2024-10-29, 18:44
  #121
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Verkar som 17-1800 kcal är en magisk gräns för både dig och mig att få deffen bra, sen är jag lite nördig att räkna min förbränning med min smartklocka och försöker ligga runt 2700-2900 kcal per dygn, Håller jag det brukar 1 kg i veckan funka men jag tror att efter min operation kommer jag inte kunna hålla minus på 1000 kcal per dag då jag tror musklerna får lida av det och går ner på -300 per dag

Operationen är om 1 vecka

Japp. Check på den snarlika magin. Också! Jag räknar min förbränning lite enklare. Stegräknare och RunKeeper. Ok, så du lägger dig på 1500 kcal efter operationen?
Citera
2024-10-29, 18:46
  #122
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
20241028
En kvällspromenad på 5 km i mörkret blev det också. Har beställt blodprover som jag ska ta på torsdag och kolla hormon värdena.

Allmäntillståndet: precis som igår, väntar bara in operationen just nu

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Träningstid: 00h 39m
Knäböj: 10 x 75, 10 x 105, 10 x 105, 10 x 105
Benpress: 12 x 125, 12 x 155
Rumänska marklyft: 10 x 60, 10 x 65, 10 x 65
Benspark: 12 x 105, 12 x 105
Stående vadpress: 15 x 95, 15 x 95
Antal set: 12
Antal reps: 138
Medelvikt: 99,9 kg
Total vikt: 13780 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 2 av 3, passet gick ändå helt ok hade energi sen är det lite en transportsträcka till operationen, 5 träningspass kvar

Träna hårt men var snäll

Starkt jobbat trots krånglande buk/tarmar! Hur känns benpressen? Spontant känns just den (iofs knäböj och marklyfta likaså) som att något skulle kunna ploppa ut. Uuuhh.

Som sagt: Starkt med betyg 2 i det här läget!
Citera
2024-10-29, 20:32
  #123
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Japp. Check på den snarlika magin. Också! Jag räknar min förbränning lite enklare. Stegräknare och RunKeeper. Ok, så du lägger dig på 1500 kcal efter operationen?
ja eftersom jag i början kommer vara ganska orörlig, första veckan så ca 1500 kcal men så klart får det inte påverka läkningen, kroppen kanske jobbar intensivt att läka.
Citera
2024-10-29, 20:33
  #124
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Starkt jobbat trots krånglande buk/tarmar! Hur känns benpressen? Spontant känns just den (iofs knäböj och marklyfta likaså) som att något skulle kunna ploppa ut. Uuuhh.

Som sagt: Starkt med betyg 2 i det här läget!
knäböj och benpress funkar nu när jag har bråckskyddet, men det funkade bra innan, värst är marklyft och det har jag ännu inte testat med skyddet, blir imorgon...
Citera
2024-10-29, 20:39
  #125
Medlem
twinlab9999s avatar
20241029
En kvällspromenad på 9 km under kvällen med vila från gymmet idag

Allmäntillståndet: precis som igår, väntar bara in operationen just nu

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Prepp: 375mg testo e E7D



Träna hårt men var snäll
Citera
2024-10-30, 09:33
  #126
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
20241029
En kvällspromenad på 9 km under kvällen med vila från gymmet idag

Allmäntillståndet: precis som igår, väntar bara in operationen just nu

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Prepp: 375mg testo e E7D

Träna hårt men var snäll

Prydligt men nästan en mil innanför PW-västen. Jag tycker PW's är så sjukt tråkigt. Man bara...går. Ja, man kan lyssna på musik, poddar och dokumentärer men det blir fan inte mer roligt för det. Springa är trist men det är i alla fall någon slags action. Eller med andra ord: 9 km blir extra starkt i mina ögon!

Nu får jag i regel ihop 10-13 000 steg oavsett. Vilket är bra. Men jag borde ta upp löpningen. Fast jag vill springa i löpsspår/skog och inte på asfalt. Just nu är det här en liten utmaning i sig.
Citera
2024-10-30, 18:13
  #127
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Prydligt men nästan en mil innanför PW-västen. Jag tycker PW's är så sjukt tråkigt. Man bara...går. Ja, man kan lyssna på musik, poddar och dokumentärer men det blir fan inte mer roligt för det. Springa är trist men det är i alla fall någon slags action. Eller med andra ord: 9 km blir extra starkt i mina ögon!

Nu får jag i regel ihop 10-13 000 steg oavsett. Vilket är bra. Men jag borde ta upp löpningen. Fast jag vill springa i löpsspår/skog och inte på asfalt. Just nu är det här en liten utmaning i sig.
Jag gillar att promenera men det tar lång tid att förbränna. Springa går fortare men det är inte kul. Igår hade jag kört bil och möten samt inget gym och jag har en budget på 900 kcal aktiva kcal för att kunna lita på mitt minus kcal…😊
Citera
2024-10-30, 20:04
  #128
Medlem
twinlab9999s avatar
20241030
En kvällspromenad på 5 km i mörkret blev det också.

