Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Bland annat Chrippas roll som pappa 🤷 han har ju enbart använt lilltjejen som en trofé i dramat och hon har fått en köpt kärlek nu genom alla upplevelser och saker vilket självklart gör en liten flicka glad och han kan få visa upp det på internet för de som kritiserar honom (innan det drog i gång var hon ju bara en belastning för honom, hon låg ju inte ens på topp 3 av hans prioriteringar, vilket var tydligt i hans egna videor - som jag inte kan länka av naturliga skäl iom att kanalen inte finns kvar - samt genom de telefonsamtal som kommit ut mellan Chrippa och Julia ibörjan av dramat. ). Allt detta med hans provocerande på nätet, den fortsatta ekonomiska brottsligheten och allt runtom med tjafsen med Julia etc är ju sånt som slår tillbaka. Att detta med ekonomin skulle komma upp till ytan har han ju varit medveten om länge ändå och ändå utsätter han sin dotter för allt det för med sig.
Du babblar goja.
Även när han arbetade som svetsare tog han hand om och hade mer närvaro med barnet än Julia.
Att hon har fina saker och fina kläder gör inte att närvaron och kontakten med hennes pappa blir sämre i olika aktiviteter som han gör med henne.
Ditt inlägg luktar avundsjuka och egen oförmåga - inget annat.
Provocerande på nätet?
Vad menar du med det? Att han haft mer pengar än dig att röra sig med?
Citat:
Hur många möten med polis/myndigheter som är fokuserat till Chrippa har den lilla tjejen fått uppleva under sina fyra år hittills nu? Hur mycket olämpligheter av diverse grad har hon varit med om? Och nej jag kommer inte säga att Julia är en förälder som är lämplig heller. Men att som du påstå att Chrippa är en bra förälder är löjligt.
Jo han är bra i sin föräldraroll.
Jag vet inte "hur många möten" med polisen det kan ha varit -- För egen del hade jag flera möten med polisen när barnen var små ... Det kan bli så när man kör bil t ex - att de kollar nykterhet och körkort.
Brukar du framställa polisen som farliga monster för dina barn -- eller varför tror du närvaro av en polis per automatik är skadlig för ett barn?
Och var jag sagt att det är bra eller roliga upplevelser för ett barn?