2025-03-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TostHasteran
Nej det var inte en video, jag har sett dig och några fler skrocka ikapp över hur ni vägrar se videos flertal gånger, ni kollar endast embeddade videos och när ni får argument att besvara kan ni inte ge svar för ni klickar inte på videos från hans kanal på YT. Därmed har ni noll att säga i dessa diskussioner, men dumförklara andra som länkar bevis gör ni med en dumskalles glädjefyllda rop haha det är så helvetes kul att se er uppvisning av intelligensbrist.

Hörru'.. kom igen när du får lite stuts mellan synapserna.

Nu låter du som Anjo.
Liten, osäker och bitter.
Citera
2025-03-19, 22:45
Medlem
Vet någon vem Anjos kamera man är?
Citera
2025-03-19, 22:46
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Gör Anjo några IG stores?

Asså jag tror varje gång att den senaste video är den värsta, sen släpper han ny som är värre än den förra.

Jag tror att Anjo kommer få juridiska konsekvenser av allt detta. Hur kan man vara så jävla dum i huvudet som Anjo och alla runt honom?

Har han inte vänner eller den där kamera mannen? Vem är han? Borde inte någon stoppa Anjo från alla sjuka videos?

Nmr videon, kamera mannen reagerar inte på hur sjukt det är? På dokumentären kamera mannen reagerar inte?

Han måste ju vara på Anjos nivå

Hans lille son gick före och Anjo lekte engagerad fader.

Inga stories som inte genererar content.

Få människor klarar av den psykosen partern har.

Stackars knulldockan Lisen. Kontraktet?
Citera
2025-03-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Hehe, vadå? Det har jag missat.

Tydligen hade någon gjort en filmsnutt eller foto av Anjosefsson med en liten penis och skrivit att hans fru var ofrivillig mottagare till den. Anjo blev jättearg - för det är ju våldtäkt. Och det skämtar man inte om. Anjo uppmanar nu hans följare att kontakta arbetsgivare, familj, vänner etc. för att detta måste få ett slut. Men det är ju att trappa upp det hela och det drabbar inte bara honom utan hans familj, men viktigt är viktigt.
Citera
2025-03-19, 22:48
Medlem
Kolla in när Rask, Motvikt och Anjo får sig en avhyvling som aldrig förr.

Den här killen har verkligen steppat upp.

https://youtu.be/KVmK6kvQoiU?si=-ZMCq-USP8hvDevV
Citera
2025-03-19, 22:53
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tydligen hade någon gjort en filmsnutt eller foto av Anjosefsson med en liten penis och skrivit att hans fru var ofrivillig mottagare till den. Anjo blev jättearg - för det är ju våldtäkt. Och det skämtar man inte om. Anjo uppmanar nu hans följare att kontakta arbetsgivare, familj, vänner etc. för att detta måste få ett slut. Men det är ju att trappa upp det hela och det drabbar inte bara honom utan hans familj, men viktigt är viktigt.

Hahaha….

Näääö…..

Anjo inte den bubben?

Bubben som trakasserat förståndshandikappade på nätet i flera år?

Bubben som ser det som en jävla smash om han slänger skit oavsett.
Citera
2025-03-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hahaha….

Näääö…..

Anjo inte den bubben?

Bubben som trakasserat förståndshandikappade på nätet i flera år?

Bubben som ser det som en jävla smash om han slänger skit oavsett.

I DÅNT GIVV A FAKK LIXOM!

Ja den lelle böbben är det. Så tråkigt.
Citera
2025-03-19, 22:55
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Det är ju snarare som tjat-sex, man ställer upp fast man kanske inte vill egentligen, och enligt Anjo är inte det våldtäkt.
Jag fattar inte hur han får ofrivilligt mottagare = våldtäkt

Tillägg: jag kom på varför. Anjo har ju redan visat att han inte förstår vad en våldtäkt faktiskt är. Inte konstigt att han missuppfattade och trodde ofrivillig mottagare = våldtäkt
Senast redigerad av Deimos01 2025-03-19 kl. 22:58.
Citera
2025-03-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det är ju snarare som tjat-sex, man ställer upp fast man kanske inte vill egentligen, och enligt Anjo är inte det våldtäkt.
Jag fattar inte hur han får ofrivilligt mottagare = våldtäkt

Tillägg: jag kom på varför. Anjo har ju redan visat att han inte förstår vad en våldtäkt faktiskt är. Inte konstigt att han missuppfattade och trodde ofrivillig mottagare = våldtäkt

Folk reagerar för starkt på Lokals video. Det är inte så jävla illa. Det är ett skämt, och tror faktiskt att Lisen är ofrivillig mottagare till Anjos dick. Hon tar emot den för att han är en framgångsrik influenser som Lisen ser upp till.
Men har svårt att tro att man kan attraheras av någon som har Anjos skeva kvinnosyn.
Citera
2025-03-19, 23:04
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
I DÅNT GIVV A FAKK LIXOM!

Ja den lelle böbben är det. Så tråkigt.

Man får Ge Hans Knulldocka cred.

Stått pall. Hon har nu influerat glasögon till kvinnor med män?

De är iaf jättestoooooora.

Ny grej på tisha:

Je suis Anjo

Han är ju på riktigt där. Sen är det ingen hemlighet att han knarkis lite ( spårish mig bejb Anjo)

Hört att Lisen fått med sig av Ciaras outning av Måns.
Citera
2025-03-19, 23:05
Medlem
GravitySwitchs avatar
1. Att fakea en bild på hans fru är sjukt fult och elakt när det finns så mycket vettigt att anklaga på istället. Hon är oskyldig.
2. Han borde inte tagit upp piss från Flashback. Det kommer bara elda på allt.
3. Var är bilden?
Citera
2025-03-19, 23:08
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
1. Att fakea en bild på hans fru är sjukt fult och elakt när det finns så mycket vettigt att anklaga på istället. Hon är oskyldig.
2. Han borde inte tagit upp piss från Flashback. Det kommer bara elda på allt.
3. Var är bilden?

1. Inget värre än t ex 10000 IG konton gör. Lika som att sätta påfågelröv på kungen.
Släpp.

2. Låt honom.

3. Sätt påfågeln på Lisens glajjer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in