2025-11-07, 16:26
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Jag vet hur snacket går och Jimmy och Patrik är riktiga fittmagneter, men tråkigt att kvinnor ofta blir så kränkta av att bli avvisade.

Är Jimmy verkligen en fittmagnet? Jag finner det osannolikt. Patrik kan jag ju förstå med sina svällande muskler men inte Jimmy. Sura, smala vegetarianer brukar ju inte ha framgång hos kvinnorna.
Citera
2025-11-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Är Jimmy verkligen en fittmagnet? Jag finner det osannolikt . Patrik kan jag ju förstå med sina svällande muskler men inte Jimmy. Sura, smala vegetarianer brukar inte ha framgång hos kvinnorna.
Jag antar att det är skrivet med ironi
Citera
2025-11-07, 16:27
Medlem
Citat:
Är Jimmy verkligen en fittmagnet? Jag finner det osannolikt . Patrik kan jag ju förstå med sina svällande muskler men inte Jimmy. Sura, smala vegetarianer brukar inte ha framgång hos kvinnorna.

Jag antar att det är skrivet med ironi
Citera
2025-11-07, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Jag vet hur snacket går och Jimmy och Patrik är riktiga fittmagneter, men tråkigt att kvinnor ofta blir så kränkta av att bli avvisade.

Jimmy är ett sånt bottennapp till kille, dålig hållning, face som en gammel gubbe.

Därtill hans personlighet där han beskrev sig själv som så generös och hjälpsam, bara för att ständigt peka ut allt som är fel och dåligt med Malin. Bli kränkt över någon kommentar om att han är vegetarian. Snälla, lilla gubben. Och sur för att Malin inte har sexiga kläder hemma.

Han är en ulv i strechjeans
Citera
2025-11-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosentry
Jimmy är ett sånt bottennapp till kille, dålig hållning, face som en gammel gubbe.

Därtill hans personlighet där han beskrev sig själv som så generös och hjälpsam, bara för att ständigt peka ut allt som är fel och dåligt med Malin. Bli kränkt över någon kommentar om att han är vegetarian. Snälla, lilla gubben. Och sur för att Malin inte har sexiga kläder hemma.

Han är en ulv i strechjeans

Jimmy är inte attraktiv och inte snäll och hans sätt att ställa frågor känns inte ett dugg nyfiket utan påminner om medarbetarsamtal.
Citera
2025-11-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Jimmy är inte attraktiv och inte snäll och hans sätt att ställa frågor känns inte ett dugg nyfiket utan påminner om medarbetarsamtal.
Hanna pratar med folk som att de är små barn. Jimmy som att de är anställda i godisbutiken. Abtin som en iransk Tony Irving.
Citera
2025-11-07, 18:33
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Är Jimmy verkligen en fittmagnet? Jag finner det osannolikt. Patrik kan jag ju förstå med sina svällande muskler men inte Jimmy. Sura, smala vegetarianer brukar ju inte ha framgång hos kvinnorna.

Jag tyckte till en början att han var trevlig men medelmåttig. Nu när hans personlighet börjar skina igenom upplever jag honom som direkt oattraktiv.
Jag tror de män som påstår honom vara en så kallad f-magnet bara trollar eftersom det så uppenbart inte är sant.

Att han är vegetarian tror jag inte minskar hans dragningskraft, bara om han gnäller på vad partnern äter.
Jag är vegetarian men det har ingen av mina partners varit så man får välja att strunta i varandras matvanor, vilket gäller både den som äter kött och den som inte gör det.
Citera
2025-11-07, 18:40
Medlem
Hanna hade inte använt sitt trauma som sköld om hon hade varit attraherad och intresserad av Abtin.

Det är bara en sköld mot Abtin för att slippa gosa med honom.

Hon är inte alls intresserad. Förståeligt!

