Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Jocke är manisk att få bort oss kritiker från Flashback.
Vi är inte Linnea och Chrippa.
400Ben, Mumsbulle, Pallal.
Enda gemensamma nämnare. Vi är kritiska mot alla drev Joakim.
Chrippa köper kläder på maxi till ett litet barn. Ett litet barn !!! Och skänker pengar till välgörenhet.
Trollfabriken FB hatar på Lillens kläder för att han inte ger er nåt och hata på. Ni hatar att ni inte kan hata.
Anjo, Rask och Jocke är på ett sätt diskvalificerade från att dra på sig en offerkofta i ämnet näthat.
Jocke, Anjo och Rask kommentarer om Linneas utseende bakom kulisserna är hora, psykopat, spermahink, sNEA, psyk, Amber, borderlinehora, fitta, fillersprinsessan, tjock och pojkkropp. Och dom säger inte åt varandra att gränsen är nådd.
Jag skulle inte kalla Jocke manisk, och jag skulle inte kalla er kritiker heller. Det finns sätt att ge konstruktiv kritik utan personliga påhopp, påståenden och anklagelser som saknar grund. Hittills verkar det mer som att Kräftan, som står i centrum för allt detta, har varit oärlig och försöker flytta fokus från det verkliga problemet.
Det handlar inte om kläderna i sig. Det är hur Kräftan beter sig kring köpet och hans inställning till saker som inte passar hans smak eller plånbok. Du förstår väl att det inte handlar om själva tygstycket? Problemet är att Kräftan försöker framstå som en snäll och rättskaffens person, medan det tydligt framgår att han inte är det.
Det är han själv som satt sig i den situationen. Han behöver inte bli upprörd eftersom han själv har uttryckt att han står för vad han säger och tycker. Han pissar på utsatta och ger sig på barn med bland annat rasistiska uttalanden. Då är man inte en empatisk människa oavsett om man köper 10 eller 100 lotter.
Jag har inte hört att någon kallat L något bakom kulisserna, eftersom jag inte är där. Men jag vet att Kräftan har sagt rent ut att hon förtjänade att bli våldtagen. Om du summerar allt han kallat henne – någon han påstår sig bryr sig om – så ser det riktigt illa ut. Och det väger tyngre än om någon annan upprepar det han sagt. Kräftan vinner heller inga poäng genom att kalla andra för saker, så han ska inte kasta sten i glashus.
Alla har hört vad Cluee sa i röstsamtalet. Det är ett annat intressant problem. Ljuger Cluee om vad han säger sig ha sett och hört?
Just nu får man anta att han talar sanning, och det ser inte särskilt bra ut för Kräftan. Han har själv sett till att han inte har någon trovärdighet.
Om det var ett försök till att lura i och få Jocke att gå ut med falsk information, så är Kräftan, L och Cluee riktigt korkade. Det slår endast tillbaka på de själva, ingen annan.