Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Så nej med andra ord? Det finns inget som tyder på att strimmorna är något annat än contrails?
Jag förstår inte hur du missförstår vad jag skrev?
Det jag skrev gick inte att tolka som ja eller nej och min poäng har hela tiden varit, fast jag har inte sagt det rakt ut, men hela tiden har min poäng varit att om båda existerar utesluter inte den ena att den andra existerar. Du verkar tro att om plan A existerar kan inte plan B existera. Jag finner det väldigt konstigt? Sen hade du även som argument att bara för att videon där de gick in i detailj på hur det fungerade var från en båt, då jag även länkade en video där de beskriver att de kan spridas på olika sätt vilket gör att du redan fått svar på vad du försöker använda som motargument och därmed fungerade inte ditt motargument.
Då jag skriver "Om du har en cheeseburgare och ngn tar bort osten så har du en hamburgare och därför existerar inte cheeseburgare i huvudtaget?" så menar jag att om det ena existerar utesluter det inte att det andra existerar, vilket ditt argument verkar gå ut på? Att det existerar är inte en teori, det går att läsa om med en enkel sökning och har vetenskapliga artiklar som lätt går att googla fram. Jag vet inte vad det är du påstår inte existerar ens?