2024-10-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Säger inget om hans politik, bara att karln är helt blåst. Kan du hitta någon vettig säger att Trump är intelligent?
Anser du att han ger ett intelligent utryck? Släpp politiken nu, upplever du att Trump är smart?

Super smart. Dock inte särskilt intelligent eller för den delen allmänbildad. Jag tar honom i både IQ och i ett quizz. Det är inget snack. Men han är smart som fan. En av tidernas smartade offentliga personer om jag ska vara ärlig. Få, om ens någon har gjort så mycket med det de har.

Allt jag kräver är smarthet. Intelligens eller allmänbildning är inte särskilt intressant i nuläget. Harris är inget av det sistnämnda och saknar därtill smarthet. Bara en dåre hade röstat på henne.
Citera
2024-10-25, 23:07
Medlem
Citat:
Jag har inte kommenterat vad han säger.

Jag har sagt att han är korkad. Om du inte kan se det så är du såklart en av hans anhängare.

Tycker du att Trump är smart? Intelligent? Sedan kanske hans politik är bra, vad vet jag. Men Trump saknar precis allt som en smart person har.

Nej just du vet inget för att din info om Trump är från svensk media. Median visar heller inte nåt av demokraternas vansinne i landet dom ställt till med. Så du vet inget om det heller.
Citera
2024-10-25, 23:20
Avslutad
Citat:
Läse du ens vad jag skriver?

Jag säger att han är korkad. Att du inte ser det beror antagligen på att du tillhör den korkade väljarskaran som han attraherar.

Säger inget om hans politik, bara att karln är helt blåst. Kan du hitta någon vettig säger att Trump är intelligent?
Anser du att han ger ett intelligent utryck? Släpp politiken nu, upplever du att Trump är smart?
Men lägg ner hur är Trump korkad? Han vill ta bort alla illegala invandrare och se till så att USA får tillbaka de jobb som har skickats till andra länder?
Citera
2024-10-25, 23:21
Medlem
Citat:
Breivik ville också det bästa för sitt land.

Det jag säger är att Trump är extremt korkad.

Du kan säkert hitta en del smarta som anser att man ska rösta på honom, men jag tror inte att du kan finna en endas riktigt smart person som anser att han är ett geni eller ens i närheten.
Diskutera inte det med någon annan. Du kommer att framstå som en idiot. Det finns smarta som tror att en seger för Trump är bra, men jag har inte sett någon smart som anser att Trump är är ens i närheten av intelligent.

Om nu inte dina kollegor också är riktigt korkade. Då kan ni sitta och diskuterar er vidriga situation i hamsterhjulet istället för att göra något åt det. En högre utbildning är dock nog kört för er.
Jag gillar inte personligen Trump. Men ett stort men är att jag har en släkting i USA och hon säger att när Trump styrde så kunde hon leva på lönen men inte efter Biden. Tror inte hon ljuger. Så ska hon ta 4 år till av kommunistist styre eller klara sig på sin lön? Vad skulle du välja? Du vet att det var noll krig under Trump. Eller rättare sagt att han startade inga. Jag själv gillar Tulsi en kvinna med Hjärna. Tips är att lyssna på henne. Kommer inte ihåg just nu men hon berättar vem som verkligen bestämmer i USA. Sen får du tycka vad du vill. Jag får återkonma när jag hittar klippet med henne.
Citera
2024-10-25, 23:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Hur kan du säga att en person som vill det bästa för sitt land OCH världen en idiot?? Läser du bara Aftonbladet och Expressen eller??
Du framstår som en naiv och lättlurad idiot.
Citera
2024-10-25, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Jag gillar inte personligen Trump. Men ett stort men är att jag har en släkting i USA och hon säger att när Trump styrde så kunde hon leva på lönen men inte efter Biden. Tror inte hon ljuger. Så ska hon ta 4 år till av kommunistist styre eller klara sig på sin lön? Vad skulle du välja? Du vet att det var noll krig under Trump. Eller rättare sagt att han startade inga. Jag själv gillar Tulsi en kvinna med Hjärna. Tips är att lyssna på henne. Kommer inte ihåg just nu men hon berättar vem som verkligen bestämmer i USA. Sen får du tycka vad du vill. Jag får återkonma när jag hittar klippet med henne.

åh hjälp

Under COVID dopades ekonomin.

Inflation efteråt, inte bara i USA utan hela världen.

"noll krig under Trump" - mellanöstern, syrien, ukraina kriget började egentligen 2014 med krim

Tulsi Gabbard - Låt mig gissa, det är (((eliten))) som (((egentligen))) styr USA? Ni är så tröttsamma.

Jag gillade konspirationer i tonåren att nörda ned mig i, men riktig historia är mycket mer intressant och man inser hur det fungerar.

Här är förövrigt en 4h lång video (vet att ni konspiratoriker gillar långa dokumentärer, ja jag har sett gratest story never told, skräp är den) om hur trump försökte stjäla 2020:

https://youtu.be/FzMTeopD6f4?si=HPvGOEe5Q8Q6VqWZ

Till dig med TS
Citera
2024-10-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ett rykte gör gällande att något kommer droppas som kommer sänka Trumps kampanj. Skulle inte bli förvånad om Vance lägligt hoppar av kampanjen i samband med intervjun hos Rogan.

Förmodligen nåt mot kvinnor eller att han gjort upp en plan om ett delat Europa med Putin där Ryssland tar de östra delarna.

