2024-10-17, 02:19
Medlem
OdCaBos avatar
Nån som har nåt att säga om Le vache qui ruit static som finns i Stockholm? Verkar okej..
Citera
2024-10-17, 12:38
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nån som har nåt att säga om Le vache qui ruit static som finns i Stockholm? Verkar okej..

Tycker Budtender är den bästa i stan just nu.
Citera
2024-10-17, 13:02
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Tycker Budtender är den bästa i stan just nu.

Ja den var väl nummer tvåa på min lista... ser okej ut. Men inköpspriserna får mig att tro att den inte är nåt speciellt. 6 för 5 och så. 25 gram för 1500. Heggen för 4.. Le vache qui ruit går för 7000-7500.. Men det kan ju vara ett säljknep också. Dyrare = bättre tänker nog många.

Fan då. Har typ bara råd att prova en eller två sorter per månad.

Aja imorrn vet jag.
Senast redigerad av OdCaBo 2024-10-17 kl. 13:35.
Citera
2024-10-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ja den var väl nummer tvåa på min lista... ser okej ut. Men inköpspriserna får mig att tro att den inte är nåt speciellt. 6 för 5 och så. 25 gram för 1500. Heggen för 4.. Le vache qui ruit går för 7000-7500.. Men det kan ju vara ett säljknep också. Dyrare = bättre tänker nog många.

Fan då. Har typ bara råd att prova en eller två sorter per månad.

Aja imorrn vet jag.

Le vache qui ruit säger min ska vara väldigt bra, såg trevlig ut med mycket oljebildning på papperet
Citera
2024-10-18, 03:17
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Le vache qui ruit säger min ska vara väldigt bra, såg trevlig ut med mycket oljebildning på papperet

Tack för att du hjälper mig med min beslutsångest Längtar tills dom vaknar imorrn. Blir nog lite Grape Ape weed också, den såg faktiskt grym ut.
Citera
2024-10-18, 14:40
Medlem
OdCaBos avatar
Den var ju super. Rätt val. Gulligt format dom kom i.

https://i.imgur.com/a5QNrea.jpeg
https://i.imgur.com/8emobNH.jpeg
Citera
2024-10-18, 17:29
Medlem
OdCaBos avatar
Högst ovetenskaplig bedömning: mer thc i 0.5 g le vache qui ruit än i en femma av allt la mousse som säljs. Gör vad ni vill med den informationen.
Citera
2024-10-18, 19:09
Medlem
Citat:
Högst ovetenskaplig bedömning: mer thc i 0.5 g le vache qui ruit än i en femma av allt la mousse som säljs. Gör vad ni vill med den informationen.

Kul att höra att du blev nöjd
Citera
2024-10-18, 19:15
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Kul att höra att du blev nöjd

Gräset var faktiskt ursäkta språket dunder också. Drömmer jag. Nån som bryr sig iallafall lite har varit rätt inblandad i dom här. Brukar alltid hitta nåt fel.
Citera
2024-10-18, 21:00
Medlem
Citat:
Den var ju super. Rätt val. Gulligt format dom kom i.

https://i.imgur.com/a5QNrea.jpeg
https://i.imgur.com/8emobNH.jpeg

Fina bilder! Vad är det för sort, dvs vad saluförs dom under för namn? Du kanske nämnt det utan att jag greppat det. Sorry isf
Citera
2024-10-18, 21:25
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Fina bilder! Vad är det för sort, dvs vad saluförs dom under för namn? Du kanske nämnt det utan att jag greppat det. Sorry isf

Le vache qui ruit o gräset är grape ape. Dom har Shiska Berry, Agent X, Big Bud och Super Lemon Haze också. Allt verkar topp. Gräset var en surprise. Smakar supergott. Jättelen och bärig/fruktig. Haschet var som en slägga.

Hjälper dig fast du är svartgul din djävul.
Citera
2024-10-18, 21:39
Medlem
Citat:
Le vache qui ruit o gräset är grape ape. Dom har Shiska Berry, Agent X, Big Bud och Super Lemon Haze också. Allt verkar topp. Gräset var en surprise. Smakar supergott. Jättelen och bärig/fruktig. Haschet var som en slägga.

Hjälper dig fast du är svartgul din djävul.

Haha. One ❤ när det vankas för rökatider!

Tack. Det bruna såg riktigt intressant ut. Den gröna såg också riktigt mumsig ut för den delen. Men Sthlm har haft ganska bra brunt senaste månaderna. Mjukt, fint hasch som inte heller är så jäkla tokpotent som grässorterna. Den på din bild har jag inte sett till senaste tiden. Ser riktigt god ut!

Som jag skrev i en annan tråd, övergav det gröna mot slutet av sommaren. Det blir för mycket och man blir för beng. Speciellt för sådana som jag som inte kan riktigt kontrollera hur mkt man röker när man väl har skiten hemma.

Tror det är THC-halten som börjar bli riktig hög. Jag gillar det inte. Hoppas vi kommer till en verklighet det blir lagligt så man kan välja mer specifikt efter tycke och inte efter utbudet enkom.

Själv gillar jag rus där man kan tänka mer, njuta mer, och ibland även träna & dyl.

Tycker de bruna sorterna levererar just detta. Men nu blir det på sedvanligt manér paus till mitten/slutet på våren, där den Svartguladjävulen endast syndar under julledigheten.

Skumt... När man va liten så fanns det brunt överallt men grönt var en riktig raritet. Nu regnar det ner grönt och man vill ha brunt LOL!
Senast redigerad av SvartGulFantast 2024-10-18 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in