2024-10-25, 17:33
  #109
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Man måste opereras eftersom bukhinnan har spruckit som ska hålla tarmarna innanför skinnet. Nu tittar dom ut och då får man peta tillbaka dom. Och det gör ont när dom tittar ut. Kommer dom i kläm och man får otroligt med smärta är det akut operation annars kan man t.o.m. dö. Man kommer att laga det i samband med min operation så jag blir nyrenoverad. Har minst 2 hål men ser dom fler syr dom ihop det. Lägger även ett nät om det behövs. Det är vanligt förekommande för personer som tränar tungt så det är ett kvitto att man lyft tungt i sitt liv. Vill tolka det så själv 😁…

Vi väljer det helt klart som en konsekvens av att du tränat tungt satan! Apropå att träna tungt och bänka TUNGT SATAN så kolla in den här videon där Magnus Samuelsson (PB 300 kg samt 2 x 270 RAW) där han berättar om hur han tränade, tekniker mm. Notera speciellt skivstången och vikten som han "brukade värma upp med" - Helt galet!

https://youtu.be/WBrBMNM0cxs?si=dslpkL-8TBUclMqu
Citera
2024-10-26, 18:06
  #110
Medlem
Ser att din träning flyter på bra ändå utifrån begränsningarna. Håller tummarna att operationen går bra, när var det dags?

Vad har du för protokoll gällande blodtrycket föresten? Sjukt att du kan hålla det så perfekt även på tren 😅
Citera
2024-10-27, 07:09
  #111
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Vi väljer det helt klart som en konsekvens av att du tränat tungt satan! Apropå att träna tungt och bänka TUNGT SATAN så kolla in den här videon där Magnus Samuelsson (PB 300 kg samt 2 x 270 RAW) där han berättar om hur han tränade, tekniker mm. Notera speciellt skivstången och vikten som han "brukade värma upp med" - Helt galet!

https://youtu.be/WBrBMNM0cxs?si=dslpkL-8TBUclMqu
jag kollade in klippet, helt galet faktiskt men som han säger bänk var ju hans favorit och han har helt rätt i att det man blir bra är ju det man utvecklar
Citera
2024-10-27, 07:19
  #112
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Ser att din träning flyter på bra ändå utifrån begränsningarna. Håller tummarna att operationen går bra, när var det dags?

Vad har du för protokoll gällande blodtrycket föresten? Sjukt att du kan hålla det så perfekt även på tren 😅
Jag är faktiskt fascinerad av det låga blodtryck jag kunnat hålla på tren, sen har ju min viktnedgång gjort skillnad men jag tror att det mest beror på att jag hållit koll på kosten, låga kolhydrater samt hålla ner prolaktinnivåerna (progesteron) under tren med lågdos av ett prep som jag inte minns vad det hette nu.
Citera
2024-10-27, 07:32
  #113
Medlem
twinlab9999s avatar
20241026

Haft 2 dagar vila men med 6 km promenad varje dag.

Allmäntillståndet har varit ok dessa dagar och bråcket har varit relativt lugnt så inget speciellt att klaga på. Sen fick jag äntligen bråck skyddet idag som jag använder, ser ut som en liten suspensoar men man lägger den i ljumsken och spänner den grensle och längs midjan med en kudde som trycker mot bråcket. Ska se om man kan köra lite mark med denna vid tillfälle.

Träningstid: 00h 47m
Bänkpress: 8 x 80, 10 x 112,5, 10 x 112,5, 10 x 112,5
Uppåtlutande hantelpress: 10 x 40, 10 x 40
Stående kabelflyes: 10 x 25, 10 x 25
Axelpress med hantlar: 10 x 26, 10 x 26
Sidolyft med hantlar: 10 x 11, 10 x 11
Liggande tricepsextension med skivstång: 10 x 50, 10 x 50, 10 x 50
Tricepsextension över huvudet med kabel: 10 x 35, 10 x 35
Antal set: 16 Antal reps: 160
Medelvikt: 60,3 kg
Total vikt: 9655 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 1 av 3, nu kändes verkligen att tren har lämnat kroppen och testo e har ju ännu inte byggts upp, jag visst ju att denna dagen skulle komma men man blir ändå besviken. Hade det inte varit inför operationen hade jag börjat köra testo e 3 veckor innan jag slutat med snabba prepp. Fick slita som ett djur med vikterna, inget tryck eller energi. Kommer att vara en hård träningsvecka nu inför operationen men bara att bita ihop för sen kommer ändå resan att komma tillbaka. Vet man anledningen så är det bara att bita ihop och göra sitt bästa.
Tog en ätardag på kvällen men jag åt inget nyttigt, det blev smågodis och skräp men höll proteinet högt, grillade kycklinglårfileer med lösviktsgodis...

