Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Om någon babblar goja är det du.
Jag är definitivt inte avundsjuk på Chrippa någonstans så de försöken kan du lägga ner 😌 det säger mer om dig än mig när du kommer med det som respons, för det är inte första gången det är det svar du gett till de som sett igenom och kritiserar Chrippa.
Och ditt försök att efterlikna honom med att provocera nu är på dagisnivå.
Jo du är avundsjuk.
Du räknar upp saker som han ger och tid han investerar i sitt barn som något negativt för att det ligger utanför din förmåga att ge samma sak.
Vill du ge dig på hans föräldraförmåga så kom med något konkret.
Citat:
Gällande mötena med polisen behöver du inte spela dum, det är rätt självklart att detta inte är de tillfällen jag syftade på. Men vi kan ju dra några exempel som till exempel när de gjorde hembesök och hittade narkotika, på flygplatsen när Chrippa spårade och nu med kf,eko etc. Sen kan du ju lägga till ett x antal gånger myndigheter (inte trafikpolis, även om de ju också ryckt in och dragit tillbaka Chripps körkort vid tillfälle, dock vet jag ju inte om hon var med där och då) dykt upp och situationer som utsätter lillflickan för diverse trauman.
Spårade han ur på flygplatsen?
Han höjde rösten och ifrågasatte enligt sig själv - var du där och såg något annat?
Hembesök och hittade narkotika? Du menar i samband med gripandet och häktningen - ja, det var en olämplig situation. Men knappast med sådan frekvens att det slog ut hans föräldraförmåga.
Tror du på fullt allvar att Lillen vet eller har någon som helst uppfattning om statusen på Chrippas körkort?
Vilka "diverse trauman" -- vilka x-gånger har de dykt upp. Varför?
Eller är det bara tråddiktande igen?