Citat:
Ursprungligen postat av
domkraft
Jag gillar inte personligen Trump. Men ett stort men är att jag har en släkting i USA och hon säger att när Trump styrde så kunde hon leva på lönen men inte efter Biden. Tror inte hon ljuger. Så ska hon ta 4 år till av kommunistist styre eller klara sig på sin lön? Vad skulle du välja? Du vet att det var noll krig under Trump. Eller rättare sagt att han startade inga. Jag själv gillar Tulsi en kvinna med Hjärna. Tips är att lyssna på henne. Kommer inte ihåg just nu men hon berättar vem som verkligen bestämmer i USA. Sen får du tycka vad du vill. Jag får återkonma när jag hittar klippet med henne.
åh hjälp
Under COVID dopades ekonomin.
Inflation efteråt, inte bara i USA utan hela världen.
"noll krig under Trump" - mellanöstern, syrien, ukraina kriget började egentligen 2014 med krim
Tulsi Gabbard - Låt mig gissa, det är (((eliten))) som (((egentligen))) styr USA? Ni är så tröttsamma.
Jag gillade konspirationer i tonåren att nörda ned mig i, men riktig historia är mycket mer intressant och man inser hur det fungerar.
Här är förövrigt en 4h lång video (vet att ni konspiratoriker gillar långa dokumentärer, ja jag har sett gratest story never told, skräp är den) om hur trump försökte stjäla 2020:
https://youtu.be/FzMTeopD6f4?si=HPvGOEe5Q8Q6VqWZ
Till dig med TS