2024-10-29, 10:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Åh nej, hoppades verkligen att han skulle hitta en pärla!
Den här bilden https://www.instagram.com/p/C9mtyyki5QX/
gillade jag bäst, den är så maskulint utmanande.......

Nästa pose blir att göra ett V med båda händerna och låta det levitera runt ansiktet som ni tjejer
gör för att visa att ni tror er ha det gyllene snittet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-29 kl. 10:42.
Citera
2024-10-29, 11:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Nästa pose blir att göra ett V med båda händerna och låta det levitera runt ansiktet som ni tjejer
Jag har inte sociala medier så du får göra en länk till en printscreen.
Citera
2024-10-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Om man skulle få gissa lite inför kommande avsnitten.

- Blir mer stelt mellan Magnus och Hector

- Adam blir ännu mer osäker och hela förhållandet fortsätter vara en katastrof

- Selma och Andreas, euforin börjar släppa och återstår att se om det finns något djup

- Nicklas och Ninni, fortsätter kila stadigt, kommer funka bra!

Det är ju ändå lite fint det här, att några avsnitt in så verkar Niklas och Ninni vara det finaste och mognaste paret. Fan vad jag underskattade Niklas i början, men man ser ju verkligen hur han växer när han är med någon uppskattar honom precis som han är.

Selma och Andreas. Försökte föreställa mig och min partner bete sig sådär på spa. Vad olika man kan vara, haha.

Alltså fina Adam. Get out! Elsa är så otroligt bufflig och gåpåig. I det vanliga livet hade han säkert dumpat henne för längesedan, men han försöker hantera det här bäst han kan eftersom det filmas och han inte vill bli hatad av alla Sveriges kvinnor. Tror dock de flesta som tittar är team Adam ❤️
Citera
2024-10-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Otroligt lik hudik-sonen Sigge Hill. Eller en romsk charmör.

Nåja, grävis är nog en av de mest rekorderliga män som passerat programmet. Osis att han skulle snubbla över en 68-feminazi. #backagrävis
Citera
2024-10-29, 16:11
Medlem
mendokses avatar
Varför är alla män i GVFÖ så extremt feminina och undergivna?
Har man någonsin haft med en dominant man?

Är detta något typiskt för svenska män eller handlar det om SVT:s casting? Eller är det bara sådana som söker?

Två av männen viskar typ när de pratar, Nicklas(?) låter som att han är 5 år och förklarar för mamma att någon har varit dum mot honom.
Senast redigerad av mendokse 2024-10-29 kl. 16:15.
Citera
2024-10-29, 16:37
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Om man skulle få gissa lite inför kommande avsnitten.

- Blir mer stelt mellan Magnus och Hector

- Adam blir ännu mer osäker och hela förhållandet fortsätter vara en katastrof

- Selma och Andreas, euforin börjar släppa och återstår att se om det finns något djup

- Nicklas och Ninni, fortsätter kila stadigt, kommer funka bra!

Det låter som en väldigt rimlig utgång utifrån det vi har sett hittills! Jag tror vi har slutfacit här! Samtidigt önskar man ju att Selma och Andreas skulle komma över puckeln för de är så gulliga ihop.
Citera
2024-10-29, 17:23
Avslutad
Vad tror ni om Selma och August (från förra säsongen)? Hade de passat ihop?
Citera
2024-10-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrongLemonade
Tror hon mer hade tänkt sig en sån som han militären som var med nån säsong.
Förståligt egentligen hans lägenhet ser ut som man inte kommer levande där ifrån.
Men Adams problem är att han försöker för mycket. Kan vara kamerorna som gör det stelt.

Jo men så är det säkert. Det är den typen hon är ute efter. Men kanske inte kan få?

Jag har inte kollat in hans lägenhet. Men håller med om att han försöker för mycket med henne. Det blir bara jobbigt för honom själv. Bättre satsa på någon där det finns ett gensvar. Tror kanske båda har väldigt höga krav på en partner. Det är bra att ha höga krav men jag misstänker att det i deras fall handlar mycket om status, yta osv. Jag får den känslan.
Citera
2024-10-29, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Vad tror ni om Selma och August (från förra säsongen)? Hade de passat ihop?

Haha nej! Det hade blivit för mycket flum och lek tror jag.
Citera
2024-10-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Åh nej, hoppades verkligen att han skulle hitta en pärla!

Ja det hoppades jag med. Hur gick det för frun? Minns henne som extremt osympatisk.
Citera
2024-10-29, 17:29
Medlem
Viss typ av män är så där, vanligare för varje decennium som vänsterfeminismen sätter agendan. Svt sållar bort de maskulina männen.

Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Varför är alla män i GVFÖ så extremt feminina och undergivna?
Har man någonsin haft med en dominant man?

Är detta något typiskt för svenska män eller handlar det om SVT:s casting? Eller är det bara sådana som söker?

Två av männen viskar typ när de pratar, Nicklas(?) låter som att han är 5 år och förklarar för mamma att någon har varit dum mot honom.
Citera
2024-10-29, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Folk måste verkligen sluta upp med att fotografera sin mat nu. Särskilt dumt ser det ut när middagen förevigas på svensk tv.

Ja, det om något lär ju ha skrämt bort alla vettiga män nu. Helt ärligt hade jag aldrig kunnat inleda ett förhållande med en kvinna som fotade sin mat. Så extremt pinsamt. Nu är jag kvinna och skulle såklart inte heller kunna ha ett förhållande med en man som fotade sin mat (så länge han inte var fotograf och arbetade med detta). Men jag känner till betydligt fler kvinnor som gör det än män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in