Träna hårt men var snäll
Citera
2024-10-27, 07:37
  #114
Medlem
twinlab9999s avatar
Veckouppdatering 241027:
Vikt: 84,7 kg
Uppskattad BF: 17,7% (använder withings bodyscan och daglig mätning där jag tar ett genomsnitt för veckan)
Kostupplägg: ca 1700 kcal, Protein 180g, kolhydrater 80 g, fett 80 g +kosttillskott CLA, magnesium, kreatin, mm. Hade en ätardag igår
Kroppsvärden: Blodtryck 114/74, Insulin 5,4 (morgon), tror att höga värdet var min överdrivna sockerkonsumtion igår...

Prepp: 375 mg testo E E7D
Citera
2024-10-27, 17:22
  #115
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
20241026

Haft 2 dagar vila men med 6 km promenad varje dag.

Allmäntillståndet har varit ok dessa dagar och bråcket har varit relativt lugnt så inget speciellt att klaga på. Sen fick jag äntligen bråck skyddet idag som jag använder, ser ut som en liten suspensoar men man lägger den i ljumsken och spänner den grensle och längs midjan med en kudde som trycker mot bråcket. Ska se om man kan köra lite mark med denna vid tillfälle.

Träningstid: 00h 47m
Bänkpress: 8 x 80, 10 x 112,5, 10 x 112,5, 10 x 112,5
Uppåtlutande hantelpress: 10 x 40, 10 x 40
Stående kabelflyes: 10 x 25, 10 x 25
Axelpress med hantlar: 10 x 26, 10 x 26
Sidolyft med hantlar: 10 x 11, 10 x 11
Liggande tricepsextension med skivstång: 10 x 50, 10 x 50, 10 x 50
Tricepsextension över huvudet med kabel: 10 x 35, 10 x 35
Antal set: 16 Antal reps: 160
Medelvikt: 60,3 kg
Total vikt: 9655 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 1 av 3, nu kändes verkligen att tren har lämnat kroppen och testo e har ju ännu inte byggts upp, jag visst ju att denna dagen skulle komma men man blir ändå besviken. Hade det inte varit inför operationen hade jag börjat köra testo e 3 veckor innan jag slutat med snabba prepp. Fick slita som ett djur med vikterna, inget tryck eller energi. Kommer att vara en hård träningsvecka nu inför operationen men bara att bita ihop för sen kommer ändå resan att komma tillbaka. Vet man anledningen så är det bara att bita ihop och göra sitt bästa.
Tog en ätardag på kvällen men jag åt inget nyttigt, det blev smågodis och skräp men höll proteinet högt, grillade kycklinglårfileer med lösviktsgodis...

Träna hårt men var snäll

Vet du kompis (och det här är kanske INTE vad du vill höra men.. ) jag tror det här kan vara typ perfekt för dig. Just nu. Tren ger en sådan överväxel att det inte liknar någonting jag upplevt. Tänk att din kropp och ditt system just nu får en soft spa-helg. Snart kickar testot in och då, då kör du satan och sedan 2025 tar du och jag hand i hoppsasteg och kör en grym Boldenone/Testo-kur jämsides, deal?
Citera
2024-10-27, 20:43
  #116
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Vet du kompis (och det här är kanske INTE vad du vill höra men.. ) jag tror det här kan vara typ perfekt för dig. Just nu. Tren ger en sådan överväxel att det inte liknar någonting jag upplevt. Tänk att din kropp och ditt system just nu får en soft spa-helg. Snart kickar testot in och då, då kör du satan och sedan 2025 tar du och jag hand i hoppsasteg och kör en grym Boldenone/Testo-kur jämsides, deal?