Sämsta säsongen och då har jag sett alla.
Citera
2025-11-07, 19:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Du måste vara man för kvinnor finner inte Jimmy attraktiv på något sätt. Han har dålig hållning och ler neråt (ser surare ut när han är glad).
Ja det är bara attraktivt på kvinnor att ha uppånervänt leende, bara en lågfungerande aspergare kan väl vara så rigid i instinkterna att uppåt är positiv, och nedåt är negativ? och bryts detta uppstår förvirring

Citat:
Ursprungligen postat av vielle
Nej nej nej NEJ! Katastrofal plan. GFVÖ har hittills varit en förhållandevis seriös realityserie och ingen exibitionistskämstv ā la Paradise hotel. Ska de börja scouta influencerdeltagare på Tiktok till det här också? Den australiensiska versionen var 38 över timmen långa avsnitt av total kaos. Där det bara fokuserades på de par som hade beef med någon eller liknande. De någorlunda "normala" trevliga deltagarna fick man knappt se något av. Att konstant ha möjlighet att jämföra sig med andra par som dessutom alla har åsikter om de andra paren skapar bara osäkerhet och drama i relationerna.
Jag tog mig igenom en säsong av mafs AU. Det började bra men ca 5 avsnitt in(av 38)så kände jag att nu räcker det!

Ska det ändras nåt så gå hellre åt det amerikanska hållet där paren filmas mer och följs lite mer ingående.
Mer stöd av experterna och kanske plocka det där med veckochallenge från AU, som jag ändå tyckte var ett bra sätt för paren att utvecklas.

Men MAFS AU är verkligen en totalkatastof utan något som helst fokus på att få några relationer att hålla. Utan det är bara skapa och visa så mycket drama som möjligt!
Vill man se sånt så finns det gott om andra program!
Nej låter som norska versionen!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-07 kl. 19:24.
Citera
2025-11-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Han hade inga tankar på Malin heller så han kunde checkat ut för länge sen. Sannolikheten för en peg Yury / Abtin final ökar.

Skulle kunna hända.. inte för att Yury egentligen vill ha Abtin utan för att hon är så sexuellt frustrerad av Patriks bristande uppmärksamhet. Öppet mål för Abtin.

Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Tycker det borde vara incitament för experterna att få till bra matchar. Lyckas de får de en godispåse, annars tjärrade och fjädrade och katapult ut i närmaste sjö sen byter vi experter. Och missar katapulten och det blir skog eller åker så är det bara bra tv. Vi kallar det experiment och alla går vidare med sitt. Golvläggaren känns som självklar expert på katapulten

Det är de skyldiga golvläggaren! Deltagarna tror att de ska få en skräddarsydd match, men är istället uttagna som pusselbitar för drama och "bra TV".

En match per säsong ska vara ett "safe bet". Denna säsong trodde de att godisparet skulle stå för romantiken. Jag trodde också att de skulle gå som på räls (de verkade så redo att stadga sig). Jag hoppas experterna ser denna urspårning som en uppmaning till att matcha alla paren genuint!
Senast redigerad av jandals 2025-11-07 kl. 19:42.
Citera
2025-11-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja det är bara attraktivt på kvinnor att ha uppånervänt leende, bara en lågfungerande aspergare kan väl vara så rigid i instinkterna att uppåt är positiv, och nedåt är negativ? och bryts detta uppstår förvirring

Det finns anledning till att kvinnor lyfter sig, gör botox osv för att dra upp eller sudda ut nedåthängande mungipor... varken män eller kvinnor attraheras av någon som ser sur och gammal ut (särskilt inte om de ser surare / äldre ut än de egentligen är).
Senast redigerad av jandals 2025-11-07 kl. 19:47.
Citera
2025-11-07, 19:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Det finns anledning till att kvinnor lyfter sig, gör botox osv för att dra upp eller sudda ut nedåthängande mungipor... varken män eller kvinnor attraheras av någon som ser sur och gammal ut (särskilt inte om de ser surare / äldre ut än de egentligen är).
Nedhängande mungipor är åldrad hudfråga, jag pratar om genetik där man ler uppåner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in