2024-10-27, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Kul att du lägger ut en sån sak samtidigt som kräftan på sin instagram 😂
Vad behöver ni ett DNA test eller? Som bevisar att han är pappa till tvillingarna, idiot!

Kul att du blir road av så lite och fick skratta, det bjuder jag på.
Har inget intresse av att titta på dessa människors Instagram, Facebook, TikTok eller allt vad det heter. Jag kollar, av nyfikenhet, på deras YouTube ibland, mest för att försöka få en förståelse varför alla dessa puckon beter sig som omogna tonåringar. Självklart så tittar jag på ett sätt som inte gynnar dem ekonomiskt.

"Ni"? Är 100% säker på att jag är ensam i brallorna...

Du verkar ha en väldigt otrevlig personlighet, jobba lite mer på den så kanske du kommer någon vart i livet och blir älskad du också.
Senast redigerad av VemSkaManTroPa 2024-10-27 kl. 18:12.
Citera
2024-10-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Kul att du blir road av så lite och fick skratta, det bjuder jag på.
Har inget intresse av att titta på dessa människors Instagram, Facebook, TikTok eller allt vad det heter. Jag kollar, av nyfikenhet, på deras YouTube ibland, mest för att försöka få en förståelse varför alla dessa puckon beter sig som omogna tonåringar. Självklart så tittar jag på ett sätt som inte gynnar dem ekonomiskt.

"Ni"? Är 100% säker på att jag är ensam i brallorna...

Du verkar ha en väldigt otrevlig personlighet, jobba lite mer på den så kanske du kommer någon vart i livet och blir älskad du också.

Det blev intressant för att du la upp det ungefär samtidigt som kräftan, som han sedan tog bort, antar att han inte kan stå för det.

Vilka menar du med Ni?

Varför ska jag vara trevlig mot någon som försöker skapa trådsanningar och funderingar om någon är biologisk pappa till 2 flickor? helt sjukt!
Citera
2024-10-27, 21:30
Medlem
Dopys avatar
Att Anjo tycker det är okej att kolla in i människor hem genom fönstret är bara sjukt.
Hoppas ingen tar efter hans sjuka beteende. Lisen och barnen skulle nog tycka det vore obehagligt om främmande människor kollade in i deras hem genom fönstret.
Citera
2024-10-28, 10:43
Medlem
Citat:
Kul att du lägger ut en sån sak samtidigt som kräftan på sin instagram 😂
Vad behöver ni ett DNA test eller? Som bevisar att han är pappa till tvillingarna, idiot!

Här skrev du "Vad behöver ni ett DNA test eller? Jag besvarade din kommentar med: "Ni"? Är 100% säker på att jag är ensam i brallorna..."

Citat:
Det blev intressant för att du la upp det ungefär samtidigt som kräftan, som han sedan tog bort, antar att han inte kan stå för det.

Vilka menar du med Ni?

Varför ska jag vara trevlig mot någon som försöker skapa trådsanningar och funderingar om någon är biologisk pappa till 2 flickor? helt sjukt!

Det är en sak att du inte förstår vad andra skriver men att du inte förstår/vet vad du själv skriver är lite skrämmande.

Du måste öva på hur man behandlar andra. Det är inte ok att kalla andra människor för otrevliga saker, bara för att de inte tycker/tänker eller har samma åsikter som dig själv.

För din vetskap så försöker jag inte skapa någon trådsanning men du har självklart rätt att tro det.

Önskar dig en trevlig dag!
Citera
2024-10-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Här skrev du "Vad behöver ni ett DNA test eller? Jag besvarade din kommentar med: "Ni"? Är 100% säker på att jag är ensam i brallorna..."

Det är en sak att du inte förstår vad andra skriver men att du inte förstår/vet vad du själv skriver är lite skrämmande.

Du måste öva på hur man behandlar andra. Det är inte ok att kalla andra människor för otrevliga saker, bara för att de inte tycker/tänker eller har samma åsikter som dig själv.

För din vetskap så försöker jag inte skapa någon trådsanning men du har självklart rätt att tro det.

Önskar dig en trevlig dag!

Tack detsamma ha en fin kväll.
Citera
2024-10-28, 18:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Att Anjo tycker det är okej att kolla in i människor hem genom fönstret är bara sjukt.
Hoppas ingen tar efter hans sjuka beteende. Lisen och barnen skulle nog tycka det vore obehagligt om främmande människor kollade in i deras hem genom fönstret.
Vem vet - de kanske gillar det.
Nu bor de ju i villa med markplan så det är väl bara för hågade att prova -- kul om de spelar in reaktionen och lägger upp också, så vi kan jämföra tänker jag.
Citera
2024-10-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var det mest puckade jag läst på länge.
Tror att antalet förhör på något sätt spelar in för hur långt ett straff blir ... om han ens blir dömd

Såklart inte förhören spelar in men brotten i sig kommer göra att han får sitta inne ett tag, han kommer bli dömd.
Citera
2024-10-28, 19:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Citat:
Vem vet - de kanske gillar det.
Nu bor de ju i villa med markplan så det är väl bara för hågade att prova -- kul om de spelar in reaktionen och lägger upp också, så vi kan jämföra tänker jag.
Kul också att han inte ville filma in för att det kanske är "olagligt typ"

Extremt kränkande att gå och snoka genom någons fönster sådär, flera gånger dessutom.

Vore kul att ha diverse män som kollar in i Anjos hus ja under olika tidpunkter! Kan till och med ta med sig en stege för bättre insyn. Passa på att slänga några Pepsi-burkar på gräsmattan också!
Citera
2024-10-28, 19:44
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Det var det mest puckade jag läst på länge.
Tror att antalet förhör på något sätt spelar in för hur långt ett straff blir ... om han ens blir dömd

Japp. Fler förhör - längre straff. Det står i Svea rikes grundlag.
Citera
2024-10-28, 21:26
Medlem
Spritnotas avatar
Såg videon där han ljög tungan BLÅ om Verz.

Förutom att _allt_ hände i en gravt förvanskad tidsordning är det "chill ingen big deal" och inget värt att nämna ALLS att han publicerade ett samtal han lovade inte sprida på "mina barn" (de är bara 2 år kan inte ingå avtal" när Verz sade han mådde så dåligt han ville ta livet av sig.

Anjo har bara DOLT på sin kanal.

Posta igen, felfria du.

Nej JAG GLÖMMER ALDRIG. JAG ÄR TEAM HYDRA.
.
Citera
2024-10-28, 21:28
Medlem
Spritnotas avatar
Snälla Anjo. PUBLICERA DEL 7 EL 8 ELLER VAD DETVAR OM VERZ I storyn om Joz.
Citera
2024-10-28, 21:31
Medlem
Spritnotas avatar
Jag har sett mycket..
ANJO fega iväg totalt om Verz är droppen.

Han Cluee och Jocke gjorde DEN MEST VIDRIGA VIDEON EVER.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in