Citat:
Ursprungligen postat av
OdCaBo
Le vache qui ruit o gräset är grape ape. Dom har Shiska Berry, Agent X, Big Bud och Super Lemon Haze också. Allt verkar topp. Gräset var en surprise. Smakar supergott. Jättelen och bärig/fruktig. Haschet var som en slägga.
Hjälper dig fast du är svartgul din djävul.
Haha. One ❤ när det vankas för rökatider!
Tack. Det bruna såg riktigt intressant ut. Den gröna såg också riktigt mumsig ut för den delen. Men Sthlm har haft ganska bra brunt senaste månaderna. Mjukt, fint hasch som inte heller är så jäkla tokpotent som grässorterna. Den på din bild har jag inte sett till senaste tiden. Ser riktigt god ut!
Som jag skrev i en annan tråd, övergav det gröna mot slutet av sommaren. Det blir för mycket och man blir för beng. Speciellt för sådana som jag som inte kan riktigt kontrollera hur mkt man röker när man väl har skiten hemma.
Tror det är THC-halten som börjar bli riktig hög. Jag gillar det inte. Hoppas vi kommer till en verklighet det blir lagligt så man kan välja mer specifikt efter tycke och inte efter utbudet enkom.
Själv gillar jag rus där man kan tänka mer, njuta mer, och ibland även träna & dyl.
Tycker de bruna sorterna levererar just detta. Men nu blir det på sedvanligt manér paus till mitten/slutet på våren, där den Svartguladjävulen endast syndar under julledigheten.
Skumt... När man va liten så fanns det brunt överallt men grönt var en riktig raritet. Nu regnar det ner grönt och man vill ha brunt LOL!