En sak som är konstig med Dumpen är att dom aldrig tar bort nån gädda.
Vad är då poängen för gäddorna att söka hjälp om dom oavsett är uthängda för all framtid som pedofiler?
Då kan dom ju lika gärna skita i allt och köra på med riktiga barn eller ungdomar? Vad finns att vinna på att söka vård och kanske bli av med beroendet av att chatta och visa kuken för fjortisar på mobilen?
Inte ens dom som tagit livet av sig tar Sara bort från sin sida.
Why? Dom har ju gett Sara sitt ultimata offer redan.
Så nånting är riktigt riktigt skumt med Sara och hennes motiv.
Saras ord bli falska när hon pratar om att dom hjälper gubbarna med vård och ömmar för deras anhöriga samtidigt som hon för tid och evighet har uthängningarna uppe.
Sen tycker jag att det är konstigt med ordet pedofil som alla helt plötsligt tycks enas om gäller nåt annat än bara personer som har en sexuell dragning till prepubertala barn.
Dumpen lockar ju sina gäddor med kvinnliga attribut såsom stora bröst, sexuell erfarenheter, ja helt enkelt är utger sig fiskarna knappast för att vara barnsliga utan snarare tvärtom.
Jag menar inte att det är rätt av en gubbe att vilja ha sex med en 13 eller 14-åring , men att det ska resultera i livstids uthängning som "pedofil" och förstört liv är inte i paritet med det gubbarna har gjort.
Sen finns det ju en del riktiga pedofiler på Dumpen också ska tilläggas.
Och jag förstår inte Saras whinande att hon granskas av media. Att hon la ut hela intervjun med Aschberg i tron att det gynnar henne talar ju bara om hur verklighetsfrånvänd hon är.
Jag har nog aldrig hört Aschberg vara så snäll och försiktig som han var med Sara med ändå whinade hon om att han "röt" ....helt amazing.
Nånting står inte rätt till i denna kvinnas huvud.
Sara har hängt ut 500 män på sin sajt. Men tjuter när hon granskas av media.Nånting stämmer inte här.
Jag delar den här mannens uppfattningar om att kunna ha två tankar i huvet samtidigt :
https://www.youtube.com/watch?v=gKTFsOLk-Sc
Förresten Aschberg jagade nätpedofiler långt innan Dumpen ens var påtänkt, när Sara gick på droger och körde drogpåverkad och var livsfarlig för barn då gjorde Aschberg reportage om nätpedofiler.
Vad är då poängen för gäddorna att söka hjälp om dom oavsett är uthängda för all framtid som pedofiler?
Då kan dom ju lika gärna skita i allt och köra på med riktiga barn eller ungdomar? Vad finns att vinna på att söka vård och kanske bli av med beroendet av att chatta och visa kuken för fjortisar på mobilen?
Inte ens dom som tagit livet av sig tar Sara bort från sin sida.
Why? Dom har ju gett Sara sitt ultimata offer redan.
Så nånting är riktigt riktigt skumt med Sara och hennes motiv.
Saras ord bli falska när hon pratar om att dom hjälper gubbarna med vård och ömmar för deras anhöriga samtidigt som hon för tid och evighet har uthängningarna uppe.
Sen tycker jag att det är konstigt med ordet pedofil som alla helt plötsligt tycks enas om gäller nåt annat än bara personer som har en sexuell dragning till prepubertala barn.
Dumpen lockar ju sina gäddor med kvinnliga attribut såsom stora bröst, sexuell erfarenheter, ja helt enkelt är utger sig fiskarna knappast för att vara barnsliga utan snarare tvärtom.
Jag menar inte att det är rätt av en gubbe att vilja ha sex med en 13 eller 14-åring , men att det ska resultera i livstids uthängning som "pedofil" och förstört liv är inte i paritet med det gubbarna har gjort.
Sen finns det ju en del riktiga pedofiler på Dumpen också ska tilläggas.
Och jag förstår inte Saras whinande att hon granskas av media. Att hon la ut hela intervjun med Aschberg i tron att det gynnar henne talar ju bara om hur verklighetsfrånvänd hon är.
Jag har nog aldrig hört Aschberg vara så snäll och försiktig som han var med Sara med ändå whinade hon om att han "röt" ....helt amazing.
Nånting står inte rätt till i denna kvinnas huvud.
Sara har hängt ut 500 män på sin sajt. Men tjuter när hon granskas av media.Nånting stämmer inte här.
Jag delar den här mannens uppfattningar om att kunna ha två tankar i huvet samtidigt :
https://www.youtube.com/watch?v=gKTFsOLk-Sc
Förresten Aschberg jagade nätpedofiler långt innan Dumpen ens var påtänkt, när Sara gick på droger och körde drogpåverkad och var livsfarlig för barn då gjorde Aschberg reportage om nätpedofiler.