har ingen sjukförsäkring i det här landet. Inte heller i Sverige. Slutade nyligen mitt jobb och jag letar nytt. Så jag får inte gå till läkaren

Fan nu har du skrämt upp mig ordentligt här.

Låter helt normalt, en liten psykos bara. Ge det en vecka så är du normal igen. Försök att promenera och vara lite aktiv så går det fortare.
Citera
2024-10-27, 22:13
Medlem
zombie-nations avatar
Tycker inte du ska vara för orolig. Klart det tar tid att bli normal. Tog mig flera veckor och då var det bara benso. Ha tålamod. Försök att göra normala saker, äta, dricka och röra på dig.
Citera
2024-10-27, 22:41
Medlem
Citat:

Jag kan inte svara på just denna kombination men min personliga erfarenhet är att kroppen är bra på att återhämta sig. Det är inte konstigt att du mår dåligt nu men jag tror absolut inte det är kroniskt. Om du tar det lugnt och försöker återhämta dig är du säkert piggare snart igen.
Citera
2024-10-27, 23:26
Medlem
Ond.hickas avatar
Okej, jag kommer må asdåligt om du dör av mitt råd, men om det nu är så att du inte kan eller vill vända dig till sjukvården får du agera utifrån det. Du verkar ha bra koll, hjärnan är med, du kan stå och gå, röra dig normalt även om du rycker och kastar. Du verkar vara tillbaka.

Vården hade kollat alla dina värden och om du inte var döende hade de gett dig vätska och haft dig under översikt eller nåt. Du vill inte gå dit, gott så. Nu är det beslutat och det som ska ske, det sker. Antagligen kommer du gå runt och må dåligt ett bra tag medan kroppen löser det.

Jag rekommenderar att du försöker att släppa stressen om du redan bestämt dig för att vara kvar. Ät litet cocopops, drick vatten, lyssna på en ljudbok, svettas, drick vatten, kanske nån dietshake om du har svårt att äta. Och som sagt, hoppas att du inte dör, så kanske ha mobilen till hands om du känner nåt krafsa efter dig.
Citera
2024-10-27, 23:36
Medlem
neomunaas avatar
Kan vara nån form av tidig cell oxidation / neuropati orsakat av dina monoaminer är helt ur balans vilket leder till att dina nivåer av dopamin är i taket samt dina nivåer av noadrenalin och adrenalin är i botten. Blir det inte bättre så sök akut hjälp och be de om blodprov för att kolla dina B12, B6, järn och L-DOPA nivåer. Försök få i dig C vitamin, omkänner du dig bättre så är det för det hjälper balansera omvandlingen utav monoaminer i din hjärna. Jag hade en kompis som för många år sen som var med om något liknande till det du beskriver, tyvär fick han bestående neurologiska skador för att han inte sökte hjälp för det i tid. Jag tycker också du borde undvika att knarka för du kan uppenbarligen inte hantera det, dina doser är fan åt helvete. Våga sök hjälp för detta för din egen och hälsas skull, du kommer tacka dig själv i framtiden om du gör det. Lycka till!

Samt, pyrazolam ? vafan det var säkert 10 år sen jag sist hörde om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in