Allmäntillståndet: ingen förändring, livet leker

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Träningstid: 00h 46m
Bänkpress: 8 x 65, 5 x 95, 6 x 132,5, 6 x 132,5, 6 x 132,5
Press: 6 x 32,5, 6 x 55, 6 x 55, 6 x 55
Skivstångsrodd: 6 x 32,5, 6 x 60, 6 x 60, 6 x 60
Dips: 20 x 95 "Max reps!", 20 x 95 "Max reps!", 18 x 95 "Max reps!"
Hammarcurl: 6 x 17, 6 x 17, 6 x 17
Antal set: 15
Antal reps: 130
Medelvikt: 81,4 kg
Total vikt: 10577 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 1 av 3, idag var det tungt igen, testo har inte kickat in och tren är ute, mest känns det i muskelfästena i armarna, lite ont men inte smärtsamt. Man är inte riktigt den hydraul pressen som tidigare men 4 träningspass kvar till D-day

Träna hårt men var snäll
Citera
2024-10-31, 08:38
  #129
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
20241030
En kvällspromenad på 5 km i mörkret blev det också.

Allmäntillståndet: ingen förändring, livet leker

Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K

Träningstid: 00h 46m
Bänkpress: 8 x 65, 5 x 95, 6 x 132,5, 6 x 132,5, 6 x 132,5
Press: 6 x 32,5, 6 x 55, 6 x 55, 6 x 55
Skivstångsrodd: 6 x 32,5, 6 x 60, 6 x 60, 6 x 60
Dips: 20 x 95 "Max reps!", 20 x 95 "Max reps!", 18 x 95 "Max reps!"
Hammarcurl: 6 x 17, 6 x 17, 6 x 17
Antal set: 15
Antal reps: 130
Medelvikt: 81,4 kg
Total vikt: 10577 kg

Prepp: 375mg testo e E7D

Betyg 1 av 3, idag var det tungt igen, testo har inte kickat in och tren är ute, mest känns det i muskelfästena i armarna, lite ont men inte smärtsamt. Man är inte riktigt den hydraul pressen som tidigare men 4 träningspass kvar till D-day

Träna hårt men var snäll

Fan, du liksom bara snärtar iväg 18 reps på 132,5 kg i dina tre sista set. Overkligt!
Dipsen: Innebär "Max reps!" att du PB:ade här??

Hydraulpress var en riktigt snitsig liknelse! Det är exakt så det känns. Speciellt med Tren i systemet. Kanske bra att det är lite tungt just nu? Så tränar du extra snällt de sista dagarna.

När tycker du att vi kör igång vår Boldenone & Testo-kur? From januari?
Citera
2024-10-31, 09:21
  #130
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Fan, du liksom bara snärtar iväg 18 reps på 132,5 kg i dina tre sista set. Overkligt!
Dipsen: Innebär "Max reps!" att du PB:ade här??

Hydraulpress var en riktigt snitsig liknelse! Det är exakt så det känns. Speciellt med Tren i systemet. Kanske bra att det är lite tungt just nu? Så tränar du extra snällt de sista dagarna.

När tycker du att vi kör igång vår Boldenone & Testo-kur? From januari?
Ja sen är uppvärmningen med i dessa set på bänk osv. Max reps innebär så många jag orkar men inget pb. Nej det är bra att det inte är så tungt och min tid kommer efter rehab så det är helt ok pass och lite lugnare inför operationen.
Januari kan nog bli bra att starta. Kanske mitten eftersom jag inte vet hur jag återhämtar mig efter operationen men om allt går enl plan kan man börja träna lite smått på gym efter 6 v. Då är vi i mitten av december och därmed en månad att komma tillbaka. Hur låter det?
Citera
2024-10-31, 14:07
  #131
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Ja sen är uppvärmningen med i dessa set på bänk osv. Max reps innebär så många jag orkar men inget pb. Nej det är bra att det inte är så tungt och min tid kommer efter rehab så det är helt ok pass och lite lugnare inför operationen.
Januari kan nog bli bra att starta. Kanske mitten eftersom jag inte vet hur jag återhämtar mig efter operationen men om allt går enl plan kan man börja träna lite smått på gym efter 6 v. Då är vi i mitten av december och därmed en månad att komma tillbaka. Hur låter det?

Nu känner jag mig puckad. Klart du "bara" maxade till du inte orkade ett, ett enda reps till


Mitten av januari låter perfekt. PERFEKT!
Citera
2024-10-31, 19:33
  #132
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Nu känner jag mig puckad. Klart du "bara" maxade till du inte orkade ett, ett enda reps till


Mitten av januari låter perfekt. PERFEKT!
Inte puckad skyll på feberyra 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in