2024-10-22, 17:56
Medlem
Någon som provat stämpeln weedshop / cannabis? En bild på en majaplanta och namnet under
Citera
2024-10-24, 00:18
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matemat1ern
Någon som provat stämpeln weedshop / cannabis? En bild på en majaplanta och namnet under

Weed shop är rätt bra jämfört med många andra varianter vi sett florera nu ett tag. Budtender är dock bättre.
Citera
2024-10-24, 08:31
Medlem
Ska finnas i Stockholm något med mango-stämpel. Någon som testat?
Citera
2024-10-25, 07:33
Avstängd
Illuzionzs avatar
Detta la mousse som det snackas så mycket om. Som jag förstått så är det ljust, mjukt och kanske poröst? Alltid så? Tycker allt man ser nu är mörkt beige eller mellanbrunt. Poröst vet jag inte, dock stött på det men mest mjukt o lätthanterligt. Dock så känner jag inte igen mig i att det är svagt, tvärtom så tycker jag det är starkt så därför undrar jag om det verkligen är mousse man stött på. Hur ser och känns en typisk mousse? Luktar speciellt på nåt sätt?

Sen är det väl inte per automatik mousse för att det är ljust och mjukt eller till o med poröst?
Citera
2024-10-25, 19:02
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Detta la mousse som det snackas så mycket om. Som jag förstått så är det ljust, mjukt och kanske poröst? Alltid så? Tycker allt man ser nu är mörkt beige eller mellanbrunt. Poröst vet jag inte, dock stött på det men mest mjukt o lätthanterligt. Dock så känner jag inte igen mig i att det är svagt, tvärtom så tycker jag det är starkt så därför undrar jag om det verkligen är mousse man stött på. Hur ser och känns en typisk mousse? Luktar speciellt på nåt sätt?

Sen är det väl inte per automatik mousse för att det är ljust och mjukt eller till o med poröst?
Folk sitter mest här och snackar skit och leker haschexperter för att de läst lite för mycket på reddit och betalar för mycket för röka.
Citera
2024-10-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz

Sveriges porösa, så kallade La mousse-plattor, är i regel precis ap-kassa. Jag skulle vilja hävda att den svenska marknaden har aldrig varit så osäker som den är nu, sen finns det självklart undantag. Förr i tiden hade någon spöat skiten ur dig om du hade kastat sån röka, idag låter man det bara passera, för att det är kids som lallar runt. Likadant med dom där dubbel-idioterna som hävdar att de slänger drysift för 120-130 gubben. Jag vågar inte ens gissa på vad skiten innehåller.

Sen är det väl värt att poängtera att det finns mängder med bra röka också. Men för den gemene, utan lite kontakter, är det ingen dans på rosor för tillfället. Hade jag inte haft några kontakter så hade jag försökt hitta en lösning via nätet.
Citera
2024-10-29, 18:23
Medlem
Va e de la mousse alla snackar om idag?
Citera
2024-10-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Va e de la mousse alla snackar om idag?
Marockos bottenskrap
Citera
2024-10-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Marockos bottenskrap

Men den ger ju najs effekt. Testat två olika la mousse. Blev bäng på 0.3g

Den tiger är väl lamouse?
Citera
2024-10-29, 19:25
Medlem
Citat:

Den tiger är väl lamouse?

Läs mitt inlägg ovan. Ditt så kallade dunder är spikat med både det ena och det andra.

Jag rekommenderar alla att köpa ett ez-test, den ger utslag om det innehåller noider som inte bör vara där så att säga. Och får ni ett resultat som säger att plattan är spikad så finns det 2 alternativ: skicka snubben på semester (akuten), har ni inte pondus nog, ring polisen och gola ner snubben.
Citera
2024-10-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Läs mitt inlägg ovan. Ditt så kallade dunder är spikat med både det ena och det andra.

Jag rekommenderar alla att köpa ett ez-test, den ger utslag om det innehåller noider som inte bör vara där så att säga. Och får ni ett resultat som säger att plattan är spikad så finns det 2 alternativ: skicka snubben på semester (akuten), har ni inte pondus nog, ring polisen och gola ner snubben.

Då den med tigern är alltså spikat, med vad? Känns precis som vanlig röka

O ja kallade aldrig de för dunder. Är mest intresserad kan fixa annat röka så inga problem. Vilket brunt föredrar du just nu?
Senast redigerad av blancotramco 2024-10-29 kl. 19:47.
Citera
2024-10-30, 03:55
Medlem
Citat:
Köp en femma av den så är den tråkig efter 2-3 holkar. Tycker jag iaf! Kan ha fel o haft otur! Men efter typ tio porösa fitt mousse sorter som bara faller isär så passar jag. En har varit okej.
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Och får ni ett resultat som säger att plattan är spikad så finns det 2 alternativ: skicka snubben på semester (akuten), har ni inte pondus nog, ring polisen och gola ner snubben.
Tuffingen har talat.. Seriöst tror du det är Abdi på hörnet som bankar det med kemikalier eller? Det är ju självklart mkt längre bak i kedjan. Han du vill skicka till akuten har ju också blivit blåst
Senast redigerad av splir0n 2024-10-30 kl. 04:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in