2024-10-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Epp epp epp. Manuel jobbar med fotboll. Du kan naturligtvis inte ifrågasätta hans kompetens! Precis som alla andra som jobbar med fotboll så har han alltid rätt. Han eliter nog guld också? 🤔
Manuel Lindberg (och Norling förvisso) håller på att lyfta Stockholm Internazionale till superettan från Div 1 Norra. Manuel värvade även Fanne och Modesto.
Citera
2024-10-23, 18:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fan har Bosse nyktrat till?

Han funderar på att lämna det sjunkande skeppet!
Förstår att du så gärna vill ha bort Super Bosse för att han tog oss från botten till toppen både på plan och ekonomiskt. Men ditt hat är inte hälsosamt.
Citera
2024-10-23, 19:28
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Något jag inte förstår. Om nu alla som arbetar med fotboll är ofelbara supermänniskor, vad är det som avgör vilka som vinner? Har t ex MFF bara haft massa tur senaste 10-15 åren?
Näh finns ingen tur, de har helt enkelt använd orden strategi och process mer än andra klubbar på sina möten.

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Manuel Lindberg (och Norling förvisso) håller på att lyfta Stockholm Internazionale till superettan från Div 1 Norra. Manuel värvade även Fanne och Modesto.
Modesto, Fanne och JKA får ju alla Manne att se ut som ett geni i efterhand. Om man bortser från Fischer, Keita, mjukglassarna Durmaz osv.
Citera
2024-10-23, 19:59
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Näh finns ingen tur, de har helt enkelt använd orden strategi och process mer än andra klubbar på sina möten.

Modesto, Fanne och JKA får ju alla Manne att se ut som ett geni i efterhand. Om man bortser från Fischer, Keita, mjukglassarna Durmaz osv.
Och då får ändå Fischer, Keita och Durmazarna också Manuel att se ut som ett geni jämfört med Jurelius och Guidetti.

Brukar ofta skriva att Säfqvist är den konstigaste värvningen i allsvenskans historia men Guidetti är den sämsta någonsin.
Citera
2024-10-23, 21:11
Medlem
Citat:
Och då får ändå Fischer, Keita och Durmazarna också Manuel att se ut som ett geni jämfört med Jurelius och Guidetti.

Brukar ofta skriva att Säfqvist är den konstigaste värvningen i allsvenskans historia men Guidetti är den sämsta någonsin.
Att kalla Guidetti för sämsta i historien är väl ganska historielöst? Jag menar inte att det inte är en bra värvning men det är ändå 51 matcher och 0.5 poäng per match om man räknar per spelade minut. Dessutom en del avgörande mål som i derbyt nu senast.

Utan att tänka allt för mkt och bara AIK skulle jag säga Daniel Majstorovic var en sämre värvning.
Citera
2024-10-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Det kanske inte är så svart-vitt som vissa behöver måla världen.
Citera
2024-10-24, 00:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solnasamarbetet. Bajenmatematik. Kommunlaget.

Vissa ord förklarar sig själva.
Fyfan för solna! Tex

Vad tror du på för första elva och viktigare vad tror du om spelet?
Jag hoppas på alla dom bästa och full fart framåt. Vi ska köra över alla.
Citera
2024-10-24, 00:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Fyfan för solna! Tex

Vad tror du på för första elva och viktigare vad tror du om spelet?
Jag hoppas på alla dom bästa och full fart framåt. Vi ska köra över alla.

Anslut dig till DIF_Småland…

Ni kan inte köra över Bajen men ska köra över Guimaraes?
Citera
2024-10-24, 00:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Anslut dig till DIF_Småland…

Ni kan inte köra över Bajen men ska köra över Guimaraes?
Ska du verkligen snacka Kalmarpöjk?

Vad kunde ni göra innan ny tränare? Se till att det stannade vid 5-6 insläppta?
Citera
2024-10-24, 03:41
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solnasamarbetet. Bajenmatematik. Kommunlaget.

Vissa ord förklarar sig själva.
Typ som Psykos, Knulldockan m.m.?
Citera
2024-10-24, 07:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Att kalla Guidetti för sämsta i historien är väl ganska historielöst? Jag menar inte att det inte är en bra värvning men det är ändå 51 matcher och 0.5 poäng per match om man räknar per spelade minut. Dessutom en del avgörande mål som i derbyt nu senast.

Utan att tänka allt för mkt och bara AIK skulle jag säga Daniel Majstorovic var en sämre värvning.
Nej det är historiehårt. Guidetti är sett till kostnad och förväntningar den sämsta värvningen i allsvenskans historia. Kanske inte den sämste spelaren men han är därnere, 100%.

Vad fan får ni för pengarna egentligen!?
Citera
2024-10-24, 08:40
Medlem
Citat:
Nej det är historiehårt. Guidetti är sett till kostnad och förväntningar den sämsta värvningen i allsvenskans historia. Kanske inte den sämste spelaren men han är därnere, 100%.

Vad fan får ni för pengarna egentligen!?

Ja, jag kan nog hålla med om det. Sett till helheten, kostnad vs vad aik har fått ut av spelaren, så måste det vara den absolut sämsta värvningen någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in