Riktigt sjukt.

Haha, det är ändå rätt intressant hur vänstern TOTALT tagit över konspirationsteorierna. Låt oss alla läsa "sagan om hur ond Trump är" och må bra i vår desperation. En favorit saga faktiskt.

Nja, låt oss istället gå ut och leta efter Sasquatch, vetja! Jag har hört att krabaten är jätteond och jätte, jätte verklig.
Citera
2024-10-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Låt oss då konstatera att han lämnar lite dubbla budskap...

Free speech betyder inte 100% judisk kontroll över media. En demokrati ska ha en fri, oberoende och ärlig media så att medborgarna kan fatta riktiga beslut & rösta baserat på sanningen.
Citera
2024-10-25, 23:46
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassmachin
Haha, det är ändå rätt intressant hur vänstern TOTALT tagit över konspirationsteorierna. Låt oss alla läsa "sagan om hur ond Trump är" och må bra i vår desperation. En favorit saga faktiskt.

Nja, låt oss istället gå ut och leta efter Sasquatch, vetja! Jag har hört att krabaten är jätteond och jätte, jätte verklig.

Sagan om att Hitler 1932 är ond "är jättekonstigt, jätemerkigt, vetja"

Liten checklist på bra ledare:
a Pratar väl om sina föregångare, uppmuntrar stabilitet
b Pratar om hur denne vill stärka och fostra sina efterträdare
c Tonar ner sitt "jag" och säger att denne själv är bara en att ärva denna fina nation

Trump? a,b,c fail?
Citera
2024-10-25, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sagan om att Hitler 1932 är ond "är jättekonstigt, jätemerkigt, vetja"

Liten checklist på bra ledare:
a Pratar väl om sina föregångare, uppmuntrar stabilitet
b Pratar om hur denne vill stärka och fostra sina efterträdare
c Tonar ner sitt "jag" och säger att denne själv är bara en att ärva denna fina nation

Trump? a,b,c fail?

Hmmm ... osäker på om du är för eller emot Trump lol. Men checkar av alla dessa påhittade påstående oavsett..

1. Trump pratar mycket gott om sina företrädare, inte minst Reagan och Lincoln.
2. Trump lyfter fram flertalet kandidater som bra ledare för landet. Inte minst de guvunörer han stötat runtom USA.
3. Det är ingen hemlighet att Trumps kids kommer att kandidera framöver. Han lyfter även fram sin VP JD och MÅNGA MÅNGA ANDRA. Vem har Harris lyft fram som sin efterträdare?

En bra ledare, med andra mycket sanningsenliga ord.
Senast redigerad av Kassmachin 2024-10-25 kl. 23:55.
Citera
2024-10-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Här är en video om de typiska väljarna som faller för Trump. Intressant att se. Observera att detta är inte skådespelare/komiker som man kunde tro, utan riktiga Trump-supporters som svarar på riktiga frågor:

https://www.youtube.com/watch?v=W7661YW0FH4

Och du tror inte att urvalet gjordes selektivt? Hur många röstar på Trump? 60-70 miljoner någonting och här lyfte man fram en handfull uttalanden.

Förresten- hur vet DU att det inte är fejkat, består av skådespelare, är fulklippt ..?

Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Lite kul att se faktiskt. Det är inte vilket obildat och värdelöst pack som helst det där. Addera lite Dunning-Kruger bara så får du en typisk trumpnisse här.

En till med uppenbara brister i sitt kritiska/logiska tänkande. Vad vet DU om hela bilden ..?

Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ett rykte gör gällande att något kommer droppas som kommer sänka Trumps kampanj. Skulle inte bli förvånad om Vance lägligt hoppar av kampanjen i samband med intervjun hos Rogan.

Förmodligen nåt mot kvinnor eller att han gjort upp en plan om ett delat Europa med Putin där Ryssland tar de östra delarna.

Riktigt sjukt.

Ett rykte … skulle inte bli förvånad … förmodligen nåt …

Det riktigt sjuka är väl att du låter dina fantasier flyga iväg och inte skäms för att erkänna det.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Chinese Hackers Are Said to Have Targeted Phones Used by Trump and Vance

The Trump campaign was informed this week that hackers may have gained access to data from the phones through a breach of American telecommunications systems."

https://www.nytimes.com/2024/10/25/us/politics/trump-vance-hack.html

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2024/10/25/politics/chinese-hackers-targeted-trump-and-vances-phone-data

Lika illa här: Are Said … may have …

Har du inget vettigare för dig än att sprida din osammanhängande och aggressiva dynga?

Stackars liten.

Citat:
Ursprungligen postat av Kassmachin
Hmmm ... osäker på om du är för eller emot Trump lol. Men checkar av alla dessa påhittade påstående oavsett..

1. Trump pratar mycket gott om sina företrädare, inte minst Reagan och Lincoln.
2. Trump lyfter fram flertalet kandidater som bra ledare för landet. Inte minst de guvunörer han stötat runtom USA.
3. Det är ingen hemlighet att Trumps kids kommer att kandidera framöver. Han lyfter även fram sin VP JD och MÅNGA MÅNGA ANDRA. Vem har Harris lyft fram som sin efterträdare?

En bra ledare, med andra mycket sanningsenliga ord.

Är det kanske därför han är så populär och även spås vinna the Popular Vote?
Citera
2024-10-26, 00:31
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nej en katastrof i alla avseenden.

Min vän, du kan inte se se än. En dag kan du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem