2024-10-26, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsispep
Han Karl är dum i huvudet lägg inte ens tid på att försöka förklara något för honom.
Utveckla gärna du som vet allt om dom men inte ens bor i området
Citera
2024-10-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Hänger du i byn om jag får fråga hur vet du annars att han inte är där. Först pratade du om att han aldrig var där nu säger du att han kanske hälsar på familj där kan du bestämma dig? Jag pratade om fayye från e4an.

Citat:
Han Karl är dum i huvudet lägg inte ens tid på att försöka förklara något för honom.

Det är ni som inte förstår.

Hagi som länge hängde med E4an har inte gjort det på flera år.
Sedan 1-2 år tillbaka har han hängt och varit med NBA grabbarna från Hagalund. Han var den enda från Rinkeby som var med o stampade AZ… fans inga fler från E4an eller shottaz som var med o stampa AZ.

Shottaz och FLg finns inte längre.
Citera
2024-10-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2

Sedan 1-2 år tillbaka har han hängt och varit med NBA grabbarna från Hagalund. Han var den enda från Rinkeby som var med o stampade AZ… fans inga fler från E4an eller shottaz som var med o stampa AZ.

Haha i praktiken finns dom fortfarande även om dom inte är aktiva, egentligen det jag menat från början.. men om jag formulerat mig fel så fine jag tar på mig den. Jag antar att ni både är aktiva på gatan och bor i dessa området då ni vet allt om detta
Citera
2024-10-26, 15:34
Medlem
Citat:

+1

Svårt att argumentera med barn som hänger på tiktok och idoliserar dessa personer 😂
Citera
2024-10-26, 15:37
Medlem
Citat:
Haha i praktiken finns dom fortfarande även om dom inte är aktiva, egentligen det jag menat från början.. men om jag formulerat mig fel så fine jag tar på mig den. Jag antar att ni både är aktiva på gatan och bor i dessa området då ni vet allt om detta

Nej jag förstod först inte vad du menade men efteråt så greppa jag det.

Jag menar samma sak som heheh5 prata om.
Shottaz och FLG finns inte längre som en gruppering på gatan.
Självklart finns de så länge Yasin och jb o alla dessa lever men de är inte aktiva på gatan.
Deras varumärke shottaz lever så länge MadeNiggaMusic har verksamheten öppen.
Citera
2024-10-26, 15:45
Medlem
Citat:
Nej jag förstod först inte vad du menade men efteråt så greppa jag det.

Jag menar samma sak som heheh5 prata om.
Shottaz och FLG finns inte längre som en gruppering på gatan.
Självklart finns de så länge Yasin och jb o alla dessa lever men de är inte aktiva på gatan.
Deras varumärke shottaz lever så länge MadeNiggaMusic har verksamheten öppen.
Absolut då förstår vi varandra!
Citera
2024-10-26, 20:10
Medlem
Citat:
Mordet på Thomas mamma är kopplat till det interna kriget i Husby.

Här är några händelser som hänt på senaste tiden och som är kopplat till konflikten.
Sen så har det hänt mycket mer som inte allmänheten har någon aning om, inbrott, misshandel o mycket mer.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ng-tva-skadade

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...genhet-i-husby

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1131269

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...utning-i-husby

Vilken sida är oneal på? Samma som Thomas eller emot han?
Om det finns en intern konflikt i Husby är den kopplad med den i Sätra ändå för det är slice som har kontakterna inom narkotika i Husby.
Citera
2024-10-26, 20:11
Medlem
Citat:
Fast då kvarstår det faktum att Trolles mamma är den som blev skjuten och inte Trolle. FLG har aldrig krigat på det sättet att de går på anhöriga, men 3 år efter mordet på kb skulle de helt plötsligt få för sig att skjuta mamman? Låter inte trovärdigt alls. Abz dödar kb, som payback tar FLG (som knappt ens finns kvar) Trolles mamma för att Trolle är nära vän med Abz. Det där går inte riktigt ihop.

Det som du säger att det finns en hotbild mot Trolle från shottaz yngre (FLG?) hade möjligtvis varit sanning för 3+ år sedan, inte idag.

Det är sant jag har ingen koll längre men jag hade det runt 2021-22
Citera
2024-10-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Vilken sida är oneal på? Samma som Thomas eller emot han?
Om det finns en intern konflikt i Husby är den kopplad med den i Sätra ändå för det är slice som har kontakterna inom narkotika i Husby.

Sätra kör med Slice.
Oneal kör med slice.
Trolle kör med Oneal och Slice.
Citera
2024-10-27, 00:56
Medlem
Citat:
Makkan är väll ute nu också?
Trodde att Makkan fick livstid i en dansk cell för köpenhamnsmorden?

Tänker du på Shobre?
Citera
2024-10-27, 06:37
Medlem
Citat:
Nej absolut så är det men dom finns ju fortfarande. Dock har jag hört att kurden är väldigt aktiv på gatan fortfarande.

Vad heter kurden på Instagram?
Citera
2024-10-27, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Dom har inte varit i byn sedan sommaren, vilket är flera månader sedan. De var enbart där för Jaffars album release och sedan musikvideo-inspelning till Yasins låt med en tysk artist.

De har inte varit där sedan dess. Kanske för att hälsa på familj och så men de hänger absolut inte där. Vad är det du inte förstår?

Ja Hagi var med, han har inte varit affilierad med Shottaz eller E4an på flera år nu, han är med Hagalund grabbarna nu
Fattar inte grejen vill ni att JB och Yasin ska stå och hänga i Rinkeby torg som dom gjorde för 10 år sen de är båda miljonärer på musiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in