Det var precis vad jag ville höra eftersom det är detsamma som jag själv har tänkt ut. Tren är ju det mest potenta för styrka som jag känner till och det är en hulk effekt. Men jag tar ju testat inför min operation och rehab. Kommer även börja med 1 iu växt efter operationen för göra läkprocessen så bra jag kan. Och kompis jag har vår kur att se fram emot. Man måste köra varje delmål rätt och justera vid förändringar. Så 1 vecka spa träning sen operation läkning rehab och sen kör vi💪
Citera
2024-10-28, 05:46
  #117
Medlem
twinlab9999s avatar
20241027
En morgonpromenad på 7,5 km i skogen. Härligt och skönt

Allmäntillståndet: Helt ok sen jag fick bråckskyddet kan jag funka bättre, inga problem med promenader osv.

Träningstid: 00h 37m
Latsdrag: 12 x 45, 10 x 75, 10 x 75, 10 x 75
Kabelrodd med smalt grepp: 10 x 75, 10 x 75
Hantelrodd: 10 x 35, 10 x 35
Skivstångscurl: 10 x 30, 10 x 35, 10 x 35
Preachercurl med hantel: 10 x 13, 10 x 13 Antal set: 12 Antal reps: 120
Medelvikt: 55,6 kg
Total vikt: 6670 kg


Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 2 av 3, passet gick ändå helt ok men avsaknaden av tren gör sig påmind och att teston ej har kickat in, lite mer känningar i armvecken lite ondare att träna men som min goda vän Ivan sa se det som din spa vecka och det gör jag.

Träna hårt men var snäll
Citera
2024-10-28, 08:27
  #118
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Det var precis vad jag ville höra eftersom det är detsamma som jag själv har tänkt ut. Tren är ju det mest potenta för styrka som jag känner till och det är en hulk effekt. Men jag tar ju testat inför min operation och rehab. Kommer även börja med 1 iu växt efter operationen för göra läkprocessen så bra jag kan. Och kompis jag har vår kur att se fram emot. Man måste köra varje delmål rätt och justera vid förändringar. Så 1 vecka spa träning sen operation läkning rehab och sen kör vi💪

Yeah!

From i dag ska jag vara stenhård - eller i alla fall väsentligt hårdare - på att hålla intaget till 1800 kcal. Jag har 2-3 sladderkilon som jag ska skala av. Alltså, jag kan ha en tajt t-shirt nu och med i princip 0 kassler-effekt. Men när jag nu nästan är riktigt vässad form, blir det snudd på fånigt (och patetiskt) att låta lite Barbapappa-daller sitta kvar.

När opereras du?
Citera
2024-10-29, 06:30
  #119
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Yeah!

From i dag ska jag vara stenhård - eller i alla fall väsentligt hårdare - på att hålla intaget till 1800 kcal. Jag har 2-3 sladderkilon som jag ska skala av. Alltså, jag kan ha en tajt t-shirt nu och med i princip 0 kassler-effekt. Men när jag nu nästan är riktigt vässad form, blir det snudd på fånigt (och patetiskt) att låta lite Barbapappa-daller sitta kvar.

När opereras du?
Verkar som 17-1800 kcal är en magisk gräns för både dig och mig att få deffen bra, sen är jag lite nördig att räkna min förbränning med min smartklocka och försöker ligga runt 2700-2900 kcal per dygn, Håller jag det brukar 1 kg i veckan funka men jag tror att efter min operation kommer jag inte kunna hålla minus på 1000 kcal per dag då jag tror musklerna får lida av det och går ner på -300 per dag

Operationen är om 1 vecka
Citera
2024-10-29, 06:35
  #120
Medlem
twinlab9999s avatar
20241028
En kvällspromenad på 5 km i mörkret blev det också. Har beställt blodprover som jag ska ta på torsdag och kolla hormon värdena.

Allmäntillståndet: precis som igår, väntar bara in operationen just nu

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Träningstid: 00h 39m
Knäböj: 10 x 75, 10 x 105, 10 x 105, 10 x 105
Benpress: 12 x 125, 12 x 155
Rumänska marklyft: 10 x 60, 10 x 65, 10 x 65
Benspark: 12 x 105, 12 x 105
Stående vadpress: 15 x 95, 15 x 95
Antal set: 12
Antal reps: 138
Medelvikt: 99,9 kg
Total vikt: 13780 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 2 av 3, passet gick ändå helt ok hade energi sen är det lite en transportsträcka till operationen, 5 träningspass kvar

Träna hårt men var snäll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in