Citat:
Ursprungligen postat av
twinlab9999
20241026
Haft 2 dagar vila men med 6 km promenad varje dag.
Allmäntillståndet har varit ok dessa dagar och bråcket har varit relativt lugnt så inget speciellt att klaga på. Sen fick jag äntligen bråck skyddet idag som jag använder, ser ut som en liten suspensoar men man lägger den i ljumsken och spänner den grensle och längs midjan med en kudde som trycker mot bråcket. Ska se om man kan köra lite mark med denna vid tillfälle.
Träningstid: 00h 47m
Bänkpress: 8 x 80, 10 x 112,5, 10 x 112,5, 10 x 112,5
Uppåtlutande hantelpress: 10 x 40, 10 x 40
Stående kabelflyes: 10 x 25, 10 x 25
Axelpress med hantlar: 10 x 26, 10 x 26
Sidolyft med hantlar: 10 x 11, 10 x 11
Liggande tricepsextension med skivstång: 10 x 50, 10 x 50, 10 x 50
Tricepsextension över huvudet med kabel: 10 x 35, 10 x 35
Antal set: 16 Antal reps: 160
Medelvikt: 60,3 kg
Total vikt: 9655 kg
Prepp: 375mg testo e E7D
Betyg 1 av 3, nu kändes verkligen att tren har lämnat kroppen och testo e har ju ännu inte byggts upp, jag visst ju att denna dagen skulle komma men man blir ändå besviken. Hade det inte varit inför operationen hade jag börjat köra testo e 3 veckor innan jag slutat med snabba prepp. Fick slita som ett djur med vikterna, inget tryck eller energi. Kommer att vara en hård träningsvecka nu inför operationen men bara att bita ihop för sen kommer ändå resan att komma tillbaka. Vet man anledningen så är det bara att bita ihop och göra sitt bästa.
Tog en ätardag på kvällen men jag åt inget nyttigt, det blev smågodis och skräp men höll proteinet högt, grillade kycklinglårfileer med lösviktsgodis...
Träna hårt men var snäll
Vet du kompis (och det här är kanske INTE vad du vill höra men..

) jag tror det här kan vara typ perfekt för dig. Just nu. Tren ger en sådan överväxel att det inte liknar någonting jag upplevt. Tänk att din kropp och ditt system just nu får en soft spa-helg. Snart kickar testot in och då, då kör du satan och sedan 2025 tar du och jag hand i hoppsasteg och kör en grym Boldenone/Testo-kur jämsides, deal?