2024-10-25, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Helt fel, skulle säga att majoriteten av Dumpens "gäddor" blir kontaktade av Dumpen själva, och det är Dumpen som aktivt letar efter svagbegåvade män, som har svårt att sätta gränser. Jag kan gå in närmare på hur Dumpen och deras fiskare arbetar ifall du är intresserad.
Visa ett exempel gädda som blivit kontaktad och som uppenbart är så funktionsnedsatt.
Citera
2024-10-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Hon slussar även över "gäddor" utan deras vetskap direkt till IK (vilket visar på ett djupt samarbete dom emellan).
Och det går att köpa sig fri eller snarare förskjuta en publicering om man betalar 100 000 tals kronor till IK, och det är Sara och Patrik helt med på. Dessutom får Dumpen dela på pengarna som IK lyckas utpressa dessa personer på (Aftonbladet säger att dom har dokumentation på just detta).

Och det är den här information som är så extremt besvärande för Dumpen, hur länge är det okej att skjuta på en publicering? 1 år? 2 år? Vart går gränsen? Det har varit känt i minst ett halvår vilka metoder IK använder sig av, varför har inte Dumpen sagt upp samarbetet? Jo förmodligen för att det handlar om stora summor pengar för både Sara och Patrik, som dom skulle gå miste om.

Det räcker alltså att personen säger att den är självmordsbenägen för att kunna skjuta på en publicering, och det går till på följande sätt: Att Sara gör sin egna "professionella" bedömning över telefon, utan att hon har någon som helst utbildning att kunna ta sådana beslut.

Den andra delen som är lika besvärande för Dumpen är att dom hänvisar till ett företag som inte har rätt att vårda människor med pedofilastörningar. Inga legitimerad psykologer eller terapeuter jobbar för företaget. Dom saknar alltså helt kompetens att ta hand om personer med sexuella avvikelser, det gör att dom inte får den vård som kan tänkas behövas för att bli av med sin problematik, i dom fall där det verkligen rör sig om en äkta pedofil.

Om det verkligen handlade om att skydda barn och inte tjäna så mycket pengar som möjligt, så hade Dumpen ALDRIG samarbetet med IK, och det räcker inte att säga för Sara och Patrik att dom inte visste, det skeppet är bränt sedan länge.
Kan inte bli mer mitt i prick... men Sara och Patrik är stenhårda med sin princip att så länge de inte är dömda för det de gör så gör de inget fel... Dumpen är helt rätt och fullständigt OK tills rättsväsendet bevisat motsatsen.
Citera
2024-10-25, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Så som att DPKatta valt att gå ifrån föashback för hon känner folk är otrevliga och hotfulla emot henne. "Till att gå in på Grävgruppen."
Den som de tidigare nämnt att de tar avstånd ifrån men nu hänger både sara och katta där.

De var där först av alla. Den ena av dom är grundaren. Old news!
Citera
2024-10-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Kan inte bli mer mitt i prick... men Sara och Patrik är stenhårda med sin princip att så länge de inte är dömda för det de gör så gör de inget fel... Dumpen är helt rätt och fullständigt OK tills rättsväsendet bevisat motsatsen.

Samtidigt som de menar att gäddorna gör fel och ska dömmas å sälänge de inte döms eller ändras i lag så kommer de fortsätta.

Dumpen - oskyldig tills dömd i rätten.
"Gädda" - skyldig tills motsatsen är bevisad.
Citera
2024-10-25, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
De var där först av alla. Den ena av dom är grundaren. Old news!

Vem är grundaren, för det är blandade meningar och info om detta.
Somliga säger sara andra säger att de inte hade koppling till dumpen alls.

Har inte så bra koll på gräv mer än att sara säger pfficiellt att de tar avstånd då det är en mer eller mindre extremism grupp men bakom stängda dörrar är hon medlem.
Citera
2024-10-25, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Berättade du för dina arbetskamrater att du köpte dig fri från uthängning?
Är det samma jobb som du blev av med?
Eller har du ett nytt jobb där du berättade det?

Samma jobb.
Citera
2024-10-25, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
hur vet du det va hennes konto ?

Jag vet inte hur jag vet att det är hennes konto, det kan ha någonting med att göra att kontot jag födde över pengar tillhörde en viss Sara Nilsson.
Citera
2024-10-25, 09:50
Medlem
Citat:
Samtidigt som de menar att gäddorna gör fel och ska dömmas å sälänge de inte döms eller ändras i lag så kommer de fortsätta.

Dumpen - oskyldig tills dömd i rätten.
"Gädda" - skyldig tills motsatsen är bevisad.
My point exactly!

Tar avstånd från Gräv utåt. Deltar aktivt i Gräv ändå...

Listan fortsätter...
Citera
2024-10-25, 09:53
Bannlyst
Citat:
Vem är grundaren, för det är blandade meningar och info om detta.
Somliga säger sara andra säger att de inte hade koppling till dumpen alls.

Har inte så bra koll på gräv mer än att sara säger pfficiellt att de tar avstånd då det är en mer eller mindre extremism grupp men bakom stängda dörrar är hon medlem.

Hon som låter som hon har klunkat kaustiksoda större delen av sitt liv. Vad Sara sedan påstår har ju visat sig rätt bra hur det ligger till med sådant.
Citera
2024-10-25, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
My point exactly!

Tar avstånd från Gräv utåt. Deltar aktivt i Gräv ändå...

Listan fortsätter...

Listan av shady stuff blir lämgre å längre.
Antalet lögner de fastnar i blir längre å längre.
Citera
2024-10-25, 10:11
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Klippet har varit uppe flera gånger i tråden och vi alla förstår att Sara inte bjuds in till dessa fester - för gammal och så kan det bli lite problem med moralen som front för Dumpen. DPKatta, är du imponerad? Jag känner på mig att den ohyfsade kusinen från landet kommer ställa till det för er, igen!
Du och Sara måste nog ta honom i hampan innan han fuckar er business fullständigt.

Personligen hade jag sagt upp all kontakt med en släkting som synts till på partaj i Patrik lya.
Noterar att det är ont om ölburkar och vinflaskor på festen.
Herregud ++++1

DP - GÖR NÅT!
Citera
2024-10-25, 10:14
Medlem
Citat:
Listan av shady stuff blir lämgre å längre.
Antalet lögner de fastnar i blir längre å längre.
Nu missar du något..
Det är INTE shady och det är INTE lögner... Kolla bara vad Sara, Patrik och kommentarerna på Facebook och Dumpen säger ;-)
Hahaha Living a lie is a comfortable life...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in