Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Herregud ++++1
DP - GÖR NÅT!
Stämmer det att Dumpens talesperson DP lämnat tråden eller är det en trådsanning? Hon har i alla fall inte visat sig sen medias överkörning av Dumpen men jag tror ändå att Sara Will Rise Again som sagt.
Fokus kommer ligga på att media drog igång drevet vid ett illa valt tillfälle dvs Sara på operationsbordet och väldigt lite på sakinnehållet. Man börjar kunna Dumpen vid det här laget.
Jag tröttnade när du och jag inte fick skicka blomster till Sara på sjukan och DPKatta viftade bort det som en idiotisk idé. Sen har hon mage att påstå att andra är otrevliga.
Hålla ställningarna på Flashback är inget för den känslige typen.