Citat:
Ursprungligen postat av
twinlab9999
20241030
En kvällspromenad på 5 km i mörkret blev det också.
Allmäntillståndet: ingen förändring, livet leker
Kost: Enl plan idag 1700 kcal 180/80/80 P/F/K
Träningstid: 00h 46m
Bänkpress: 8 x 65, 5 x 95, 6 x 132,5, 6 x 132,5, 6 x 132,5
Press: 6 x 32,5, 6 x 55, 6 x 55, 6 x 55
Skivstångsrodd: 6 x 32,5, 6 x 60, 6 x 60, 6 x 60
Dips: 20 x 95 "Max reps!", 20 x 95 "Max reps!", 18 x 95 "Max reps!"
Hammarcurl: 6 x 17, 6 x 17, 6 x 17
Antal set: 15
Antal reps: 130
Medelvikt: 81,4 kg
Total vikt: 10577 kg
Prepp: 375mg testo e E7D
Betyg 1 av 3, idag var det tungt igen, testo har inte kickat in och tren är ute, mest känns det i muskelfästena i armarna, lite ont men inte smärtsamt. Man är inte riktigt den hydraul pressen som tidigare men 4 träningspass kvar till D-day
Träna hårt men var snäll
Fan, du liksom bara snärtar iväg 18 reps på 132,5 kg i dina tre sista set. Overkligt!
Dipsen: Innebär "Max reps!" att du PB:ade här??
Hydraulpress var en riktigt snitsig liknelse! Det är
exakt så det känns. Speciellt med Tren i systemet. Kanske bra att det är lite tungt just nu? Så tränar du extra snällt de sista dagarna.
När tycker du att vi kör igång vår Boldenone & Testo-kur? From januari?